Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

https://previews.dropbox.com/p/thumb/AAJ7S7JrRpU-xf1AsrtZcJ4Jkm-4vXyuKxP9xu7OsctAMY1DMuPsg6Qw_30uhlYAsVmeNcMFEtOK3yLK6u8cBrvTI_drSXa1zgIKgD1LstSEmlWcEc-mQmqUClHUoDmJIcpIJtdYjQXi4JxfE9Y26KFvF1IL8ykxlAoe488o9MSaSHt2OO0gowM25yIdwBblGlZsCNASSWbjfhM-pl5Zjg-gewwlDiui5YRrWI0Mj61Inw/p.jpeg?size=2048x1536&size_mode=3

Lenkkimeiningit.

FC-M730, BR-M739, Stronglight, GT, HALO, Ritchey, All-City, BaseCamp, Blahol, Pasela, Novatec, Mavic, 42x17 yms

Hyväksyn nämä jarrut

Mulla BR-M750 ja ulvoo kuin perkele edessä, onko 739 sama vika? Nätimmäthän noi 739 on ja muutenkin aivan hyvä byke.

kummatkin jarrut ulvoo, tehon ääni. PArhaat v-jarrut,. voi antaa mulle jos ei kiinnosta

IhanaTaina - 3:24, 31.7.2018 » Mulla BR-M750 ja ulvoo kuin perkele edessä, onko 739 sama vika? Nätimmäthän noi 739 on ja muutenkin aivan hyvä byke.
Samat jarrut muttei ulvontaa. Vaihda paremmat palat tai hio vanhoja. Tosin alkaa ne sitten taas jossain vaiheessa pitämään mekkalaa.

M739it täälläkin, nolla ulvontaa. Taitaa olla OG-palatkin hahha. Kisainen tatsi omilla nysäkahvoilla B-)

Käppäsemmät M600et KoolStopin Salmoneilla joita käskyttää 5700-brifterit ulvoo helvetisti mut ei haittaa. Nää on mun parhaat jarrut!

Keräilin foorumilta kilkkeet hyvin pienen potentiaalin hassuttelupyörään. Geo ei tue muuta kuin hurjastelua ilman ympärilleen vilkuilua.

Uuh! Nätti tt olmo.

No sä ainakin ajat pyöräs loppuun.

Vie jollekin palstan erikoishitsaajalle, koska kyllähän toi Bianchi ansaitsee saman kuin Skandsen.

^^ Kyllä on mennyt erikoisesta kohtaa rikki.

Lakimies84 - 11:52, 2.8.2018 » ^^ Kyllä on mennyt erikoisesta kohtaa rikki.
Liikaa on etujarrua käytelty ;) thihihi

Ei vaan, vanha pyörä ja paljon kilsoja niin väsyyhän se teräs. Eiköhän tuon joku murhakontilla korjaile.

Bianchi on n.35 vuotias ja luultavimmatusti ruostunut sisäpuolelta ja teräs on päässyt elinkaarensa päähän.

Melkein laitoin Soijjeriin 1x9, mut tyydyin kuitenkin vain vapariin. Fix on ihajepa maastossa mut mun taidoilla on paljon mestoja minne ei kannata lähteä. 32*20 toimii kaikkialla kunhan siirtymiä on 0.

https://farm2.staticflickr.com/1774/43017000755_f75b2bcc01_c.jpg

^melike

metoo

Tyylikäs kokonaisuus.

Droppi kahvoilla on aina hyvä. Smäpäri on mitä on, mutta minä en puhu muiden peppujen puolesta.

siinä brostonilla kyllä oikeinkin kunnon katuratareki