Kuulokkeet

Noita oon paskonu kahdet tai kolmet 24kk takuun aikana. Ei pysty muistamaan enää.
Kestäneet kauemmin kuin muut tosin…

Ei mun käytössä kestä mikään ;_____;

Vinkkejä napeista elinikäisellä takuulla PM

näitä akg k321 nappeja itse jaksoin kai 7 kertaa kuskata verkkokauppaan takuuseen, sitten kyllästyin. ihan ookoo napit oli muistaakseni, alko vaan rassaamaan tuo hajoilu.
http://img.cbcdn.net/products/70876/akg-k-321-white.jpg?width=250&height=250

FF - 14:08, 4.3.2013 » Noita oon paskonu kahdet tai kolmet 24kk takuun aikana. Ei pysty muistamaan enää. Kestäneet kauemmin kuin muut tosin.. Ei mun käytössä kestä mikään ;_____; Vinkkejä napeista elinikäisellä takuulla PM
Mistä kohtaa sulla nuo Sennheiserit pasko(o) jos saa tiedustella?

http://a248.e.akamai.net/origin-cdn.volusion.com/j3qas.r57j6/v/vspfiles/photos/Earphone-M6CL-MEE-2T.jpg?1349121936

näistä oon ite tykkäilly, pysyy päässä riehuessakin, ääni on ainaki meikän korvaan hyvä ja hinta ei päätä huimaa. Jossain hififoorumillakin muistaakseni kehuivat.

Saakki - 14:15, 4.3.2013 »
FF - 14:08, 4.3.2013 » Noita oon paskonu kahdet tai kolmet 24kk takuun aikana. Ei pysty muistamaan enää. Kestäneet kauemmin kuin muut tosin.. Ei mun käytössä kestä mikään ;_____; Vinkkejä napeista elinikäisellä takuulla PM
Mistä kohtaa sulla nuo Sennheiserit pasko(o) jos saa tiedustella?
http://farm9.staticflickr.com/8520/8528167066_03e64d390a_c.jpg

no ensimmäisenä murtuu/lähtee irti toi kovike josta pitelen kiinni. äänet saattaa myös ruveta heittelemään/kadota toisesta napista, johtuen siitä että johto ei ole sisällä enää kunnolla kiinni. tämä taas johtuu liian kovasta käytöstä.
korvatulppa murtuu jossain vaiheessa kun lähtee tarpeeksi monta kertaa irti napista, mutta kuvan vaihtotulpat halvalla kampin tekniska magasinetista ja toimineet erittäin hyvin…

ompas mulla rupiset kynsinauhat.

Ouraiidii kiitokset selvityksestä. Pitääpä tarkkailla noita milloin alkaavat prakaamaan. Toivottavasti eivät ala mutta minkäs teet jos rikki mänöövät!

Mukana kulkee Audio Technica ATH-CKM77 -napit ja kotona Alessandro MS-2i:t Naimin kuulokevahvarilla.

Mikäs on nykyinen mobiilikuulokereferenssi kun Koss meni pilaamaan Porta Prot?

RTZ - 16:11, 4.3.2013 » Mikäs on nykyinen mobiilikuulokereferenssi kun Koss meni pilaamaan Porta Prot?
ymmärtääkseni porta prot, plugit ja sparkplugit ovat aina olleet ihan paskat, joten vastaus kysymykseesi on sennheiser cx300

Vanhat Portat oli just hyvät. Ei mitään tekemistä noiden (spark)plugien kanssa. Uusissa on elemetti vaihtunu, ei kestä.

mitäs hyviä(halpoja) nettikauppoja tähän liittyen löytyy?
löytyi jo
voisin jossain vaiheessa päivittää paremmin kuuloa vastaaviin nappeihin.

RTZ - 16:21, 4.3.2013 » Vanhat Portat oli just hyvät. Ei mitään tekemistä noiden (spark)plugien kanssa. Uusissa on elemetti vaihtunu, ei kestä.
elikkäs faktaa tiskiin että näissä on mm. erilaisia komponentteja. muutoin menee eka demo -sektoriin.

En oo jaksanu ite alkaa purkaa, mut tämmöstä on foorumeilla puheltu. Joka tapauksessa vanhat käytettynä ostetut kesti 4 vuotta ja mm. yhteensä 8kk reissaamista Afrikassa, uudet potkas tyhjää ekan UK-stepperin jälkeen.

Edit: ja samanlaisia kokemuksia on siis ollut muillakin pitkäaikaisilla PortaPro-käyttäjillä.

Pitää kattoa jos noi on molemmat tallessa niin pistän palasiks ja tarkastan.

Itel ainakin yhdet siniset 2003 mallia jotka toimii ja toimii. Sitten on yhdet punaset lahjaksi saadut 2011 mallia. Rikkoontuivat vuodessa. Kangaspiuha ensinnäkin ankea. Ja toinen elementti mykisty.

