korjaustelineet

Kymmeniä pyöriä kasattu ja korjaluhan ei ikinä lopu, joten olisi aikaa hankkia korjausteline.

Jos tätä matksua löytyy jo jostain, olen pahoillani. Jossain ainankin kerran puhuttiin park toolin korjaustelineestä, en löytänyt mistää…

Meinasin ostaa tällaisen:

http://www.clasohlson.com/fi/Polkupyörän-korjausteline/Pr344135000

Kertokaa joku, miksi en osta?

Biltemasta sai ainakin omasta mielestä helvetin asiallisen näkönen olisko ollu satasen luokkaa. Sen minä meinasin ostaa

täällä puhuttiin aikoinaan huoltotelineistä, mutta ei hirveästi. jonkin verran käyttökokemuksia sieltä kuitenkin löytyy.

Näitä suht edullisia Extremen korjautelineitähän jokunen aika takaperin tilailtiin kimpassa noin kontillisen verran. Omaani olen ollut tyytyväinen ja saa tarvittaessa myös varaosia.

Mätänetin teline on halpa. Ja huono. Älä osta!

RTZ - 17:08, 26.3.2013 » Mätänetin teline on halpa. Ja huono. Älä osta!
Mätänetissä oli kolmea eri hintaista mallia ainakin kun omani sieltä hain. Ostin keskimmäisen ja oon ollut ihan tyytyväinen. Eli vähän voi loiventaa tota ohjiestusta...

Extremet taas tarjouksessa… Oisko muutaman tyypin kimppa niin saisi posteja kohtuulliseksi?

E. ei ne postit ollut ku kympin näköjään… jotenkin muistin et paljon hintavammat.

^^Ok, silloin kun ite kävin siellä oli muistaakseni vaan sitä n. 40€ telinettä + Park Toolia (jota en ajatellut kenenkään luulevan halvaksi).

Eli uusiks:

Mätänetin halpa teline on halpa. Ja huono. Älä osta.

Mulla on toi ylinnä mainittu ja oon ollut ihan tyytyväinen. Leuat on muovia :frowning:

mulla on tackxin joku ständi jota en käytä juuri koskaan. Siivoon mancaven ja jos näyttää siltä etten saa sille järkevästi tilaa, on se kaupan.

Itellä uuden kämpän huoltotila on vitun pieni. Mietinkin sinne seinään kiinnitettävän telineen laittamista. Sörssillä oli se yks, eli tää: http://www.chainreactioncycles.com/Mobile/MobileModels.aspx?ModelID=10228
Onkohan nää mistään kotosin?

toi Extreme on oikeasti tosi hyvä teline. Tukeva kuin hitto. Olen sen kanssa cargoakin ropannut ja se sentään sen 40kg.
aika paljon se toki tilaa vaatii kun sen kanssa touhuamaan alkaa, mutta ahtaassa paikassa huoltohommat on muutenkin perseestä. valitsen hyvin tilaa ja valoa aina kun vaan voin.

Mulla on kertynyt nurkkiin tukevia tämmösiä ja tollasia.

Onko kellään vinkkiä, miten esim mikkiständiin saa ripustettua tsygän nohevasti? Tarkoitus olisi siis väsäillä korjaushuoltopesutelinettä.

Kiitos

p.s. Tiedostan rakennelman mahdolliset huojumiseen liittyvät haasteet, mutta arvostan toki jos joku varmuuden vuoksi vielä asiasta varoittaa.

kestääkö mikkiständi?
paljon siinä on maksimi painoraja?

Jep ja kyllä. Kaikki eivät, mutta mun on tukevia, kuten mainitsin.

Ehdottomasti kestää kaikki, se on vaan eriasia pysyykö ilman painoja pystyssä. Mikkiständithän on ihan metallia, toinen ongelma saattaa tulla puomin suorana pitämisessä, uskoisin ettei pyörän painoa itsessään lukko pidä.

Olenkin miettinyt puomin poistamista. Tällöin pyörä tulisi tietty hieman vinoon (tai no, riippuu kiinnistysratkaisusta), mutta se ei välttämättä ole ongelma. Kaikki muut probleemit lienevät ratkaistavissa on the go, mutta fillarin kiinnitykseen kaipaisin ideoita ennen kuin lähden itse kokeilemaan mitään virityksiä.


Meidän talouden DIY korjausteline. vanha kameranjalka + joutsenkaulastemmi + sr kieroonajettu droppi. toimii

Pyysin synttärilahjaksi tämmösen, kun kelasin, että lattiatelineen jalanjälki on turhan iso eikä sille oikein löytys säilytyspaikkaakaan. Clampissa olevat suojakumit ei oikein tahdo pysyä paikoillaan (pitänee kokeilla laittaa kakspuolista teippiä väliin) mutta muuten on oikein hyvä. Ja toimii myös säilytystelineenä.

http://media1.roseversand.de/product/1850/4/9/493097_1.jpg

Uuden talon pyörävarastossa on vähän kehnosti mitään huoltotilaa ja tarttis siirtää puuhastelua asuntoon.

Minkälaisia suojamattoja tai muita vastaavia olette käyttäneet lattialla seisovien telineiden alla ja mistä niitä saa?