M: Dura-ace, Affinity lo-pro ym. HEL


Affinity Lo-Pro M 60cm korkee 53cm pitkä, cane creek ohjainlaakeri, trigon kuitukeula, rungon maalit raffis kunnos, ei lommoja Hp 150€

Tarjoiluehdotus


Kapea 144bcd 53t hyvä kuntonen 25€


Logitech G920 100€

nost est

Yv.

yyvee!!

lisää kamaa

Yksityisviesti laitettu! Ostan Ergotec satulatolpan. Infoile.

Jos ei gatorskin oo menny ni mä voisin sen ostaa:)

ylös

ylös

Siis nyt ihan oikeesti… Miten toi Logitech liittyy yhtään mitenkään mihinkään??! Alkaa menemään foorumilla meno aika säälittäväksi, jos kaikkea kaupustellaan kuin sekatavara kaupassa.

1 Like

Tehtävienhallinnan postaus taisi mennä vahingossa väärään paikkaan. Keskustelu aiheesta käytiin täällä: No, minkäslaiset säännöt laitetaan - #22 by SeppoKyllikki

Onko asia yllätys, jos se kattaa 50 % sisällöstä? Yllätys on pieni normaalista toiminnasta poikkeava pilkahdus, joka saa aikaan reaktion. 10 “asiallisen” tuotteen listalla esim yksi Delica saa hymähtämään positiivisesti.

4 Likes

kyl mä näin et joku keskustelu käytiin autojen ym. myymisestä mut en kattonu et mikä oli päätös. Tee ensin, pahottele ei koskaan.

13 Likes

Onhan tässäkin topikissa ollut paljon pyörätavaraa ja Logitech oli vaan pohjalla. Nätisti siivottu lankaa ja pidetty se selkeänä sitä mukaan kun tavaraa menee. Pitäiskö toi nyt vai poistaa kun pyöräjutut on menny :smiley:

Ymmärtäisin näreytymisen jos tää ois uus lanka tai uus käyttäjä mut kysees on kumminki aktiivinen skenetyyppi.

Ilmanen bump ja oon miettiny ton ostamista mut en vaa pelaile enää nii paljoo et mun kannattais.

5 Likes

Ok. Tuntee modet?

1 Like

Ei ainakaan meikäläistä.
Toi on muuten aika turha läppä IMHO.

4 Likes

ylös

löysin kivan itm stemmin mukaan tohon affinityyn

Mis :b::b:solutions stemmi :hot_face:

1 Like

stemmu jää kyll meikälle, kans ylös ja hinta alas