Läähättijuttuja

Joo kyllä kiinostaa.

Soluttautuja-agentit matkaan.

:3

Mua kiinnosteli toi Bringin homma, mutta koska on täyspäiväistä, en hakenut, koska kesällä on pakko tehdä muita töitä myös. Eniten tuossa kiinnosti ihan oikea työsuhde siinä missä nykyiset hommat on joko noita Mr Robotille tehtyjä freelancer-hommia tai muuten vaan pätkää.

ite kuulin huhua… työsuhdepyörist ja repuist… ntkt…sweet

ennoo kyl vaihtamas makeaa tmi elämääni korporaation rattaaksi B)

ajaks toiminimellä vai ku freelancer? alkoko tulee palkkarajat vastaa?

edit. tutam siis

Mä ajan freelancerinä ja tällä hetkellä tilanne vähän hankala: mulla on parin kuukauden tuntiopettajan hommia, pientä toimitus- ja kirjoitushommaa, ja nyt työkkäri pohtii olenko yksityisyrittäjä vai työntekijä, eli olenko oikeutettu tukeen vaiko enkö.

Tällä hetkellä odottelen päätöksiä.

Bringillä työsuhdepyörät ja reput? Lollers kaikkee sitä. Vai onkohan klassiset työsuhdepyörät ja reput ntkt.

ntkt.

Smurf - 7:23, 1.4.2017 » Kantoapuja oli ennen "vihreää" aikaakin.

Yhteisestä sanattomasta sopimuksesta päästimme kehikosta irti ja poistuimme paikalta.
Hintaan ei kuulunut sisustus.

rakeet

Tänään löin manifestit lokerikkoon vikaa kertaa cargonen toimistolla. Niin helvetin hyvää aikaa minä Bullittin satulassa vietin että isoa miestä itkettää ja naurattaa taaksepäin katsoessa.
Kolmas kaupunki ja työnantaja olisi sitten tätä myötä koettu.

“…Nii hei mites toi ens viikko, pääsisitkö ajamaan?”
And the ride just keeps getting better… <3

pave jos oot kuulolla niin nyt pitäis hommata empulle bulsu ihan työtyytyväisyyden nimissä

ok

Jos katotaa eka miten se omppu kulkee.
Jos Pave antaa mun ajaa sillä.
Emppu ja Omppu.

Mitähän tähänki nyt sit sanois. En keksi mittää.

Tänään töissä Mikael Hattivatti Szafirowski.

<3

hattariii

Pave - 11:32, 30.8.2017 » Mitähän tähänki nyt sit sanois. En keksi mittää. ... Tänään töissä Mikael Hattivatti Szafirowski. ... <3
<3<3<3

Seburolleri oli aika ujona, kun laitoin aamulla gangstan viereen parkkiin…

Aemilius - 17:05, 30.8.2017 » Seburolleri oli aika ujona, kun laitoin aamulla gangstan viereen parkkiin...
<3<3<3
Pave - 11:32, 30.8.2017 » Mitähän tähänki nyt sit sanois. En keksi mittää. ... Tänään töissä Mikael Hattivatti Szafirowski. ... <3
Hattori Hanzo