Lattija erotiikka

Oon jo pidempään haaveillu et lankkulattia ois siisti tehdä ite. Yleensä parketit ja muut tehdään käytävien/huoneiden suuntasesti, koska leikkaamista on silloin vähiten. Se on kuitenki sen tilan rytmityksen kannalta huono ja tekee pitkistä käytävistä entistä kapeampia ja pidempiä. Poikittain tehty laudotus on taas vähän turhan töksähtävä kapeissa kohdissa vaikkakin on sen tilan rytmin kannalta parempi. Mut jos alkaa tekemään ite niin ois siisti tehdä lankkulattia vinottain 45 asteen kulmaan. Semmosesta oon haaveillu. Ei oo missään koskaan tullu tommosta vastaan, en tosin oo älyttömästi katellukkaan.

Tajuskohan kukaan…

^https://c1.staticflickr.com/5/4019/4717170477_a5265f8189_z.jpg?

Jos tajusin oikein mitä haet, ni vois periaatteessa olla ihan jees.
Epäilen kyl et näyttää levottomalta, riippuu ihan millaista “lankkua” meinasit…

Rolling Resistance, juuri näin! Valkonen on meikästä tylsä vaihtoehto, jos huonekorkeutta ois niin punaruskeaksi vahattu tai jollain käsitelty lattia valkosilla matoilla.

Ehkä vielä joskus…

ununu - 11:25, 13.1.2015 » joku mässy lofti kelpais joo
Jos mul ois lofti niin mulla olis sellanen fillarikattoteline, missä sähkösesti alaslaskeutuvaan koukkuun laitettas fillari ja nousis pois jaloista sinne päiden yläpuolelle
nysimum - 11:27, 13.1.2015 » Mä en oikein vällää matoista. Tai lähinnä en välitä siitä pölystä ja ekstraduunista joka niistä seuraa. Mulla onkin vaan yks matto ja senkin hankin ensisijaisesti siks et hoitokoirille piti hommata leikkialusta kun toisilla lipsuu tassut puulattialla. Ja dogeista tuli mieleen et MYYYYYH @ Munarkin karvavarpie <3
ei ne matot sitä pölyä tuota, ne ainoastaan kerää pölyä ym irtolikaa itseensä. muuten se sama kama pyörii siloisilla lattioilla ja pölisee herkemmin ilmaan.
josbanse - 12:03, 13.1.2015 »
ununu - 11:25, 13.1.2015 » joku mässy lofti kelpais joo
Jos mul ois lofti niin mulla olis sellanen fillarikattoteline, missä sähkösesti alaslaskeutuvaan koukkuun laitettas fillari ja nousis pois jaloista sinne päiden yläpuolelle
Siinä sitte sais ihmetellä et miks pää on täynnä hiekkaa.

Rolling resistance veti kyllä pohjat. Tuosta on hankala parantaa.

Ensimmäinen kerros betoluxia. Elämän jäljet sai jäädä näkyviin. Ei tulla pyörää kyllä värkättäisi kun kaikki ruuvit ja mutterit lautojen välissä hukassa. Yläkerran aula vain joten ei ole niin raoilla väliä.

vaikkakin rönsyilee niin vierintävastuksen anti on ollut kyllä kovaa.

lieköhän eurojackpotilla sais loftia tehtyä jos pääsis käsiksi

Turun jokirantaan tulossa hienoja lofteja :wink: Tänne vaan.

peltsip - 12:04, 13.1.2015 »
nysimum - 11:27, 13.1.2015 » Mä en oikein vällää matoista. Tai lähinnä en välitä siitä pölystä ja ekstraduunista joka niistä seuraa. Mulla onkin vaan yks matto ja senkin hankin ensisijaisesti siks et hoitokoirille piti hommata leikkialusta kun toisilla lipsuu tassut puulattialla. Ja dogeista tuli mieleen et MYYYYYH @ Munarkin karvavarpie <3
ei ne matot sitä pölyä tuota, ne ainoastaan kerää pölyä ym irtolikaa itseensä. muuten se sama kama pyörii siloisilla lattioilla ja pölisee herkemmin ilmaan.
Itseasiassa tuottaa. Puuvillamatosta irtoaa kaikenmoista nöyhtää, villamatosta samoin hieman. Keinokuituiset ovat helpoin pölyämättömyyden suhteen.

Loft asunto ois parhaimmillaan kun se olis jostain vanhasta tehdas/varasto/ullakko/liiketilasta muutettu asuinkäyttöön. Uudisloftit elementtitaloissa on vähän meh.

mannine - 12:49, 13.1.2015 » lieköhän eurojackpotilla sais loftia tehtyä jos pääsis käsiksi
jos on valmis muuttamaan sen perusteella että missä ois käytännössä ilmaisia teollisuushalleja niin ei tarttis ees lottovoittoa, opintotukikin vois riittää. mutta sit pitäis vaihtaa katuradat 29eriin että pääsis kulkemaan.

kankaalla ehtis hetken asustaa

DanielBraun - 11:11, 13.1.2015 » Olli, liikaa väliseiniä.
Kuvittele pienten makkareiden väliseinät pois ja siirrä takka jonnekin muualle. Eteinen on hyvä olla erillisenä pattina talon kyljessä.
nysimum - 12:04, 13.1.2015 »
josbanse - 12:03, 13.1.2015 »
ununu - 11:25, 13.1.2015 » joku mässy lofti kelpais joo
Jos mul ois lofti niin mulla olis sellanen fillarikattoteline, missä sähkösesti alaslaskeutuvaan koukkuun laitettas fillari ja nousis pois jaloista sinne päiden yläpuolelle
Siinä sitte sais ihmetellä et miks pää on täynnä hiekkaa.
siinä kämpässä olis tietenki pieniä droneja joissa pölynimuri
peltsip - 13:00, 13.1.2015 »
mannine - 12:49, 13.1.2015 » lieköhän eurojackpotilla sais loftia tehtyä jos pääsis käsiksi
jos on valmis muuttamaan sen perusteella että missä ois käytännössä ilmaisia teollisuushalleja niin ei tarttis ees lottovoittoa, opintotukikin vois riittää. mutta sit pitäis vaihtaa katuradat 29eriin että pääsis kulkemaan.
Vois katuratailla siellä hallissa sit.

^oma sisävelo samantien.

Tää haavekoti on muhinnu jo pitkään mielessä. Jos ois joku mesta tiedossa mikä soveltuis ja luvallisesti onnistuis ni heti nykyinen myyntiin… Olisiko tollasessa kämpässä järkeä? Ei sinänsä, mut ois ainakin oman itsensä näköinen.

Kai luvallisuuden suhteen voi tulla vastaan ainakin se, jos kaava ei salli asumista? Olli varmaan tietää kertoa näistä?

Ihan mielenkiinnosta tosiaan Olli vois, jos ei oo haitaksi, vähän avata miten tää menee?

^^ Suomessa on vähän niin, että aika harvaa kiinnostaa se, missä kukakin varsinaisesti asuu, mutta helvetinmoista virkakyöstiarmeijaa kiinnostaa, minkä osoitteen ilmoittaa asuinpaikakseen.

Eli kunhan ei varsinaisesti väitä asuvansa teollisuushallissa, jossa asuu, niin se on ihan ok. Palo-, terveys-, ymstarkastajat eivät tule koputtamaan oveen.

Itse olen asunut toimistotilassa. Osoite poste restante.