Lahden fiksiskene?

Olen ensi viikolla tulossa vanhaan kotikaupunkiini Lahteen töihin ja otan fiksini mukaan. Aattelin, et minkäköhän verran sieltä löytyy fiksiharrastajia ja onko mitään kokoontumisia ollut? Voisi toki nähdä, jos vaan kiinnostusta löytyy?

Jotta maailmankaikkeus pysyy tasapainossa, piti minun puolestani tulla Lahdesta tampereelle (tai siihen viereen) töihin. Onhan Lahdessa fiksikuskeja jonkin verran, osa varmaan muualla kesän (kuten minä). Uskoisin, että basti tietää lahden harrastajamäärästä enemmän.

Ookke! Ei mulla oo kuin lyhyt työrupeama, et ehkä puoltoista viikkoa mä siellä vaan olen. Taitaa sittenkin se maailmankaikkeus järkkyä! :smiley:

Lahden skene on meidän osalta vähän levällään mualimalla…

Johnjohn pyöräilee just mun luokse epsanjaan, ja minä teen stadissa kovaa vauhtia lähtöä, että kerkeen sinne ennen sitä. Työhuoneella siis vaikuttaa ainoastaan Timon tällä hetkellä. Denniksen ja kumppaneiden meiningeistä en tiedä… Mutta kyllä kai Lahdessa succistellaan verrattaen aktiivisesti??

Syyskuussa työhuone toivottaa taas jengin tervetulleeksi olueen ja pyöriin liittyen …