Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

Oispa vaaka, seiskan tietämissä oma budjettikuitucanyon mutta olis kiva tietää tarkka lukema.

Mulla on yks 14 kilon retkipyörä (genesis vagabond)

Mulla on kans yks 14 kilon retkipyörä sillo ku tarakat edessä ja takana kiinni ynnä randotarde keulilla waldilla höystettynä (Soma wolverine)

e@e - 21:19, 26.7.2018 » mieti et jos sul ois 1 hyvä maantiepyörä
Mun mielestä mulla on jo kaksi hyvää maantiepyörää!

vähä kyl riipasee aina sielusta ku maantiepyöriä nostelee-oon omaa kiituria yrittäny spexata keveeksi mut viel se painaa 13,2 kiloo

O: titaanipultteja

sairaannopee - 20:50, 26.7.2018 » Ankkureista puheen ollen, jos ei paina alle 65kg ei ole mitään oikeutta valittaa pyörän painosta. Keskiverto suomalaiset painaa sen 80-100kg, silti jaksetaan hifistellä kaiken maailman titaanipultteja vaikka vyötäröltä löytyy kymmeniä kiloja eläinkolesterolia ja läskiä.
Hyviä huomioita tässä. Kilo polkupyörässä painaa kuitenkin ihan eri verran kun kilo eläinkolesterolia vyörätöllä. Sensijaan vegaaninen lähiruoka-kolesteroli ei paina mitään koska omatunnon valkopesu ja yleinen jeesustelu.

Laitappas sairaannopee nyt kuva siitä polkupyörästäsi niin ihastellaan porukalla minkalainen fiksijeesus siellä meidän keskuuteen on laskeutunut viisauttaan jakamaan.

O: vitusti titaanipultteja

Odie - 22:20, 26.7.2018 » Hyviä huomioita tässä. Kilo polkupyörässä painaa kuitenkin ihan eri verran kun kilo eläinkolesterolia vyörätöllä. Sensijaan vegaaninen lähiruoka-kolesteroli ei paina mitään koska omatunnon valkopesu ja yleinen jeesustelu. Laitappas sairaannopee nyt kuva siitä polkupyörästäsi niin ihastellaan porukalla minkalainen fiksijeesus siellä meidän keskuuteen on laskeutunut viisauttaan jakamaan. O: vitusti titaanipultteja
52x11 oli jossain mainittu ni ei kuulosta fiksijeesukselta tai sit pitäs olla yli 65 kiloa pelkkiä reisiä että jaksais tollasella fiksutella
FF - 22:32, 26.7.2018 »
https://i.stack.imgur.com/zymAc.gif
Jenssen - 17:30, 26.7.2018 » Lempipyöräni. Foorumilta runko sekä kaikki osat. Edit: Paitsi etukiekko niistä myyjäisistä. https://i.imgur.com/G9RZW9C.jpg
ainoon siistin tarran laitoit sitten piiloon
Odie - 22:20, 26.7.2018 » Kilo polkupyörässä painaa kuitenkin ihan eri verran kun kilo eläinkolesterolia vyörätöllä. Sensijaan vegaaninen lähiruoka-kolesteroli ei paina mitään koska omatunnon valkopesu ja yleinen jeesustelu.
Toisaalta kokovartalokyrvän rasvaprosentti lienee lähellä nollaa.
..... - 12:49, 27.7.2018 »
Jenssen - 17:30, 26.7.2018 » Lempipyöräni. Foorumilta runko sekä kaikki osat. Edit: Paitsi etukiekko niistä myyjäisistä. ainoon siistin tarran laitoit sitten piiloon

Höntti se oli kun en tunne Iiro-kaveria

Kyllä tää tästä vielä.

aikas hyvn näkönen

Oven alaosa leikkaa kuvan ikävästi. Nyt ei voi olla varma, olitko alasti.

En jaksa quotata mut kiitos Odie 26.7.2018. Ite ajan teräksisellä huonolla tolpankiristysmekanismillä varustetulla sekasikiöllä kuljettaen 105kg ruhoa mukanani. Haaveilen cuitutolpasta että pääsis täysimpää.

mielikuvani seksikkäistä ja solakoista pyöräilijöistä järkkyy

foorumilla vallitsee nykyään uudet totuudet

o: ihan vitusti titaanipultteja. alumiiniset kelpaa myös ja mikäli sattuu löytymään nylonisia niin kaippa niillä pullotelineet pysyis kiinni joten o: niitäkin

e: punnitsin just soma wolverinen. 13,17 kg. ei taida minkäänlaiset pultit auttaa ja joka tapauksessa pitäis ainakin laihtua 10 kiloa että saisin valittaa pyörän painosta. mitäs nyt tehdään :frowning:

Hyvä valokuva!