M: Järjetön läjä tavaraa.

Elikkäs ei tästä oikein tule mitään, onpi niin kiire että ei kerkeä edes kaikkea tavaraa valokuvaamaan. Päätin että helpotan kaikkien elämää ja yksinkertaisesti raahaan kaikki kamat PK:seudulle. Viivyn suuressa Helsingin metropolissa 2-3 vrk ja tarkoitus olisi raahata lätkäkassillinen tavaraa esim keskareille. Joten jos kiinnostaa niin rahanyssykät pois sukanvarresta(jos kirppiksen jälkeen on mitään jäljellä) ja tervetuloa keskareille edes pällistelemään kiiltäviä palikoita. Kama lähtee suht koht edullisesti ja tarkoitus on lähteä kassi tyhjänä takaisin maalle.

Listaa palikoista (jotkin on mainittu aikaisemmin kirppis threadissa):

Kampia
Rattaita
Polkimia
Tankoja
Keskiöitä
Campan vintage osia
Runko Puch Columbus slx 56cm
Satuloita
Napoja
Satulatolppia

Elikkäs vaikka mitä.

Illalla tarkempi saapumis ajankohta ja mahdolliset esiintymisalueet.

Onko campan/ISO viisteistä 102-103mm keskiötä?

Kiinnostaa.

Löytyykö JIS nelikantti maantiekampia?

Onk 5-jalkaisia 130BCD rottakampia? Mitä rumemmat, sitä paremmat.

jos löytyy kapeahko kirkas bullhorn tanko niin PM.

130jaollinen 44-50 hammainen eturieska. Levee. Jooo???

Basti: O, ainakin 47 piikkinen satavarmasti
dpstyles: Ei, mut löytyy yks stonga jonka saa halvalla jos haluu tehä dropchop bullhornit.
asb: löytyy aivan saatanan rumat shimanon 600 sarjalaiset, ne on niin rumat että hampaat tippuu rattaista.
randomm: pitäs olla campan chorus kiila keeskiö NOS laatikos. mukana omat rasvat jne.
heikki: pitäs olla ainakin bontikan kromiset ja sitten noi patarumat shimaunot.

Pamahdan Helsingin aikavyöhykkeelle tossa joskus klo 12 aikoihin mit tod näk. siitä hmmm jonnekkin missä voin istahtaa. Homma toimii siten että meikä menee jonnekkin istumaan, sellainen paikka missä on automaatti lähellä ja hyvät näkymät paikallisiin naaaraisiin. Istuskelen siinä sitten, kamat joten kuten levällään matolla tjms. Hintalappuja en aio kirjoitella, saa kysyä ja tarjota. Koitan löytää jonkun paikan missä en kastu jos siellä sataa perkeleesti. Ilmoitan aamusella tänne että mihin olen leiriytynyt. Sinne sitten, kupillisella kahvia tekee suuren vaikutuksen. Jos ei aiokkaan ostaa mitään niin tervetuloa silti juttelemaan niin menee mullakin aika ripeämmin.

Hmm… Kukahan sen noutais mulle… Vapaaehtoisia?? Voisin poimia sen viikonloppuna matkaan.

ilmoittele paikka lähemmin. tulen hakemaan stongan. Olikos hinta mikä?

Onko 144bcd rattaita?

Basti ootko missä nyt?
Pete 144 BCDllä ei taida olla mulla mitään. Pitää tarkistaa, voi olla että komeron pohjalta löytyy jotain stronglitejä.

^ mä voin Basti hakee samalla (omalla) reissulla, mut en oo viikonloppuna kotona. Voin toki viedä naapuriin rouvalle.

Mä olen Lahdessa, en kerkeä huomenna käväseen, mut jos c8 voi poimia sen niin asia linee biffi`?

Ainiin, monta rahaa ratas kustantaa?

Danks!

Basti, olisko 25e sellanen seksy.
Oon muutn Lahdessa tälläkin sekunnilla, kalsarilteen kooneen äärel. Lähe kaljalle niin saat rattaan jo tänää :smiley:

voi veljet, onks taa nyt semmonen pop-up store? Ne on kuulemma hittikonsepti tuolla isossa maailmassa.
…ei vaan… pitaa yrittaa ehtia apajille.

En uskonut että tästä nyt niin iso juttu tulee. Pitää ottaa teetä messiin, ettei tu kylymä. Yhden miehen kirppis :smiley: jos olis jotkut pienet poppivehkeet vois chillailla keposee koko päivän.

Paat putiikin pystyyn Koffariin, siihen Fannyn kulmille. On opiskelijaneitoa, on alanmiestä, on keitotuspaikkaa suojassa ja auringossa.

Okkos siinä Ottoa vieres? Kuulostaa loistavalta, likainen setä sen kuin vain likaantuu.

No ei ihan siinä heti kulmalla, mutta 200 metrin säteellä on kaks.