M: Gios Torino Professional runko

Tarjolla olisi runko ja haarukka vuosimallia n.1986, hyvässä alkuperäisessä maalissa, lähinnä vaakaputken pohjassa muutama ruosteläikkä. Pystyputki 57cm, vaakaputki 54cm.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5246839.jpg

Sijaitsee Tampereella.

paljon hinta?

Myy mulle vaakaputken kaapelin läpivientikumit!

PUNAINEN Gios ? Olen luullut, että ne olivat ja ovat aina sinisiä. Hieno runko täysin epäpyhällä värityksellä.

Tuure

-.-

Siis pyörien “oikeat” värit ovat seuraavat:

Bianchi = Celeste.
Crescent = Oranssi.
Gios = Kirkkaan sininen.
Kulkuri = Tumman vihreä.
LeJeune = Harmaa. ks. Peugeot.
Mercier = Kirkkaan punainen.
Monark = Vaalean sininen.
Motobecane = Tumman sininen.
Peugeot = Harmaa. Nimenomaan ei mikään hopeinen, vaan ankean vannemaalin harmaa.

Noin noiden värien pitäisi mennä…

-.-

Takaisin asiaan: Hieno runko. Miksi luovut siitä ?

Gobla: erilaisia reikien läpivientikumeja saa lajitelmasarjana Biltemasta, ja eräs vaihtoehto on sytytysjohtimen kaulus kumi, jolla se johto tiivistyy vanhanaikaisten autojen virranjakajan kanteen kiinni. Sitä voi leikellä ja väkertää sitäkin, ja noitakin on myyty erillisinä osina. Se on vähän semmoinen suppilon muotoinen putkimainen esine. Kumiholkki.

Tuure

-.-

PM

Huusin tuon (kännissä) Saksan ebaysta kun piti minunkin hieno italialainen fiksi saada, ja ajattelin että kyllä tuosta voi sen 200€ maksaa. Eli en siitä ainakaan heti halvemmalla luovu. Olen nyt yrittänyt metsästää tuohon sopivia Campan osia mutta yksittäiskappaleina ja postikulujen kanssa niiden hinnat tuppaavat nousemaan liian korkeiksi. ebay.co.uk näkyy olevan vastaava tarjolla.

Ajattelin luopua tuosta kun on jo maantiepyörä ja maasturi joihin tekee mieli päivittää kaikenlaista, ja niillä oikeasti tulee ajettuakin jatkuvasti. Arkiseksi käyttöfiksiksi tuo Gios tuntuu vähän liian hienolta.

Tuure: Myös mun Gios on punainen. Ja kiitos, mua jo aiemmin ohjeistettiinkin toisessa ketjussa noista kumeista, mutta aktiivisen tarpeen puuttuessa en ole saanut vielä hankituksi. Ja originaalit olis orkkikset.

Neljä henkeä tarjosi 200€, rokpete ehti ensin joten hänelle on menossa.