Lemond Fillmore

Terve.

Tässä minun Lemond Fillmore:
http://users.evtek.fi/~samilai/kuvat/fillari/lemond3.jpg
Pari kuvaa lisää:2 3

Osat:
-Lemond Fillmore teräsrunko 2008
-Bontrager track crankset
-Miche takaratas
-Sram pc-1 ketju
-Nimettömät navat (saattaa olla Velocity tai Formula…)
-Velocity Deep V -kehät
-Schwalbe Blizzard -kumit
-DT Swiss mustat pinnat
-Deda tanko + Yoshida Champ gripit (ostettu täältä rompetorilta)
-Shimanon lukkopolkimet

Aika peruskauraa. Silti olen ylpeä kiekkojen kasaamisen onnistumisesta.

Sisäkumit menee vaihtoon liian lyhyiden venttiilien takia. Lisäksi yksi eturattaan mutteri puuttuu. Eturatas on vielä kapealle ketjulle, joten sen voisi vaihtaa tuhdimpaan.

Jepjep, tämän oon tainnu nähdä stadissa noin viikko sitten? Jäin hämmästelee tyylikästä fillaria enkä tajunnu moikkaa kuskia… Hemmetin siisti stealth-ohjus.

En ollut minä tällä fillarilla, sillä tämä fillari on ollut viimeiset pari viikkoa osina. Sillä aikaa ajelin vaimon Lemond Tourmaletilla.

Ei ole muita Fillmore-kuskeja tullut mulla vastaan.

Oho? Aivan samanlaisen bongasin kuitenkin keskustasta postitalon vieressä liikennevaloissa viime viikolla…

Keskareilla on pyörinyt yksi Fillmore? Joku noissa Lemondin fillareissa on sellaista, että se mua kovasti viehättää.

Minä olen ollut keskareissa viime syksyllä pari kertaa ja tänä keäsänä pari kartaa Fillmorella.

Tosiaan noita Lemondeja ei enää tehdä, joten tuskin tuntuvasti ainakaan lisääntyvät katukuvassa.

sangen siisti Trekiksi.

Todella hieno pyörä. Mietin viime vuonna usean kuukauden ajan jos hankkisin vastaavan pyörän, mutta tulin siihen tulokseen, että kuitenkin olisin joutunut vaihtamaan liian monta osaa ennen pitkää, ja koska olen tällainen järkipyöräilijä niin kapeilla renkailla ei olisi voinut ajaa ympäri vuoden.

Taisi Lemond joutua viime vuonna vaikeuksiin, koska isäntäfirma Trek ei ollut tyytyväinen Lemondin toimintaan.

Mulla on saman vuosimallin Fillmore täällä Tampereella. Olen kyllä tykännyt mutta jossain vaiheessa kiekot tulee varmaan uusittua, samoin kuin GXP-keskiön kestävyys epäilyttää.

Jos muuten tykkää Fillmoren geometriasta niin Gary Fisher Triton on käytännössä sama pyörä, vähemmän retroilla graffoilla. Steamrollerikin on varsin lähellä samoja mittoja, kun joskus vertailin noita 53-kokoisia.