M: Lejeune projekti

Biciolli - 22:53, 23.4.2017 » Hakekaa nyt joku tuo talteen!
np - 13:08, 23.4.2017 » Ja mitä käyttökelpoisuuteen tulee, niin tekijämies duunaa tästä ihan menevän fillarin..
Sitä oon vaan tässä ihmetellyt että miksi
Tompsukka - 17:43, 22.4.2017 » Ottaisin kyllä pyörän talteen. Näyttäisi samalta rungolta kun vaimolle rakennettu helyett. On kaunis pyörä kunnostettuna.
Tompsukka - 18:08, 22.4.2017 » Ohjainlaakerin rasvaus ja putsaus ja kierteetön keskiö. No problem.
Tompsukka - 6:32, 24.4.2017 » On muuten löysempi tuo runko kun voisi ikinä uskoa. Ei tartte kallistella kun vähän tangosta painaa alaspäin niin kääntyy. Silläkään ei liene merkitystä tämäntyyppisessä rungossa.
Happamia, sanoi kettu rypäleistä.
kunba - 7:52, 24.4.2017 » Sitä oon vaan tässä ihmetellyt että miksi
Kuuluuko se sulle mitä muut ajallaan tekee?

Helvetin hyvä että tää pääsee jälleen kiertoon. Tulee nätti kun vähän putsaa.

Tästähän tuli ihan hyvän mielen topi. :slight_smile:

Multa saa ultraäänipesurin ja vanhoja standardeja.

tismalleen

Kyllä tuosta naisihmiselle kaunis pyörä tulee. Hyvä ettei päätynyt roskiin!

np - 15:49, 22.4.2017 » Josbansen tarjous oli 5€+kahvipaketti jos kuljetan pyörän herralle Helsinkiin.
josbanse - 13:12, 23.4.2017 » Aika ylimieline asenne jäbällä
Foorumielämä se vaan jatkaa antamistaan!
karhu - 9:08, 24.4.2017 »
np - 15:49, 22.4.2017 » Josbansen tarjous oli 5€+kahvipaketti jos kuljetan pyörän herralle Helsinkiin.
josbanse - 13:12, 23.4.2017 » Aika ylimieline asenne jäbällä
Foorumielämä se vaan jatkaa antamistaan!
Ettei hommaa nyt liikaa vääristellä niin tarjosin 5€/kahvipaketti, joka tarkoittaa 5€ tai kahvipaketti, ei 5€ + kahvipaketti. En myöskään halunnut pyörää, halusin vaan heitellä tarjouksia kun hintaa ei topikissa ollut.

On kyllä hupaisin topi vähään aikaan. Paskoja ysärimaastureita haalitaan kiimassa mutta ranskalaiset kaunottaret ollaan heittämässä sillalta kun ei saa vaihettua kingin ohjainlaakeria ja un-55-keskiötä.

Mun päähuoli tällä hetkellä on se että biciolli aikoo mitä ilmeisimmin tuhota sen hvt:n entisen antiikkisen hienouden. Se on synti ja osoittaa huonoa harkintaa. Tuhma biciolli.

Täytyy kyl myöntää et tasan yhen BSA keskiön oon avannu, huoltanu ja asentanu elämässäni. Hiplaan vaan ranskalaisia.

josbanse - 11:14, 24.4.2017 »
karhu - 9:08, 24.4.2017 »
np - 15:49, 22.4.2017 » Josbansen tarjous oli 5€+kahvipaketti jos kuljetan pyörän herralle Helsinkiin.
josbanse - 13:12, 23.4.2017 » Aika ylimieline asenne jäbällä
Foorumielämä se vaan jatkaa antamistaan!
Ettei hommaa nyt liikaa vääristellä niin tarjosin 5€/kahvipaketti, joka tarkoittaa 5€ tai kahvipaketti, ei 5€ + kahvipaketti. En myöskään halunnut pyörää, halusin vaan heitellä tarjouksia kun hintaa ei topikissa ollut.
Hyvä kun korjasit.
Konsta - 11:52, 24.4.2017 » Mun päähuoli tällä hetkellä on se että biciolli aikoo mitä ilmeisimmin tuhota sen hvt:n entisen antiikkisen hienouden. Se on synti ja osoittaa huonoa harkintaa. Tuhma biciolli.
Cycle de France on niin rupisessa kunnossa, että sitä ei oikein voi pelkästään puunata. Perustelen maalaamista sillä, että pyörä ei ole ainutlaatuinen (kuten Leopard) ja että sitä on valmistettu useissa eri väreissä. Olen huolellisesti valokuvannut ja mitannut kaikki decaalit ja maalauskuviot ja ottanut värikoodien avulla värit talteen. Aika paljon olen selvittänyt asiaa, en mitenkään harkitsemattomasti lähde maalaamaan.

Värikoodien avulla värit talteen. Meinaatko laittaa takaisin?

Biciolli - 12:49, 24.4.2017 »
Konsta - 11:52, 24.4.2017 » Mun päähuoli tällä hetkellä on se että biciolli aikoo mitä ilmeisimmin tuhota sen hvt:n entisen antiikkisen hienouden. Se on synti ja osoittaa huonoa harkintaa. Tuhma biciolli.
Cycle de France on niin rupisessa kunnossa, että sitä ei oikein voi pelkästään puunata. Perustelen maalaamista sillä, että pyörä ei ole ainutlaatuinen (kuten Leopard) ja että sitä on valmistettu useissa eri väreissä. Olen huolellisesti valokuvannut ja mitannut kaikki decaalit ja maalauskuviot ja ottanut värikoodien avulla värit talteen. Aika paljon olen selvittänyt asiaa, en mitenkään harkitsemattomasti lähde maalaamaan.
Miten niin ei voi vaan puunata. Voihan. Se oli ja on oikeesti yks hienoimpia filsuja ikuna ja iso osa viehätystä piili ja piilee juuri patinassa.

Dount duu it. Anna sille mahdollisuus.

Jos on tekemisestä pulaa niin irrottele osat, putsaile ne anaalisella tarkkuudella ja eti paja joka vetää uuden nikkelin pintaan. Tai mitä entisaikojen pintakäsittelyjä noissa nyt onkaan käytetty.

Cycle de France jatkot täällä

https://www.yksivaihde.net/old/30224/784252

Tompsukka - 11:49, 24.4.2017 » On kyllä hupaisin topi vähään aikaan. Paskoja ysärimaastureita haalitaan kiimassa mutta ranskalaiset kaunottaret ollaan heittämässä sillalta kun ei saa vaihettua kingin ohjainlaakeria ja un-55-keskiötä.
Nyt kyllä jysähti taalan kuvat silmiin! Mullahan on vielä jemmassa teräsrunkoinen Montanan maasturi, suoraan vuodelta 1998. Shimanon LX / STX RC osilla ja Rock Shoxin keulalla, orkkis keulakin löytynee messiin. Alkuperäiseltä omistajalta ja ajettu alta 1000km,rauhallista ajoa.

Taidankin availla tunnarit tonne monivaihteen puolelle…

http://i33.photobucket.com/albums/d72/tompsukka/IMG_20170424_192244_zpsaedpddeb.jpg

Musta tää on aika kiva. Lyhyempää keskiötä kaipaa ja brooksin gripit hukassa.