Laita tänne joku kuva siitä sun pyörästä jota eniten armastat tällä hetkellä

21-8

E: Omien laskujen mukaan 18-9, mutta väliäkö tuolla toisaalta

4 Likes

Kyllä tällä vetää. Joku merkkipulkka ostoslistalla, mut niin on kaikkee muutaki :grimacing:

14 Likes

Kyllä se on tää Gunnar.

12 Likes

Ensifiksistä lempparipyöräksi, nyt kun vaihdoin ruman penkin ja kirskahtelevat kammet niin AH! Ei tää silti mikään kukkanen oo, mut seitans kuinka kiva pyörä.

9 Likes

Täähä se. En oo paljon muilla ajellut sen jälkeen kun sain tän kasaan.

8 Likes

armastan tätä niin paljon että tää on nykyisellään mun ainut fillari. hyvin pärjäs ahvenanmaan teillä ja lyhyillä soran kaltaisilla! jumankekka että olikin ihanaa ajella siä.

12 Likes


Kaljagravelsinkulakonversio, teräksistä rakkautta.

11 Likes


Satamaankaljallepyörä nro. 1

5 Likes

Allcity Nature Boy :heart:

10 Likes

Mulla on ollut tän kanssa vaikea suhde, mutta tänään tuli sentyyppistä korjaavaa kokemusta että ah. Armastan.

6 Likes

hyvin värikoodattu pakastepizza.

just sitä varten kantsii olla aina muutama pörä ni ei mee suhteet piloille.

4 Likes

välit vaikuttaa riittäviltä.

1 Like

Jep! Polyamorisilta kavereilta oon oppinut että jos yrittää saada yhdeltä pyörältä kaiken mitä pyöriltä ylipäätään kaipaa, niin tulee vaan paha mieli. Näihäs se on.

8 Likes

Sen oon oppinu et jos on OCPD ni ei kannata nähä ketään päivittäin tauotta, alkaa tekee mieli vaan vetää turpaan.

Ei nyt sillä että pystyisin millään nähä sitä relevanttina uhkana.

1 Like

Tää pyörä saa nyt eniten huomiota. Suorituspyöräily jotenkin oksettaa tällä hetkellä ja tämä ehkä senkin vuoksi paras vaihtoehto. Ehkäpä tällä tulee ajettua tuleva HEL-CX kausikin kunhan vaihtaa vain tangon ja kapeammat kumit.

9 Likes

värikoodaus on samaan aikaan sekava ja ei-sekava. kerrassaan hämmentävää.

Eih ja karhukainenkin! :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Toteutin bikefit tulokset tähän ja I’m in lööv again :smiling_face_with_three_hearts:

Nyt ei mennä kovaa, nyt mennään täysii

11 Likes

Mitä piti muuttaa?

Satulaa ylemmäs about 2-3cm, ihan hävettää että menny tuo niin persiilleen… tai no, vanhoja kuvia kattellen on joo ollu joskus aika lähellä oikeaa, mutta jotain tapahtunut joskus…

Tanko 44 → 42cm
Tankoon kulmaa ylöspäin, noin 8-10 astetta, eli huput ei oo vaaterissa.

Siinäpä se. Tämä haettu tavoitteena “Comfort-Sport-Competition” akselilla siinä kohdalla “Sport”. Hyvin taipuu keski-iän kynnyksellä oleva konttorirotta vielä tohon. 42 on uus 22.

EDIT: on siinä vielä muutama hienous esim etäisyys satulan keskeltä hupuille (82 cm) yms jne. Mutta tuossa noi suurimmat mitkä hyppäs itelle ahaa-elämyksenä

2 Likes