Kulta kateissa!

No niin uskokaa jo, että ne liikennemerkit EIVÄT ole hyviä lukituskohteita. Viety Annankadulta 21.7 iltasella mattamusta fixi. Rossinin 56 runko (ei mitään logoja), Mavic kehät, Miche navat, cinellin käyrästonga ilman grippejä, gipiemmen kammet, satula joku halpis musta, Häkkipolkimilla. Vaijeriviennit yms koristeet nypitty pois. Jos näkyy markkinoilla, niin lukkoon ja soittoa 0415066353

aah, shiit.

pahoittelut ja hyvä kun avasit postin sillä ihmisten tulis jo vihdoin alkaa heräämään siihen että nää liikennemerkit, vaikka kuinka houkuttelevan jykeviltä ja metallisilta vaikuttaisivatkin aluksi ovat vain parilla pikku mutskulla kiinni maassa usein eivät edes niillä kuten huomasin karhupuiston ärrän edessä nojaillessani suojatie kylttin tuossa pari päivää sitten.

Paulin jäätävä surlyn menetys ois pitäny toimia varottavana esimerkkinä.

välttäkää niitä merkkejä!

Myöskään puiden ympärillä olevat metalliset suojatolppahärdellit eivät ole millään kiinni maassa. Ne lähtee käsivoimin irti.

Mä oon sen oman tapaukseni jälkeen ihan piruuttani koittanut nostella liikennemerkkejä välillä, jokainen on lähtenyt paljain käsin maasta ilman suurta vaivaa.

Eli ei niihin.

Vähenee vaan hyvät lukitsemiskohteet, ei mini-u:lla saa enää kovin moneen paikkaan kun liikennemerkit ja monet muut tolpat on pois pelistä. Pitää harkita jotain muuta lukitsemistapaa.

Onkohan tää muuten sama fillari minkä oon pari kertaa keväällä bongannut arabiassa popzääskonsan sisäpihalla? Tuntomerkit täsmää muistikuviin aika hyvin.

kyllä vain. Samainen rumilus.

Ok. Pidetään silmät auki. Sääli, pyörä oli kyllä hieno.

Kiitos Paulin tarkan silmän, sain pyörän takaisin! ja vieläpä ihan ajokunnossa, vähän mutterit ruosteessa, mutta kuitenki. Eli älkää enää potkiko munille, jos näkyy kadulla…

onneksi olkoon. mutta kuka sen oli pöllinyt?

Varkaasta ei tietoa, pyörä seisoi marian sairaalan päivystyksen edessä pyörätelineessä. Luultavasti varas siis oli yrittänyt ajaa sillä ja löytänyt itsensä tontista. Eli älkäähän laittako jarruja niihin fikseihinne niin saattaa löytyäkin.

pauli - 51 minutes ago » Luultavasti varas siis oli yrittänyt ajaa sillä ja löytänyt itsensä tontista.
Niin kaunis ajatus. Tuli hyvä mieli, vaikka töissä olenkin.

sama homma ^____^