Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

Rykän kevätkuosi 2023. Vähän plan-B maaliduuni kun maalikauppias toimitti yhden kolmesta purkista väärää laatua, minkä huomasin liian myöhään ja piti siinä sitten improvisoida jotain. Noin muuten osat pääosin laatikoiden pohjilta - omien tai muiden.

25 Likes

Tosi optimistinen asenne.

24 Likes

Kivat kammet! Mitkä noi on?

1 Like

kova

Tykkään erityisesti stemmistä ja satulasta ja kirkkaista kammista ja kuorettomasta ja keulasta!

Todella siisti. Mikä runko tuo on?

Kiitos! Kaipaan pyörään droppitankoa, kapeahko suora stonga tuntuu tosi oudolta. Vaihtoehtoisena tarrasettinä mulla olisi musta vähän hillitympi setti mikä jäi vanhasta Kilauea-projektista.

^^^ Kammet taitaa olla pyörän orkkikset, FSA Gimondit.

^
Runko on Kona Band Wagon 2010-luvun alkupuolelta, uudelleenmaalattuna ja jarrutapeilla jälkivarusteltuna.

Ei missään nimessä nykyisen Kona-logon vaihtoa. Hiton siisti just nyt!!

Tosi nätti Kona ja paras logo ehottomasti!

Tää vanha logo on siisti, mutta en ole ihan varma siitä tässä pyörässä. Annan kuitenkin nyt olla toistaiseksi tuossa ja yritän totutella, ei mulla kuitenkaan oo koskaan aikaa rapsutella tarranjämiä pois rungosta saati mallata uusia tilalle.

Nopea päivitys vielä, nyt pyörä on aika lailla sellainen mitä tästä halusinkin. Ajoasento paremmin kohdallaan ja välitys järkevämpi + kiinteä (42-16 vapari → 42-18 fiksi).

Harmittaa ihan helvetisti että toi eka kuva ei oo tarkka.

46 Likes

Ihan hiton siisti!

1 Like

Tää Kona saa minussa aikaan tunteita <3

1 Like

Hitokseen siisti. Samanlainen rottaversiona suunnitteilla omasta pomppiksesta. Keula sama eli siltä osin ei voi mennä pieleen.

1 Like

Ollut täysin muuttumaton setuppi (pl. renkaat) jostain koronaa edeltäviltä ajoilta. Rehellisesti sanottuna alkaa ehkä jo vähän kyllästyttää. Huomasin myös vastikään takapään Novatekissa klappia, joten tarttis varmaan tehdä jotain…

19 Likes

Ihana Soma. Sporttinen ja käytännöllinen, siitä minä pidän.

laita hydrot

Oon yksivaihdehydroista haaveillut, mutta en tiedä muuta kuin Hylexit, ja niiden nykyinen RS-malli on flat mount. Samalla laittaisin vaihteille naksukytkimen tangon päähän tai viistoputkeen. Oon huomannut että käytän vaihtajaa usein ihan turhaan, ja sen käytön tietoinen hankaloittaminen vois lisätä zeniä.

Itellä oli stragglerissa hylex ja naksukytkin viistoputkessa. Voin allekirjottaa zenin.

On muuten soma soma

2 Likes

FM-PM adaptereilla kiinni? Toki jos haluaa 180mm levyt nii sit ei kyl onnistu.

ite kyl laittaisin Growtac Equalit

3 Likes