Löytyi

Tallipaikka löytyi

NJS talli pystyyn!

^Helposti.
Jos ois talli, niin vois harkita talveksi jotain uutta projektii. Vaikka tästä.

Montako euroa/kk jengi ois valmis maksamaan tämmöisestä? Itselläni saattais myös olla tarvetta ylimääräiselle säilytys-/rassaustilalle keskustassa.

Mulla haitari on siinä 20-50€/kk, kalliimpaan ei pysty.

Mä olisin kanssa innolla messissä tämmöisessä, faijan kärsivällisyys autotallinsa suhteen taitaa olla nähty. Budjetti on sama kuin Kunnallisjteellä.

mun budjetti vois olla samaa luokkaa. Väkeä tieten pitäis olla kohtuullisesti jos näillä summilla mielii päästä mihinkään kanakoppia kummempaan.

Tää on vähän off topic koska mulla ei oo tarjota apuja ongelmaan ongelmaan. Me vuokrattiin Turusta talli kahden kaverin kanssa talli, 35€/nenä, ja voin kertoo että on mukavaa kun ei oo kaikki pyörät jaloissa pyörimässä. Tuollaiset normaalit kerrostalojen autotallit on kyllä aikalailla maksimissaan kolmen harrastajan talleja, joten jos meinaatte isommalla porukalla vuokrata, niin kannattaa miettiä jotain muutakin vaihtoehtoa, esim jotain hieman syrjäisempää toimisto-/varastotilaa.

Mikäli jostain Käpylä-Kumpula akselilta löytyisi, eritoten autotalli, niin oon kiinnostunut. Vallila ja Itä-Pasilakin vielä kävisivät.

Tiedustelin vähän ja kyllähän nuo tilat maksaa. Eteläisestä kantakaupungista vois olla tiedossa esim. 50-100 m2 katutason tilaa n. 9 e/m2/kk. Esim. 450 euroon pitäis olla jo melko monta jannua jakamassa.

Totta tuo on että vaikka itsekkin sen 50 € kuussa haluaisin laittaa johonkin verstaasen niin siihen tarvitaan muutama muukin. Kyselinkin joskus keskareilla että olisko kaukaa haettu joku tollanen talli jossa olis pyörän säilytystä ja verstas, jossa kamat yhteisiä/lainaus. Iso jos se olis niin sit sais enemmän jengii mukaan.

Ideana siis tollanen perus motskari talli/kerhohuone meininkin mut ilman pakollisia liivejä tietenkin, ja ei tartte olla rik.rek. Jos saatte kiinni ajatuksesta vois alkaa kasaan porukkaa, sit vaan etsimään tilat ja alkaa sisustaa.

Mä olen valmis puuhamieheksi tai ainakin tekemään jotain asian eteen jos kiinnostusta löytyy. Olenhan kuitenkin entinen kiinteistövälittäjä ( järkyttävän vuoren kokoinen painotus sanalla “entinen” ), mulla vois olla jotain kontakteja mahdollisesti.

Hei, tehdään se! Perustetaan talli!!

Pamautin nyt sitten kerhohuone asialle oman langan jonne voi laittaa ajatuksia ja ideoita.