"Kuvia sähköpostilla pyydettäessä"

Hengitys sisään, hengitys ulos…

Miksi v*tussa miljoona fillaripalikoihin liittyvää myynti-ilmoitusta on varustettu tuolla lauseella? Miks niitä kuvia ei voi vaan laittaa siihen ilmoituksen kylkeen? Onko tosi kivaa liittää kuvia sähköpostiin ja lähetellä niitä ihmisille, jotka ei niitä osia kuitenkaan osta? HÄH??

Kiitos ja anteeksi.

Just a guess, mutta kaikilla ei välttämättä ole käytössään palvelintilaa, johon kuvat laittaa. Eikä syystä tai toisesta halua käyttää flickria tai picasaa.

http://www.picamatic.com on hyvä, mutta harva tietää sen olemassaolon.

Gmail + Picasa yhdistelmän luulisi kyllä olevan aika helppo setti omaksua, jos nyt ylipäänsä kiinnostaa nähdä edes pieni vaiva asiansa eteen.

http://bayimg.com/

Ei varmaan vaadi enää mitään vaivaksi laskettavaa.

Huuto.netissähän ei ole tätä ongelmaa, kun edes yhden kuvan voi upata ilmoitukseen, mutta sielläkin sama homma tulee toisinaan vastaan. Okei, ehkä tää nyt ei ole maailman tärkein rutinan aihe, mutta joskus riivaa aika paljon, että sitä kuvaa tarttee erikseen pyytää.

Joskus ei ole kuvaa käsillä ilmoa tehdessä tai ei esim. pääsyä kuvaserverille syystä tai toisesta.

Jos myyjä syystä tai toisesta näin viestissään kirjoittaa ja ostajaa ei sen vertaa kiinnosta, ettei edes kuvaa jaksa spostilla pyytää niin tuskin kiinnostaa sitten tuotetta alkaa ostamaankaan. Eli mikä ihme rutina tämä nyt oikein on…

Joskus oon ehkä tähän sortunu ja sorrun vastakin, kun tiedän itse mitä siellä varaston nurkassa on, mutta en oo viittiny sitä käydä kuvaamassa. Varsinkin,jos puhutaan pinehköistä rahamääristä.

Itse olen sitä mieltä, että jotain tiettyä osaa Intterin Netin ylitsepursuavasta tarjonnasta etsiessä helposti lähtee etsimään jostain muualta, jos jonkun mutterin perään pitää vaivautua laittamaan maili saadakseen kuvan ja mahdollisesti lisätietoa. On kuitenkin huomioitavaa, että jotkut noita osasia ostelevat käytettynä hyvin paljonkin. Joten näen, että on ystävällistä laittaa se kuva näkyville, jos se on mahdollista. Usein kuitenkin se on aivan mahdollista, mutta silti sitä ei ole. Tämä tietysti sellaisten myytävien esineiden kohdalla, joiden ulkonäön tsekkaaminen on ennen ostoa tärkeää. Jos vaikka stemmi on “kuin uusi” ja siitä löytyy netistä muutenkin kuvia, niin eipä siitä nyt oo tarvetta pistää erikseen kuvaa.

Ihan jo WYSIWYGin puolesta kannattaa se kuva laittaa, eipähän tarvitse ostajankaan miettiä, että mitäs mä tässä nyt odottelen spostiin saapuvaksi. Iz called kaupanteko n shit.

Yksivaihde.net kuvapalvelin?, ei tarvis linkitellä vaan ainoastaan ladata suoraan “tänne”

^ taitais vaatia vähän turhan paljon levytilaa ja kaistaa, onhan tää saitti nytkin jo snadisti hidas. Onhan noita ilmaisia kuvapalveluita netti pullollaan.

Tääkin on helppo ja ilmainen. Dropbox

Olemme seuravaan versioon virittämässä kuvien ja muiden tiedostojen uploadausta rekisteröityneille käyttäjille. Niille vois ehkä ottaa oman palvelimen, jotta foorumi ei hidastuisi entisestään. Pyritään toteuttamaan siten, että kuvan voisi ladata suoraan postausta tehdessä ja palvein hoitaisi sitten pienennykset yms optimoinnit. Vielä kun laittais titlet ja tägit kuviin niin sais yksivaihde gallerian rate my ride toiminnolla…

^kuulostaa fiksulta, joskus vois vain selailla kuvia…