Komponenttikirppis / Helsinki, 30.8. klo 14

^sun napa on fix-fix. Ei ollut muuta.

^Juu, juu, mut siihen toiseen projektiin. Olohuoneen nurkassa odottavaan talkkarilöytöön. Siitä tulee sinkula.

Parikin stemmiä, satulatolppaa, etu- ja takarattaita, häkkiä, remmiä, pari stongaa ja punaisen satulan ajattelin ainakin tuoda poistettavaksi.

Näillä näkymin tulen eksymään paikalle. Mukaan tulee aikamoinen kasa NOS, NIB ja muuten vaan aika erikoista osaa.

Listalla on tällä hetkellä:

Dura Ace AX kammet, NOS
Dura Ace AX polkimet, NOS
Dura Ace AX koukut + remmit, NOS
3ttt Rata stemmi 100mm -45 astetta, NOS
Campagnolo Record napoja, high flange, low flange, NOS, NIB, eri reikäluvuilla.
Campagnolo Chorus etuvaihtaja, NOS vanhaa perua.
Koukkuja Cinelli, SAKAE, Cristophe, NOS.
Remmejä, nailonia, nahkaa. Yhdet erikoiset, Bianchi Dinot.
Runko Columbuksen + haarukka SLX 56cm ita keskiö mukanan (campa veloce nelikantti)
Tankoja Kusuki Winpista, NSBikes 4130 pure jne.
Läjä käytettyjä osia, polkimia sen sellaisia.
Tiimilippiksiä, Villa ajopaita pitkähihainen. Oranssi joss kaulus maailmanmestari raidoilla. Cresentin tiimin, selässä ISO Campagnolo teksti. Vähän koinsyömä mutta käyttökunnossa. tuon en ainakin näytille jos ei muuta.
MTB osia jos joku tarvitsee, pistäkää infoa mitä kaipaatte.
Rolf Vector 28h NOS vanne 622.

Edit: Ja vino pino rattaita.

Bah kaikkea roinaa. Hankkiudun eroon kun alkaa kypsyttää tää juuri noiden osien aiheutta velkavankeus.
Tuun aamuisalla Zorrolla Lahdesta.

tää olis niin mulle. raskitko pitää sitä sivussa, kunnes katon mahtuuko se meikäläiselle?

Mä en tuo mitn. Paitsi ehkä Rossinin timetrialrungon. Lahti on niin kaukana, että romut jääköön sinne.

Töissä klo 18 asti… Jos siellä puol seiskan pintaan ketään enää on, ni tuun hakemaan 42T rattaan ja etujarrun kahvan kera.

E: tai vaihtoehtoisesti jos joku menee jo puoliltapäivin alottelemaan myyntiä.

Hitsi kun missaan tämänkin eeppisen tapahtuman. Cyynel.

Basti, jos tuot Rossinin niin lupaan hivellä sitä, en tosin lupaa ostaa sitä. :wink:

Menee kosketteluks koko iltapäivä, räpläten!

^^Rossin tulee hiveltäväksi, ilman ostopakkoa. Emmä sitä mitenkään erityisesti ole myymässä, mutta sellainenkin tsäänssi on.

^mikäs sen parempaa: homoilu, se on pyörien homm… eiku, pyöräily on miesten eiku homojen hommaa.

Jaha, viikonloppu lähestyy. Mä haen vaan mun takin.

karmolis - 15:34, 28.8.2009 » 26" maastofillarin etukiekko, centerlock, suora, moiselle tarve. Samoin droppikahvat v-jarruille. Sellasta roinaa olen tulossa metsästämään. Kai siinä lähellä on jossain pankkiautomaatti?
Sori en tarvikaan droppikahvoja. Mutta jos jollakulla on fiksikonversiosta jäänyt yli suht laadukkaat v-jarrut niin sellaset voisin ostaa sinkula-Nishittyyni.

Aa joo ja grippiteippii tarvin kans.

mestoilla, tuokaa joku bullhorn stonga ja kampipari niin ostan.

http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs085.snc1/4586_99048757834_754262834_2733311_1708516_n.jpg

Tämä taitaa tulla huomenna runkosettinä tyrkylle.

Perkeles.

Päätin säästää junamatkojen verran rahaa ja sosiaalisen kanssakäymisen vaivan. Kamat tulee tänne myyntiin varustettuna kuvilla etc.

Sama homma. Myllyn Pyöräilykin puskee huomenna päälle.
Kiekkoparia, tolppaa, satulaa (kaikki A-laatua) paukahtaa meikäläiseltäkin markkinoille ensi viikolla. Älkää tuhlatko kaikki rahoja kirppiksellä.

Oisko jollain myydä (b-laatuinen käy ihan mainiosti) sinkulasetti? Citysika tarvitsee peräosaston.

Huutelen siksi, kun mä en välttämättä ehdi huomenna mestoille tutkimaan tarjontaa.

Mulla on töissä muutama sinkularatas, voin ottaa tarjonnan mukaan vaikka keskareille.

SanttuT - 18:25, 29.8.2009 » Mulla on töissä muutama sinkularatas, voin ottaa tarjonnan mukaan vaikka keskareille.
mulla saattaa olla muutama kapea prikka, muttei koko kasetin matkalle täytettä.

En itse kerkeä paikalle muiden “kiireellisten” menojen takia, mutta jos joku haluaa 60km maantiellä ajetun, neonkeltaisen Halon Aerotrack+etukiekon hintaan 65e, niin pistäkää viestiä 0403024793 ennen yhtä, niin voin ottaa kiekon keskustaan mukaan.