Lattija erotiikka

Oon huomannut, että etenkin tollanen vanha muovimatto joka mullakin on hoasin kämpässä on renkaiden alta tummunut vaikkei mitään sutasuja tulisikaan. Onneksi kämppien lähtökuosi on sellainen ettei paljoa huoleta. Myös kaikki mustat rasvapaskat joita putsailuissa tulee ja joita ei muista pyyhkiä samantien imeytyvät

betoni- ja lankkulattia kiinnostaa

Ite arvostan eniten tämmöstä asbestista terveyskeskuksenlattia-tyyppistä

Mitä mieltä kattotuoleista?

vanttera - 10:15, 13.1.2015 » Mitä mieltä kattotuoleista?
talonrunko teräspalkeista kiinnostaa

edit: terveisiä ilkka tai iiro, ei tarvii kirjottaa teräspalleista


80+ vuotiasta lehtikuusta

^^ Myös seinät voi tehdä teräsohutlevysandwichelementeistä. (Kiva sana.)
Katso http://teraselementti.fi/referenssit-sivu/julkisivut/kvatro/

Ei vitu sitä teakin aulan lattiaa. Päätypuu on tietty päätypuuta, mut ei saatana niitä koloja on varmaan hieno pitää puhtaana.

^^^^ Omakotitalo on helppo ja ehkä aika edullistakin rakentaa kokonaan teräksestä. Pitää vaan olla moderni maku eikä pidä haaveilla kuviotapeteista ja tyylihuonekaluista. Teräsarkkitehtuuriakin voi artikuloida pienipiirteiseksi ja kodikkaaksi. Väreillä ja täydentävillä materiaaleilla saa aikaan lämpimyyttä.

inforest → Ei ole koloja vielä näkynyt kuuden vuoden aikana, kun tätä ei ole tehty erillisistä palikoista, vaan noi päätypuut on liimattu tehtaalla aluslevyyn, jossa kunnon pontit ja päällä on permadur kestopinnoite.

Teräs/betoni ois kova.
Tai oikeesti mun haave on sellanen varastohallin tapainen missä on keskellä kuutio. Kuution sisällä kylppäri. Ulkopinnalla jollain sivulla keittiö. Muuten pelkästään avaraa tilaa. Ja betonilattia.

DanielBraun - 10:48, 13.1.2015 » ...varastohallin tapainen missä on keskellä kuutio. Kuution sisällä kylppäri. Ulkopinnalla jollain sivulla keittiö.
Tämä. Ja kuution katolla makkari (ilman seiniä).

Voiks mä, Olli, kaataa merikontin päälle läjän multaa ja tehä siitä ulkoisesti hobittikodin?

Ei oo OT koska kuvassa lattija. Vai millon kivetys muuttuu lattiaks? Keskustelemaan toivon ainakin nimim rtz ja olli

^ Voit.

DanielBraun - 10:48, 13.1.2015 » Teräs/betoni ois kova. Tai oikeesti mun haave on sellanen varastohallin tapainen missä on keskellä kuutio. Kuution sisällä kylppäri. Ulkopinnalla jollain sivulla keittiö. Muuten pelkästään avaraa tilaa. Ja betonilattia.
Katso www.globalhouse.fi -> Mallisto -> A-sarja.

Olli, liikaa väliseiniä.

Porteur: mun haaveissa makkari on tuossa vaapaassa tilassa. Kalusteissa mahdollisuuksien mukaan pyörät. Muutenkin siirreltävyys ja tilan mukautuvuus olis se juttu. Korkeutta sais olla reilusti tossa tilassa.

Maalattia on myös kliffa, jos eletään sellaisissa olosuhteissa, jotta ei tartte harmitella maasta hohkaavaa kylmyyttä. Jos on savisempi maa, niin kivan tasaiseksi tallautuu myös ja on helppo puhdistaa.

Kokolattiomatot on btw. melkoista horroria, joskin ihailen brittien sinnikkyyttä ja johdonmukaisuutta, kun vetelevät karvamattoa vessan & kylppärin lattiaan homehtumaan. Arvostan.

ite oon kyllä kanssa unelmoinut ihan vitunmoisesta tehdashallista. ois tilaa harrastaa. sitä en tiedä että millä rahalla sen 2500 -neliöisen hallin lämmittäisi +21 lattialämmityksellä :smiley:

joku mässy lofti kelpais joo

Mä en oikein vällää matoista. Tai lähinnä en välitä siitä pölystä ja ekstraduunista joka niistä seuraa.

Mulla onkin vaan yks matto ja senkin hankin ensisijaisesti siks et hoitokoirille piti hommata leikkialusta kun toisilla lipsuu tassut puulattialla.

Ja dogeista tuli mieleen et MYYYYYH @ Munarkin karvavarpie <3

Joo, samaa mieltä. Sen jätkän olis todellakin aika sheivata varpaansa, ihan sama mitä se itse väittää.