Kaikkea sitä missaa kun on hetken vähemmällä internetillä - ensin hirveä kuullokehehkutus, ja nyt ei mitään 22 tuntiin. No, kokeillaas vielä kun on ihan kysymys mielessä, pyöräilyn ja kuulokkeiden risteyskohdasta.

Siis: mistä löytyy maantiekelaamiseen hyvin sopivat, semi-hifit (< 50 €, saa olla vähemmänkin) nappikuulokkeet, jotka eivät ota tuulta ajaessa? Mulla on nyt Sennheiserin CX-300 II:t, jotka ovat muuten varsin hyvät, mutta ajohommissa aiheuttavat muhevan huminan, joka nostaa volyymia sen verran, että liikenteen havainnointi vaikeutuu vähän turhan paljon. Eikä siitä musanautinnostakaan jää kuin rippeet jäljelle.

Niin - muuten ne Senkut on ihan OK (koekuuntelin niitä joskus Dallasin lentokentällä 3-4 vastaavia luureja vastaan, ja kiitin myyjää rahan säästöstä) silloin kun luurit pitää saada pieneen tilaan. Normaalielämässä mä kuuntelen kuulokkeilla lähinnä toimistossa, ja siellä Bosen QuietComfort 3:t on ollut aivan kurkot. Eli nämä:

http://www4.images.coolspotters.com/photos/57197/barack-obama-and-bose-quietcomfort-3-acoustic-noise-cancelling-headphones-gallery.jpg

Taustamelun poisto toimii tasaisille hurinoille ja muulle ympäristöäänelle helvetin hyvin (OK - en ole lentäjä tai luurihifisti, enkä ole kokeillut muita aktiiviluureja), joten volyymit voi pitää varsin matalalla. Soundit ovat mun mielestäni hyvät, ja luurit ovat pienet ja kulkevat näppärästi mukana. Hinta vaan on pompannut satasella sen jälkeen kuin mä nämä ostin.

Mutta mites noi suhinattomat korvanapit, ideoita? Ja sanotaan vielä, että tiedostan liikenneturvallisuusasiat, ja napit pysyy (yleensä) taajama-alueella poissa korvista.

en kuuntele musiikkia kun ajan pyörällä, en suosittele sinullekaan.

pieni merenneito - 16:11, 5.3.2013 » en kuuntele musiikkia kun ajan pyörällä, en suosittele sinullekaan.
En kuuntelis minäkään jos asuisin (tai ajaisin) kaupungissa. Täällä mualla asustellessa voi törmätä korkeintaan hirveen joten kuuntelen ihan mielelläni musiikkia pitemmillä ajoilla. Karhun kyssäri kiinnostaapi itseäkin, humina ja suhina vitutteleepi

Kuulokkeiden osto olisi nyt edessä. Onko muka oikeasti porta proille jotain suurinpiirtein samassa hintaluokassa olevaa haastajaa? Kevyttä hifistin vikaa on mutta kuulokkeista hyvin vähän kokemusta. Tällä vähäisellä kokemuksella vaikea kuvitella äänenlaadultaan parempia kuulokkeita tuohon hintaluokkaan. Porta proissa tietenkin positiivista myös sirous. Minkään valtavien peltorien kanssa en halua kaupungilla kulkea eikä taustamelun suodatuskaan tärkeää ihan turvallisuus syistä.

Täällä myös puhuttiin portaproiden pilaamisesta? Kuinka? Koska?

E: Napit ei siis tule kuuloonkaan (ei pysy korvissa) ja monia muita kompaten spark plugit kuulostaa kamalalta ja rutisee korvissa. Myöskin kaikki korvan taakse tulevat sangat on pois suljettu johtuen toisen korvan takaa löytyvästä mikälie kasvaimesta.

Tompsukka - 16:46, 5.3.2013 » Kuulokkeiden osto olisi nyt edessä. Onko muka oikeasti porta proille jotain suurinpiirtein samassa hintaluokassa olevaa haastajaa?
Sennheiser px100-II on ääneltään parempi (hifistyneempi), mut vähän kalliimpi. Kypärän alle tuo sanka ei mee, vastaavaa sais myös niskasangalla (mx-100), mut ei ilmeisesti käy sulle. Mulla on noiden ykkösversiosta sellaiset kokemukset, että tuntuu rempuloilta, mut ovat kestäneet yllättävän hyvin. Johto on ilmeisesti kevlar-vahvistettua. Mukana tulee kova muovinen kotelo, johon kuulokkeet saa taiteltua, niin ei kärsi laukussakaan muiden kamojen seassa.

Vaikuttaisi ihan lupaavalta. Onhan tuossakin tietysti hinnassa eroa jos hinta/laatu suhdetta verrataan mutta ei tuostakaan konkurssiin mene.

Kypärän kanssa toimivuus tietysti on plussaa ettei taas jää tuo kypärän käyttäminen…