M: Jopo

Onko tää vielä vapaana? Olisin kiinnostunut. Tuo linkki ei toimi mutta olisin todella kiinnostunut!

Onko pyörällä ajettu paljon? Olen etsinyt juuri jopoa ja olisin todella kiinnostunut.

Onko pyörällä kaaduttu tai onko sitä huollettu säännöllisesti? Onko pyörässä kaikki osat ja esimerkiksi onko pyörässä ketjut? Olisin pyörästä todella kiinnostunut.

Missä päin pyörä sijaitsee? Onko siitä ostokuittia tai onko se varastettua tai eihän ole? Olisin tästä yksilöstä todella kiinnostunut?

Voiko tästä tehdä tarjouksen sillä olen tosiostajana liikenteessä.

Onko väri alkuperäinen? Onko pyörää säilytetty sisällä tai onko sillä ajettu talvella? Onko pyörällä ajettu talviaikaan suolatuilla teillä? Olen todella kiinnostunut pyörästä.

Voitko soittaa minulle 045 6360611 kun voisin tulla katsomaan pyörää tai voisitko tulla puoliväliin näyttämään sitä esimerkiksi Linnatuuleen koska asun Tampereella ja olisi reilua laittaa kulut puoliksi jos ostan pyörän jos en osta kumpikin maksaa omat kulut itse.

Olisin todella kiinnostunut tästä yksilöstä joten palaa pian asiaan teen myös muita tarjouksia muista pyöristä.

Perjantaaaaaaaaai

olen juopunut mutta missä on vittumainen käyttäjämme pikkuratas
?

^Takavanteessa

Lakimies84 - 18:14, 30.9.2016 » ^Takavanteessa
ei siis navassa tai tupla/triplakammen spiderissa?

luulin jo ettet ikinä kysyisi treffeille Linnatuuleen.

Linnatuulen itäpään vessa. Klo 23:55. Tule liukastettuna.

pieni merenneito - 18:20, 30.9.2016 »
Lakimies84 - 18:14, 30.9.2016 » ^Takavanteessa
ei siis navassa tai tupla/triplakammen spiderissa?
Eikun tällä kaverilla on pikkuratas vanteessa.

přjntaii

josbanse - 17:51, 30.9.2016 » olen juopunut mutta missä on vittumainen käyttäjämme pikkuratas ?
Ununun entinen nikki isoratas, onkohan tämä nyt kuitenkaan yhteensattumaa