Kuosit kuntoon - yksivaihde.net tekstiilit tuotantoon

Oon tässä taas nostanut mieleeni ajatuksen, et vois viritellä jotain t-paitaa tai hupparia Yksivaihde-printillä. Kuitenkin semmosta, et keskiössä ois fillarit, eikä saitin osoite.

Onko kellään hyviä vinkkejä painopaikoista, blankoista paidoista ja semmosesta? Ja dissainehdotuksia odotellaan.

Vois tehdä pariakin versioo, jos tekniikka antaa myöten ja mahdollisesti tarroja jne…

Ja näitä odotellessa tilatkaaa Massiivipaidat! Nyt myös toivottu support-tuote tarjolla.

Kannatan, kelailin itse samaa. Painatuspaikoista ei hajua, mutta jonku dissainehotukxen voin heittää

Itseasiassa pinnkarin nostettu threadi tämän impulssin antoi ja siellä on noista paikoista ihan hyvää listaa.

Vanners.fi pitskussa

Tuolta ollaan kavereiden vaatemerkin kanssa tilattu.

Paidat ainakin on huippulaatua ja hyvän mallisia… ei mitään telttamallista, parissa pesussa kieroksi kutistuvaa ja hiekkapaperipintaiseksi karhenevaa fruitofthejerzees-scheidulia vaan semmoisia paremmin pyöräilijän vartalolle sopivia ja miellyttävän tuntuisia.

En tiedä kyseisten paitojen valmistajaa kun niissä ei ole mitään tageja enkä ole itse hoitanut tilauksia, mutta muistaakseni ovat tanskalaista alkuperää. Hintaa tais yksväriprintillä olla viimeksi n. 700€/100 paitaa ellen ihan väärin muista.

Jos kiinnostaa hipelöidä ja arvioida leikkausta ja laatua niin mulla on jokunen aika monta kertaa käytetty ja pesty esimerkkikappale.

edit: Uudenmaankadun jäämiehellä olen myös painattanut muutamat omat paidat, printtien laatu ja hinta ok, mutta paidat on sitä perustuubaa fruittia.

mitenköhän sitä osais arvioida painoksen määrän ja kokolajitelman?

Mitäs meinasit ehdotusten Deadlineksi. Mä voin koittaa piirtää jotain,
kun kerran olen jo ehtinyt tuota pyöritellä mielessäni…

-Olli

Kannatusta tarroille täältä. Ulkoimailla noita olis kivaa antaa vaihdossa.

“Yksi pyörä enemmän” -tarroja. Vai joko sellaisia on?

Jos inspiraatio iskee niin voishan sitä itsekin yrittää vääntää jotain fillariaiheista dissainia.

ritari_s - 14:34, 6.3.2009 » "Yksi pyörä enemmän" -tarroja. Vai joko sellaisia on?
http://www.microcosmpublishing.com/catimages/onemorebike.gif [Tässä.](http://www.microcosmpublishing.com/catalog/title/594/)

http://distantpix.com/updir/67e9896d1db10ef3e8a8afc6e978106a.jpg -tarrakin on jo tehty.

Varsinaisen yhtiökokouksen yksimielisellä päätöksellä ilmoitan, että paitakuosin suunnittelukilpailu on julistettu alkaneeksi. Toimitathan ehdotuksesi viimeistään keskiviikkona 18.3. klo 1600 mennessä kuvallisessa muodossa tähän threadiin tai sähköpostitse osoitteeseen eki <3 barabra.fi otsikolla “I got a fixie too! and all I got was this lousy t-shirt”

Valitsemme voittajan saman iltana keskareissa ja ryhdymme kasaamaan tilausta. Ja mikä parasta ikinä: VOITTAJALLE ILMAINEN t-paita! Kannattaa siis osallistua tähän ainutlaatuiseen tilaisuuteen tehdä muotimaailmaan pysyvä jälki. “What has been seen, cannot be unseen”.

Tarrojakin saa fiilistellä.

avataan peli jo hyvissä ajoin…

edit: pienempi kuva tänne, tässä isona

esitän tässä vaatimattoman toiveeni jos ei valita niin ainakin kartottaa mahollisuus jostain muusta vaatekuidusta kun puuvillasta. mieleen nyt tulee lähinnä itsestäänselvinä kaikki supper.dekknou.megahengittävät polymeerikuidut mutta myös perinteisempinä omaa sydäntä lähempänä pellava hamppu ja nokkonen.

lähinnä ajan tässä takaa että sitä paitaa ihan oikeesti viittis sitten myös käyttää ku puuvilla ihoa vasten on aika nihkeetä sen jälkeen jos on erehtyny tottumaan paremmin toimiviin :slight_smile:

temmi_hoo - 15:47, 6.3.2009 » ...mutta myös perinteisempinä omaa sydäntä lähempänä pellava hamppu ja nokkonen.
Ei tässä nyt mitään larppauskamoja olla hakemassa, vaan ihan rehtiä t-paitaa.

Rannalle jääneistä t-paitaideoista vois koostaa sitä jonkinlaista tarra-arkkia ehkä?

tpaitaa tpaitaa minäkin tässä ajan takaa…

jos vaan mitenkään mahdollista niin että kustannukset pysyy jotenkin aisoissa niin mä kannatan kyllä hamppua tai mitä vaan vähän luonnonmukaisempaa matskua kuin teollisuusvärjättyä puuvillaa.

hipittelystä nyt ylipäätään voi olla mitä mieltä hyvänsä mutta kun maailma on kuitenkin täynnä t-paitoja kivoilla printeillä niin ehkä eko-näkökulma tois myös jotain lisäarvoa juttuun.

+1

+1

Mä oon tilannu American Apparellin tukkumyynnistä Organics t-paitoja. Luomu puuvillaa, ja tosi laadukkaita. Makso jotain reilu 6-7e/kpl, mutta pitää tilata 12kpl erissä aina yhtä kokoa.

Pistäkääs linkkejä hamppupaitakauppoihin, niin voi tehdä paremmin vertailua. Itse löysin tämmöisen.
http://www.karmashop.fi/cat/images/pp_tee1_0805_e13.jpg
Sit huumorivaihde silmään:
Pitääkö painaa hennalla ja värjätä sipulin kuorilla tai punakaalilla? Oisko kellään kattilaa lainata? Mistä sais bamburunkoja?