M: Järjetön läjä tavaraa.

Myyjäiset jatkuu Koffarissa ja roinaa on vielä jäljellä…

Chainthug jonka kädet puristelee droppistongaa kuvassa ei ostanut ihan kaikkea.

hienoa tarjontaa ja turinaa oli, kiitokset tukkukauppiaalle.

Menikö kaikki? Mulle kelpais toi campan takavaihtaja.

Elikkäs tarkempi raportti päivän tapahtumista myöhemmin. Mbarin tädit kattoo vihaisesti mun takaraivoa. Kamaa jäi, joitakin varauksia ei lunastettu. Kamat painaa kuin synti joten päätin että pistän loput kamat tänne myyntiin. Nyt vaikkapa niitten kuvien kera. Olen vielä näillä näkymin ainakin perjantaihin asti helsingissä joten voi tulla nykii hihasta jos pitää päästä rahasta eroon.

Sitten se tärkein. Uskomattomat kiitokset kaikille jotka saapuivat paikalle ja erityisesti niille jotka ostivat jotain. Oli mukava tutustua ja tavata, toivon mukaan kaikki ovat tyytyväisiä ostoksiinsa. Fiilis oli koko päivän hyvä ja päivän lopuksi ei tirahtanut kuin pari kyyneltä kun loput kamat pakkasi kassiin. Suuret kiitokset Marlonille, pelkästään siitä että näin ehkä jäätävimmän Monarkin ever. Tarkoitus oli ottaa jokaisen asiakkaan pyörästä bike check kuva tolppaa vasten, mutta jäi sekin tekemättä kun oli niin mukava vain rupatella niitä näitä.

Ehkä uudestaan myöhemmin syksyllä jahka saan kellaria putsattua.

Ei tää ookkaan ihan läpimätää tää skene :smiley:

Yksisarvinen - 10:26, 10.9.2009 » Ei tää ookkaan ihan läpimätää tää skene :D
No onhan se, älä anna niitten hämätä.

^^ Lahden misantrooppi monotrooppi herkistyy… =)

Kato mun ostoilmo ja vinkkaa jos kellari pitää hallussaan jotain tarvitsemaani.

Kesän rompetorin loput rojut tulossa tänne alennettuun hintaan(ihan salee) kaiketi huomenissa. Pysykää viritettynä!

See what I did there?

Ei tuu mitään?

kestää kestää. Jäikö tuolta edes mitään, vai jouduitko oikeasti kantamaan niitä takaisin? Mulle tuo kuvassa oleva lyhyt stemmi tai kuvaa vastaava varaukseen=)

Olisko noissa rattaissa BCD130 ja tuollainen reikäinen malli mitä kokoja ? Ja mihkä hintaan ?

Onks satuloita?
Onks 36-reikäsiä takanapoja?
Onks 144BCD leveitä rattaita?
Onks 107-millisellä akselilla italokeskiötä, ISO-viisteellä?

Mä vaan odotan, että Yksisarvinen tulee kertomaan myynnissä olevan yhdet kammet jollain sakae-jaolla ja pari naarmuista tolppaa ja jotkut vanhat ketjut.

Pahoittelen aika-avaruus taittui kahtia ja tänään on silloinen huominen. Kamaa jäi silloin jonkin verran, ja tossa on kyllä pari raamiakin lisäksi. Kuvia tulee tänään. Pakko kai niitä on pistää :slight_smile: Ja suurin osa kamoista lähtee polkuhintaan (see what I did there?), meinaa on muutto edessä ja pakko noi on jonnekkin tunkee.

En mitä luultavammin pistä sen kummempaa infoa kuvien liitteeksi, kysykä vain niin koita “kiireiltäni” vastata. Rahat menee hyvää tarkoitukseen(mulle) pieneen purkkiin josta sitten rahoitetaan TransSiperian reissua ja sitä filmimäärää mitä siihen uppoo. Jos jotain kiinnostaa niin on tossa pari kameraakin myynnissä ja kaikkea sellaista hömpötystä.

Tänään mennään myöhään nukkumaan…

nyt loppu päivä. :smiley:

Pah sanon minä, valheita. Ei oo ohi täällä Yksisarvismaassa.

http://tinyurl.com/Ostakeepoijes

Äääh, tossa osa. Kysykää ken kysyy mitäkin. Huomen lisää, nyt suihkuu. ja sori ku noi kuvat on tollasia vasemmalla lapasella sutastuja.

mitä maksaa DSC2190? kiinnostaa erityisesti.

siis koko setti.

Ei o halvin mutta aika halpa. 90e, ja muista että menee hyvä tarkoitukseen. Palikat on vaan naarmuntunu säilössä, muuten korkkaamattomat.

^mitkä ne kammet siinä setissä on? ja mitkä noi fsa hiilarikammet on? kammet tarvis mut… oisko mittoja tarjolla ja muuta speksii.

Niijoomuutennii, noita rattaita on pino täällä, pistään jossain vaihees listaa että millä jaolla.
Valmistajina ainakin Stronglight ja Shimano sekä Campa, kaikki maantieleveyden.