Lukot

Toi mun uusi on Mini 7 kera flexin.

kryptonitelta tulleessa meilissä väittivät että oli joku moga toi uus mekanismi ja että lähetetään sulle uus ja ei enää tehä tolla paskalla tsydeemillä. jos toi mun nyt on joku uusi malli uudesta mallista niin ei se ainakaan yhtä smooth oo kun vanhat krypto minit

saakelin tunarit…

Ei helvetti. Pyörä u-lukolla kiinni pyörätelineessä, avain hukassa. U-lukko joku markettipaske, tehooko rautasaha, vai tarviiko järeämpää?

Rautasahalla saat varmaan vaan pahan mielen, koska karkaistua terästä noi varmaan kuitenkin on. Rälläkkä helpoin.

Grobian - 20:23, 4.11.2014 » Kun nyt mietin uutta lukkoa, niin kysynpä onko porukalla tästä [Abuksesta](http://www.abus.com/eng/Mobile-Security/Bike-Safety-and-Security/Locks/U-locks/U-mini-40) kokemuksia? http://www.abus.com/var/ImagesPIM/abus/webs/8c34fd7f1b259c9fd6910208c448e1e7.jpg Painava se oli kun hypistelin mutta se lienee ihan hyvä ominaisuus kestävyyden (ei takataskujen) kannalta.
Mulla on ollut tuo käytössä sen parisen vuotta. Helevetin hyvä. Vähän painava juu mut mahtuu swrvejen takataskuun ainakin.

edit: hups olikin noin vanha postaus

Jeesus miten paska lukko onguardi on kun siinä on kiinni ne töttöröt ja runkokiinnikkeen osa.

Jeesus miten paska lukko onguardi on kun siinä on kiinni ne töttöröt ja runkokiinnikkeen osa.

Munccis - 19:32, 19.12.2015 » Jeesus miten paska lukko onguardi on
paras lukko mitä voi ostaa täl hetkel on 10 vuotta vanha kunnohyvä onguard mini kolmel dollaril jenkkibaysta ja maksaa posteista pari kolme kybää

Mikä siinä on parempaa ku tossa nykyisessä?

fyysisesti pienempi koko tinkimättä kaaritilasta ja ne toimii toisin kuin uudet. valkoset dekaalit. toki niissäki tuli uutena ne reekkaavat syöpätötteröt.

Ai. No hemmetti.

tekis mieli kokeilla xenan xulei staattisessa lukituksessa kun ebayst irtoo suhteellisen edukkaasti mut varashälyttimessä valtava ebinfail potentiaali kun kiinnittää yhteistelineeseen. onko kokemuksia?
myös viuhkamiinat kiinnostaa theft deterrenttinä mut niistäkin varmaan alkais hirvee kitinä taloyhtiössä kun joku delaa roskia viedessä.

Munccis - 19:32, 19.12.2015 » Jeesus miten paska lukko onguardi on
Tämä. Kellään mitään vinkkejä miten siitä saisi pakkasenkestävän? Syö pullon lukkosulaa kahdessa viikossa.

lukkosulan käyttämisen jälkeen kannattaa ottaa sisälle, antaa lämmetä ja kuivua jonka jälkeen uittaa aseöljyssä kaikki liikkuvat osat.

peltsip - 18:53, 27.12.2015 » lukkosulan käyttämisen jälkeen kannattaa ottaa sisälle, antaa lämmetä ja kuivua jonka jälkeen uittaa aseöljyssä kaikki liikkuvat osat.
Tää. Pätee joka lukkoon jos niitä säilyttää vain ulkona.

Wanha kunnon bulldoggi on kyllä bestest lukko, alkaa omasta vain olla lukkopesä niin kulunu että uudet avaimet ei taho pelata. Kaks avainta kulutettu loppuun, eikä vissiin tarte uutta lukkoo ihan heti vielä ostaa. Aivan 16 euron arvoinen kapine.

3 vuotta bulldoge kovalla käytöllä, vuoden päivät tarakkalla myös lukkopesä menosuuntaan jolloin kaikki paskat lentää sisään.

Lukon rasvaus wd-40 ja pikku töräys philiä perään, ja avaimen puhdistus bräk(yung)leanillä.


En tiedä oisko kuitenkin pitänyt laittaa typerien renderöintifillarien dissaustopsuun. Nyt kun saatas vielä foorumille samanmoinen.

Lock_Banse ®

mikähän mahtaa olla vähiten paska nykytuotannossa oleva jälkiasennusrunkolukko

surullisia yhtymäkohtia jalkajarrunapatuotannon nykytilan kanssa

ununu - 14:23, 4.4.2016 » mikähän mahtaa olla vähiten paska nykytuotannossa oleva jälkiasennusrunkolukko
Miten mulla on sellainen olo, että tätä kysyttiin täällä ihan vasta.

Toisaalta en muista löytyikö mitään kovin hyvää ja olinkin itse tulossa kyselemään aika lailla samaa. :slight_smile: