Laita tänne joku kuva siitä sun pyörästä jota eniten armastat tällä hetkellä

Goldsprint 11vee

25 Likes

16 Likes

Kyllä se tää kai on.

Kuvan otti normaali.

14 Likes

Gunnar, vieläkin.

10 Likes

Tämä se on edelleen…eipä sitä muilla ole paljon edes tullut ajeltua viimeaikoina.

11 Likes


Foorumicinelli sai uutta maalia pintaan. Amaa myöhemmin, kunhan sais kuvattua kunnolla

19 Likes


Tämä yhä edelleen. Parhaat kyydit tarjoilee ehdottomasti.

5 Likes

Myös frendi oli vahvasti sitä mieltä että punanssi tässä buildissa todella erittäin jees.

E:

Sori oon pikasen uudelleenarvioinnin jälkeen vahvasti sitä mieltä että punasen kirkkaan ja mustan verbaalinen pakkonaittaminen ei tuota mitään helvetin “punanssia” mutta kyseessä on silti todella upea pyörä mitä ei pitäs pelkistää johonkin “punanssiin”.

Todella upea ja rohkea buildi pakko pitää todella komeena.

Viittasitkos siis tuohon tuoretta väriä pintaansa saaneeseen Cinelliin?
Puna-musta → muna-pusta tjsp… :thinking:
Älkää ees kysykö.

siitä pustan munia

2 Likes

Seki oli cool mut vielä coolimpi värimaailmaltaan oli Luukas3n filo. Ja siis ei se muutenkaa leimimpi ollu. Molemmat päheitä.

TL;DR: pyörät kivoja. Omavaltainen suomen kielen uusiminen umpijurrissa ei johda vältsii mihkää.

2 Likes

Välityksien vaihdon jälkeen tämä tulee kyl otettua usein pykälään. Ehkä hieman kevyempi, kuin nuo hc hardtailit😅

10 Likes


Oikiastaan armastan just sitä millä satun milläkin hetkellä ajamaan.

6 Likes

Mikä toi runko niinku on? Mä en tunne.

cnc:ltä Masi Uno. Oon ristiny sen Turhapuroksi koska Uno ja “fiksipyörä on niin turha”

No just kiitti. Sherlockoin nopeesti että joku Masi sulla on (Satragglerin keulalla) mutta en löytäny kuvahaulla maailmalta semmosta runkoa missä olis kiintee tolpan kiristin. Taikasana “Uno” puuttui hakukriteereistäni.

Mut siis juu hieno on.

Eiköhän se ole tämä edelleen, vaikka onkin ollut ryppyjä rakkaudessa matkan varrella ja konseptikin on vähän muuttunut alkuperäisestä. Ylipäätänsä just nyt mun sydän sykkii sellaisille pyörille, jotka tuntuu hyviltä ja näyttää sopusuhtaisilta kolmekolmosilla.

19 Likes

Tähän internjetin suurin peukalon kuva
Mun sydän on sykkinyt jo aikojen alusta kaikille Stenun pyörille eikä tämä tee poikkeusta.

10 Likes

Kovin siin on soma peli upian rehevässä maisemassa. :disguised_face:
Onks tossa pohjana se MBK Climber -raami, joka oli sulla torissa joskus kaupankin?

Mikäli joskus päädyt palastelemaan ja/tai luopumaan, ni voipi vinkata.
Vaikka siis ihan vilipittömästi toivon toki armastamisellenne mahtollisimman pitkää kestoa! :vulcan_salute: