LÖYDETTY: Rossin Record

Ruttuliiteri on kyllä hieno mesta, harmittaa etten tajunnut käydä kurkkimassa kun ihan vieressä olin kesätöissä.

Lähetin just vakuutusyhtiölle mm. nämä kuvat:


Ja tarjosin 150 eur koko läjästä. Onhan se aika paljon tossa kunnossa olevasta fillarista, mutta järki < tunteet.

Vähän ehkä sylettää vaivalla hienosäädetyn pyörän kohtelu, ruostettakin on niin reilusti että pyörää on varmaan säilytetty ulkona koko talvi. Eikä mitään käryä miten etukiekon saa tohon kuntoon, vitunmoinen lommo, kolme puolaa poikki ja navan laippa on jopa vähän vääntyny sisäänpäin.

Nyyyyt on ihan pakko kysyä että mistä aiot maksaa se 150 euroa? Onko takakiekko ehjä ja oliko tossa omniumit kiinni? Ja oliko runko nyt siis ihan ehjä? Jotenkin käsitin että just se on pasaatina :smiley:

Omnomnomit on, campan headset, suht ajamaton taittuva gatorskin, takakiekko kaipaa rihtausta, runko vaikuttais ehjältä, mitä nyt ruostetta löytyy ja toi biltsutolpan yläosa on saattanut vähän levittää satulaputken päätyä. Ennenkaikkea maksan siitä että vakuutusyhtiö ei niin todennäköisesti vaan totea “lol paska tarjous, pyörä tänne”

luulen, et raha kelpaa vakuutusyhtiölle, mut pyörä ei.

Toi mitä toni sano: ei ne sillä tavalla totea. Mietin vaan että kun joskus sanoit että oot persauki niin varmaan satku ois ollu sulle mukavampi kuin 150.

Mutta onneks oot rehellinen ja et esimerkiksi ottanut pyörästä satulaa ja satulatolppaa pois ja vaihtanut tilalle jotain vääntyneitä paskakampia, ottanut takajarrua muutenkin pois ja vaihtanu ohjaamoon vääntynyttä mummisstongaa ja sitte tarjonnut 20 euroa paskana olevasta tunnerungosta :smiley: :smiley:

luulen, et pyörä kelpaa mulle mut raha ei.
Makaronia saa kaupasta, tällästä Rossinia ei. Ruosteenpoistoa ja uutta osaa vaan ja sit ajoon, onhan siinä taloudellinen riski joo, mutta lupaan olla kauppaamatta runkoa foorumilla ehjänä jos siitä paljastuukin jotain vaurioita joita en vielä hiffannut.

Hyvin olen tehnyt.

Oisin itkenyt vakuutusyhtiölle et pyörä on mennyttä kalua mut sillä on niin paljon tunnearvoa että haluan sen muistoksi.

josbanse - 15:34, 31.3.2016 » Jos haluat niin voin laatia kirjallisen arvion rungon arvosta asiantuntijalausuntona ja pidän huolen että se on sulle edullinen. Lisään arvioon perustelun miksi runko pitää säilyttää. Loput osat voit sitten jättää vakuutusyhtiölle. E: runkohan on suomalaista kilpapyöräilyhistoriaa maajoukkuetason ajajalta. Mä ton sillon ostin alkuperäseltä omistajalta
vellon kuin meri
janoinen - 2:16, 1.4.2016 »
josbanse - 15:34, 31.3.2016 » Jos haluat niin voin laatia kirjallisen arvion rungon arvosta asiantuntijalausuntona ja pidän huolen että se on sulle edullinen. Lisään arvioon perustelun miksi runko pitää säilyttää. Loput osat voit sitten jättää vakuutusyhtiölle. E: runkohan on suomalaista kilpapyöräilyhistoriaa maajoukkuetason ajajalta. Mä ton sillon ostin alkuperäseltä omistajalta
vellon kuin meri
oon ottanu vähän kaljaa ja oli pakko tulla lukemaan tämä uudestaan voi vittu.

hyvä homma että pyörä löyty ja teit kuin parhaaksi näit.