Komponenttikirppis / Helsinki, 30.8. klo 14

Järjestetääs tämä palikkamarkkina vielä tässä loppukesästä! Eli jengi tuo ylimääräistä käyttökelpoista osastoaan tarjolle ja kaikki ostaa niin vimmatusti. Voidaan pitää vaikka huutokauppakin, vois olla hauska.

Oisko esim. 23. tai 30.8. sunnuntait hyviä ehdotuksia päiväksi ja joku 14-16 ajaksi? Ois tietty siistiä järkätä tää jossain sisätiloissa, mut ulkopaikoista mulle tulee mieleen esim Finlandialadon parkkis, johon vois mahtua matskua levittämään.

Edit: lähdetään siitä, että tämä tilaisuus pidetään sununtaina 30.8. klo 14:00–>

Kai mulla jotain euron romua pyörii nurkissa. Käyp. Molemmat ehdotetuista päivistä passaa.

Pitää varmaan tulla mestoille tsekkaamaan tarjonta.

Hyvähän tuosta tarpeettomasta roinasta olisi päästä eroon. Stongia on vaikka kuinka paljon ylimäärin, ja muutakin nurkkiin jäänyttä.

Onko ghettohalli vielä kasassa? Se olis hyvä mesta sateen sattuessa.

uao - 14:06, 29.7.2009 » Onko ghettohalli vielä kasassa? Se olis hyvä mesta sateen sattuessa.
se on maan tassalla, mut ois ollu kyllä hyvä.

Palikkamarkkinat on hyvä idea.

Moottoriavusteisten pyörien harrastajat on tainnut järjestää näitä jo jonkin aikaa ja useasti olenkin ihmetellyt miksi me ei sellaista harrasteta, vaikka varmaan muillakin kuin minulla alkaa nurkat turvota kaikenlaista palikkaa.

“rompetori” taitaa olla jossain käytetty termi.

Tämä kiinnostaisi vaikken edes asu Helsingissä.

jussip - 5:48, 30.7.2009 » Onko Inflandiatalon parkkiksella nelipyöräisellä kuljetuskalustolla vapaa pysäköinti ? Helpointahan olisi levittää kamat suoraan takaluukusta "myyntitiskille".
kyllä siihen pääsee ajamaan ja saa pysäköidä myös sunnuntaisin.

Ja eikös siinä Finlandiatalon alla ole lippaakin pienellä alueella sen verran että sateensuojaan saa autotta myyvät tarvittaessa rojunsa?

On siinä lippaa, mut ajattelin että oltais siellä puiston puolella. Oishan se loistavaa, jos saatais parempi paikka jostain katetusta tilasta.

Ei mitään sisätiloja vaan kirppis-meiningit sinne parkkikselle.

Varaan pöydän.

pahus, tod.näk. silloin Lapissa. :frowning:

Mit vit, eihän niitä missään autossa tuoda mestoille. Tavarapyörään tai lähettilaukkuun. Jumalauta.

Se finlandiatalon parkkis on sit maksullinen. Tiedoksi. Tosin en mä tiedä kuinka tehokkaasti sitä valvotaan.

Plz, se oli ns. tsoukki. Ehkä viestini toinen rivi olisi saanut ymmärtämään postaukseni todellisen luonteen, joka oli jossain määrin informatiivinen.

Terv. nimim. “Autoileva pyöräilijä eteläisestä Helsingistä”

Puspus

Hei muistaako joku missä oli se linkki siihen wikipedia-sivuun, jossa kerrottiin mitä on huumori?

:slight_smile:

http://omglol.kerrolisaa.com/1/9688.jpg

kerrolisaa.com