kuoleman ja vakavasti vammautumisen pelko topic

ootsä luukuttanut niin kyseenalaista kamaa että on myös Ryhmä Hau perässä

oon ;__; jumppu anna anteeks / pelko tihkuu kaiken läpi

pitäny kysyy monta vuotta jo et onko sulla skidi jotain lapsuuden partiotraumataustaa vai ootko vaan liian syväl babylon/sosiologigeimeis kun vihaat luontoa

e. tarvitsee vastata

1 Like

00100 made me do it

3 Likes

rip oli nuori kuningaskulkuri

Hyi vittu mikä tilanne. Jäikö tosta käteen mitään, mistä vois jälkiviisastella ja ottaa opiksi? Tyyliin sääennustetta ja tuulen suuntaa tai oliko leiripaikassa jotain josta vois nyt fiksumpana päätellä jotain?

Minun tapauksessa, ei olisi tarvinnut olla ihan rannassa, 50m kauempana ei olisi tuullut läheskään niin paljoa, mutta kun siinä oli valmis nuotio paikka ja kuka siitä nyt viittä metriä pitemmälle lähtisi?
Laiskuus oli minulla syynä, lähempän rantaa olisi ollut reidenpaksuista lehtipuuta, olisi riippuminen niissäkin onnistunut.
Tuolla paikalla olen majaillut monet kerrat, on ystäväni maita ja siitä käsin on monet kalareissut tehty, en siis ajatellut ollenkaan turvallisuutta, tuossahan aina riipun, nyt joutuu katselemaan uudet puut sieltä.

Huh, hyvä ettei käyny huonosti. Yhdellä mun ystävälläni on selkäranka murtunut riipparin kiinnityksen pettämisen seurauksena. Kävelee kyllä ihan hyvin, ei siinä.

tänää oli jotain tällästä, kun pyörätielle pysäköinyt paku avasi oven mun eteen. Kerkesin jarruttaa, mut nyt on silmäkulma auki (mustaa silmää odotelles) ja muutenki tuli damagee. Ei kait siinä :-)))

2 Likes

Aijai, tuota just kuumottelee välillä

1 Like

jooh on kyl ennenki ollu lähel, mut pystyny väistää… nyt oli kyl huolel tukittu muut mahikset ku äkkijarrutus
ja joku lähetti vissiin muuten paineli ohi ku istustelin ambulanssis

2 Likes

Nooo tästä opitaan et ne autot kyl kannattaa aina kiertää kilsan päästä

1 Like

Parane hyvin.
Itse yleensä siirryn tyytyväisenä ajoradallle jos pyörätiellä on jotain edessä.

1 Like

ny jos jollaki alko akuutti kuolemanpelko nii maksan 5€ hyväkuntosista latticeista, no questions asked.

1 Like

Huomaa et on huonosti suunniteltu ku on kummastaki päästä samanlaisesta kohdasta katkennu :grimacing:

Huomenna kevään ensimmäiset ajot maastopyörällä ja ekaa kertaa kuumottaa etukäteen. Tulee kuitenkin vedettyä mäntyä päin ja sit ollaan solisluu paskana koko loppukausi. Pitäiskö vaan siirtyä isipyöräilyyn…

…tai lopettaa nössöily.

Mätäs on pehmeetä, älä aja mäntyyn :smiley: hyvin se menee ku ei yritä semmost mihin ei voi full commit. No shame in tunking!

1 Like

Aina kanalinjaa vaan rohkeesti.

Normaali, töissä on säästettynä yks jarrulevy mistä puuttuu pala samallailla ku tosta rattaasta :slight_smile: Oli kuulemma vähän lyöny sormille jarruttaessa ku 10 cm pätkä puuttuu välistä…


Huhheijaa, satulatolppa päätti katketa keskellä työmatkatempoa. Ajoittaiselle kitinälle tais löytyä syy.

1 Like

whoa : X