M: Käytettyä tavaraa

Jep, eli:

Sugino RD-2 “Messenger” kammet, 170mm pitkät. Jokseenkin ajetut, muuten kunnossa. Musta. 30e.

Sitten Paken 1" ahead cromo-haarukka . Kaulaputkea pätkitty, pitää mitata korkeus, päivittelen sitten. 26-622 meni ainakin näppärästi alle. Jarrulle reikä, normaalin maantiejarrun verra korkeutta. Musta. 35e.

Uno 110mm pitkä 1" ahead stemmi 25,4mm tangolle. Hopee. 10e.

Fizi’k (tjsp.) Arione penkki, titsku kiskoilla, kevyehkö ja mukavahko. Ajettu, mutta pirun hyvässä kunnossa. Musta. 45e.

Laitan kuvaa lähipäivinä ja mm. haarukasta tarkempia speksejä. Kamat Lahdessa, posti n’ kumppanit toimittaa moniin paikkoihin tai jotai voidaan sopiakkin. Kysyä saa jos on jotain mielessä. Pm, viesti tai flank(ät)raa.to

pistin pm.

Kammet ja penkki mahdollisesti menossa.

Jossei kammet mene, niin tänne menisi…

Penkki menis myös mulle!

Kammet menny, loput kamat menossa.

Haarukka ja stemmi ilmeisesti vapaana.

Speksejä haarukasta: Kaulaputkella on pituutta 23,2cm. Offset/rake on 38mm.

Sitten äärimmäinen supertuote ois kanssa tarjolla:

Bianchi D2 Ciclocross cyclocross-runkosetti. Alumiini runko, hiilikuituetuhaarukalla. Celesten värinen. Kaikki jarru-/vaihdevaijeriohjurit kiinni. V-jarrutapit, “normaali” vertikaalinen vaihteille tarkoitetut dropoutit. 1 1/8" emäputki. 58cm korkea, 56cm pitkä. Mukaan ohjainlaakeri, istuinpanta ja cantileverjarrujen hanger eteen. Rungon yläputki litistetty kantamisen helpottamiseksi. Ja tietenkin käsin tehty Italiassa, eikä ole mistään valmispyörästä. 400e + lähetyskulut.

Jos tarvii tohon jotain (esim. jarruja jne.) niin voidaan kattoa, jos lähtis hyvään hintaan mukaan.

Pari kuvaa kasassa ollessa tuosta Bianchin raamista.
http://www.saunalahti.fi/flank/b_raami1.jpg
http://www.saunalahti.fi/flank/b_raami2.jpg

Kokeillaa vielä elvyttää.

Eli haarukka, stemmi ja runko kaupan vielä. Tingatkaa toki, jos hinnat ei miellytä, koska tällä hetkellä mua miellyttää raha.

Noni, ostakaas ny toi Bianchin runkosetti pois pölyyttymästä, 250euroopan rahaa. Kuitenki kyklorossi kuuluu jokaisen fixuttajan pyörätallinvalikoimiin. Haarukka ja stemmi on kans viel vapaana.

Jos ei kohta natsaa, ni pittää pistää jonnekkin isoille myyntitoreille.

Voisin ehkä hakee sulta ton haarukan ja stemmin, pitää vielä tarkistaa riittääkö kaulaputki mun runkoon.

Mitään ei ole enään jäljellä.