korjaustelineet

Tämmöne tuli hankittua ku artesaani itse toi kotiovelle.

Painaa. On tukeva. Säätöi löytyy. Varaosia saa rautakaupasta.

Mannise haarukkaprojektin protot?

Production does not come with smooth welds. Written confirmation may support you in the unlikely event of a guarantee claim.

1 Like
fobba - 12:32, 1.6.2016 » Parkin pcs10 on best.
Puutyötopicciin postasinkin oman tekeleen aiheesta. Nyt oon sitä pari kertaa käyttänyt ja voin sanoa, että Parkin PCS-10 is not best. Tommonen esimerkiksi PRS-21:n tyylinen pyörän etu-/takahaarukasta pikalinkulla kiinnittävä on aivan ylivoimainen kapine.
asb - 10:12, 29.11.2016 » pyörän etu-/takahaarukasta pikalinkulla kiinnittävä

ylivoimainen kapine.

do you even polish turd
ununu - 10:28, 29.11.2016 »
asb - 10:12, 29.11.2016 » pyörän etu-/takahaarukasta pikalinkulla kiinnittävä ylivoimainen kapine.
do you even polish turd
talkin' to [me](https://www.yksivaihde.net/old/20981)?

Onko jollain kokemusta Tästä Verkkokaupan GZR Repair Stand 01 -huoltotelineestä? Ok budjettiratkaisu(kö)?

Jos haluaa hyvää budjettitelinettä niin tällerosen telineelle voin antaa hyväksyntäpeukun. Tukeva, nopeasti kasattava.

1 Like

moniko on potkassu varpaansa kivuliaasti noihin 1m2 alueella seisoviin jalkoihin?

Nyt nähdään ongelma siellä missä sitä ei ole.

En kyllä koskaan :–D Noi on sen verran kevyitä ja heiveröisiä, että jos niihin osuu, ni ne liikahtaa.
EDIT. Pajalla on nyt kaks tollasta jotain xtrm-2000 paskaa ollu ja hyvin menny. Korjailtu pariin kertaa leukojen kiinnityssysteemiä, mut ei nyt muuten oikein mitään. Kiva että on helppoja siirrellä, koska tilanteet muuttuu alati. Varmasti vois olla vähä tukevampi, mut sit kyl jo varmaan saattais sattua varpaaseen jos siihen vahinggossa potkasis :slight_smile:

Nii työkaluhan se vaan, sitä ei pidetä jatkuvasti esillä ja sitä käytettäessä otetaan panssaroidut sieviläiset ja huomioliivi käyttöön

Hakutulokset | Motonet Oy tää godtier älkää unohtako

^ onks tää oikeesti kelvollinen tää motonetin teline?

Runkoa oon tollasessa pyöritelly ku taloyhtiön harrastehuoneessa on moinen teline, toimiihan se.

Korjausteline-leasing:

myynnissä/vuokrattavana/liisattavana Tukeva, Martelan sähköisestä konttoripöydästä modattu huoltoteline. painaa noin 50 kg, vaatii lattiapinta-alaa noin eurolavan verran.
toimii verkkovirralla ja nostaa mukisematta langallisella kaukosäätimellä ainakin yhden tohtorin massan, eli reilu 100 kg.
ruuvilla varustettu eldi? VAR? tms “käpälä” jolla voit kiinnittää fillarin runkoputkesta.
loistava teline painavien sähköpyörien ammattimaiseen huoltoon.

kuvia haluttaessa sähköpostiin. yritysvuokraajat etusijalla, mutta myös vakaville harrastajille.

hinta neuvoteltavissa, vuokra-ajan ja muiden seikkojen mukaan.
kuljetus järjestyy kehä 3sen sisä, ja vähän ulkopuolellekkin, pientä korvausta vastaan.

yhteydenotot pyörätohtorin mailiin.

yst terv PT

Tuli ostettua viikonloppuna tuo Motonetin korjausteline, koska saman tien hyllystä mukaan. Tällein ensituntumalla hintaansa nähden jees oloinen.

Clasulla -30% pyörävermeet → korjausteline 70€. Y/N?

Mun mielestä taittuvat on käytännöllisiä. Eiköhän tuo aja asiansa mallikkaasti.

Mulla on ollu VASTAAVA teline kun tuo clasun käytössä pari vuotta. Oon kyllä tykänny. Taitettavuus 5/5 kun ei oo mitään sen kummempaa pajaa missä touhuta.