M: Mavic

MAVIC

hp. 100 000 000€ tai paras tarjous.

pm

you got mail

Hieman on kyllä kallis, vaikka tasarahalla lähteekin. Pitää kysyä omalta hallitukselta saisko laittaa jonkinmoista tarjousta vetämään…

Mulla olisi vanhoista halpismaastureista irrotettuja osia. Kelpaavatko vaihdossa?

Mä käytän yleensä nimeä Francis Mavic, kun pitää luoda alter ego kaiken maailman konsoli- ja muihin peleihin.

Mutta mutta, ans kattoo, miten Mavicin (oikean) käy. Kai se taiwanilaiseksi muuttuu, bikesdirect.comin Motobecanen seuraksi päätyy. Tai jotain. Ja juu: onhan ne varmaan Mavicin komponentit jo aikaa sitten Ranskan ulkopuolella tehty ja sillai. Mutta kuitenkin, tiedätte varmaan.

[i]"To date, though, Mavic is just sitting there unsold like a overpriced fixed-gear conversion on Craigslist.

If only I had better business sense, I would put together a group of investors and purchase the company myself, and my first order of business as the new owner would be to install serial retrogrouch and uber-curmudgeon (and author of “The Bicycle Wheel”) Jobst Brandt as CEO, head of marketing, and chief engineer…

…Brandt’s first order of business would almost certainly be to resurrect his beloved Mavic MA2 rim. Then, he’d systematically remove every other Mavic product from the line until the MA2 was all that remained.[/i]"

Heh heh.

Mun huomion kiinnitti tämä maailmanpelastamisvihje:
YouTube