Kupe bikes

Nää nyt on vähän erilaisia, mutta tällaiseen törmäsin tossa internetsissä.

http://www.kupebike.com/images/kupe-white-beach-medium.jpg

1- ja 3-vaihteisena, alkaen 650e.

Lisätietoja täällä: www.kupebike.com ja facebookissa

(ja lisäks mun makuun vähän paljon tota MADE IN FINLAND-läppää, mutta ihan nättei silti)

Nämä oli viime viikonloppuna Oulun Nallikarissa koeajettavana/hypisteltävänä.
Joku näissä tökkää omaan silmään pahasti vastaan, ehkä noi oudot kulmat tai jotain. Pelago vie 6-0.

Kotimainen pyörätehtailu ja pienpajatoiminta ovat kyllä arvostettavia juttuja. …Rantsila! Pohjois-Suomesta vieläpä!

Muotoilu on vaan ihan liian lähellä Bilteman 100€-kruiseria. :confused: Suurpiirteisesti ulkonäön perusteellahan näitä useimmiten väki ostaa, joten tuo seikka on varmasti markkinoista pois. Mutta toivotaan menestystä.

^Meinasin just sanoa et näyttää ihan Bilteman kruiserilta hienommalla satulalla :smiley:

Eiks tohon hintaan saa jo jotain patarautaista electran cruiseria, jotka näyttää “vähän” paremmilta.

Kamaan piipöls, mä pieren tuon suuntaan jos mulle ei kerrota miksi toi maksaa noin vitusti. Heijastimissa kultaa?

edit: okei, jos noi rungot ja kilkkeet duunataan suomessa, niin sitten mä alan ymmärtämään. Onnea matkaan, sitä meinaan tarvitaan.

Harmi kun ei tullu noita vkonloppuna kokeiltua (tai se yks millä olis saanu ajaa, parilla muulla ei saanut), tekijä ite tuntu olevan niin tohkeissaan noista ettei oikein lähelle tohtinut mennä.
Oliskohan ajo-ominaisuudet olleet noissakin tätä luokkaa?

Vähän “samoja kulmia”, mut hieman toimivammassa paketissa. (olispa mainio kalijapyörä tollanen macneil…)

Ja vaikee varmaan arvata kumpi on halavempi :smiley:

http://macneilbmx.com/products/cruiser/2010/macneil_cruisers_01.jpg

Kas, toi (katurataisa?) Kupe ei mun silmään näytä ollenkaan pahalta (bongattu Oulun kuvarasteista):

Testannut tuota pariinkin otteeseen ja yllättävän mukava otus tuossa kokoonpanossa. Ja tuntuu omistajansa alla kulkevan :)Ainoa ongelma itselle on tuon rungon kanssa sen lyhyys, muuten saattaisi olla moinen tässäkin taloudessa.

Ohho. Yllättävän hieno! AMAa vaan, herra anatti.

Mika kauniita sanoja, kauniita sanoja. Sniff

Kohta pari vuotta ollut Kupe alla ympärivuotisessa käytössä. Erinäisten kokoonpanojen jälkeen nykyinen crossikumeksilla varustettu yleispyörä tuntuu parhaimmalta (tällä hetkellä).
Painavahan tuo on ku perkele, mutta eipä se ole haitannut, näillä mennään mitä on.
Jotenkin olen viehtynyt tuon rujoudesta ja kehittänyt syvän viha-rakkaus -suhteen Rautaherttuaani.

AMAa en ehkä, kun ei kiinnosta semmoset, mutta jonkinlainen elämänkerta pyörän vaiheista on ollut mielessä.
Tämä ehkä sitten kun on tarpeeksi monta tuhatta kilometriä jyystetty.

Olikohan keskiön korkeutta tai pudotusta mitattu? On kai tuosta ollut puhetta, kun näyttää näpsäkän korkealta. Tai no ne korkeuden mittaamiseen parhaat renkaathan on nyt täällä. :stuck_out_tongue: