Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

Mitäh, nyt on kyl hienot :star_struck:

Miksi?

  • käyttää Shimanon maantiepaloja
  • BB7:n tapaan vain yksi mäntä liikkuu = vähemmän tehohäviötä
  • hienot värit
  • jos tuntuma on yhtään sama ku Paulin Klampereissa, niin uskoisin että on tosi hyvät
  • naurukevyet
  • erikoisuudentavoittelu

jos Sutraan sais BB7:t niin laittaisin (oon yrittäny)

en ymmärrä tuota et vaan yks mäntä liikkuu

2 Likes

Onhan noi hienot kuin kasarin kasettinauhuri, mutta en silti pysty ymmärtämään 400 hintaa

1 Like

tekikös tällasia kukaan muu kuin Perspaja? taitaa tulla adapteriparille hintaa toista sataa euroa, mut ei kai siinä.

Susihammas tekee

2 Likes

Nyt kulki ajatus väärään suuntaan

toissakesänen, vois pistää ajoon taas

28 Likes

mega leso!!

1 Like

Useamman kesän ja nyt myös talven arkipyörä.
Runko on Scott Timber

2 Likes


Kesää (ja öisiä ajeluita) odotellessa.

12 Likes

Mikäs hän on pyöriään?

Fillari-lehdelle tehty Tunturi ”proto-Equillar” Team Issue. 18,5” muistaakseni. Mulla on ysärihöyrähtäneenä ollut vuosien ajan Equillar 700- ja XT-mallit, enkä ikinä olettanut löytäväni tätä, kunnes runko tuli myyntiin Kangasalla, of all places. Ketju menee vaihtoon ja ehkä keulakin, mutta hyvin tämä eteni tänäänkin Hervannan poluilla. 32/16 nyt käytössä.




Etuhaarukka: Surly 1x1
Ohjainlaakeri: Cane Creek 110
Tanko: Thomson Trail
Stemmi: Thomson
Satulatolppa: Thomson Elite
Kiekkosetti: Wolber AT 20, 36h, DX-navat
Renkaat: Wolber Chamonix (26x1,95)
Jarrusetti: Shimano XT
Tupit: DMR Deathgrip
Satula: Flite Titanium
Ketju: Dartmoor
Kammet: Middleburn from Mankkis
Vaijerit: Jagwire
Polkimet: Ritchey

44 Likes

Runko on Locomotief Amsterdam Tour de France koko ~56, vuosimalli lienee -74.
Laakeriosat vanhoja japanilaisia (napoina Sansinin kasettilaakeroidut, ohjainlaakerina dura-ace, keskiönä joku 90-luvun un5x), michelinin kammet ja tokenin sharkbite vapari joissa välitys muistaakseni 46/20.
Kiekot omaa tekoa, halvimmilla mavicin 36h kehillä ja sapimin race-pinnoilla, takanapa keskitetty ~43mm ketjulinjalle. 28mm kumit mahtuu just sopivasti.

3 Likes

Jos koskaan ikinä aiot luopua tuosta Flitestä niin dibs!

1 Like

Tuoreeltaan valmistunut 8Bar venailemassa ensimetrejä. Tai kävin mä pihatiellä testaamassa et pysyy suurinpiirtein kasassa.

19 Likes

Vähän omaksikin yllätykseksi tällanen päätyi mulle. Enven ruodon lyhyyden vuoksi pakollinen slämmi mutta koko on hämmentävän hyvä, en muista milloin olisi suorilta löytynyt ajoasento näin helposti. Ajattelin pitää lenkkipyöränä.

Keväälle halusin teräistä randopyörää vaihteilla, mut tulikin alsa-hiilari FGGG. Tai sinkulakrossarihan tää on, ei sillon 2008 ei gravelin jauhamisesta ollut tietoakaan 8)

Toi peräpussi kyl lentää asap, kun saan tähän Carradice-telineen myös…

32 Likes

Uusix-löytö sai uuden elämän jokapaikanruoskana. Palikat raavittu 90% eri laarien pohjilta ja vähän vahingossa tästä tuli pirun hyvä tarkoitukseensa, olem tyytis.


21 Likes