King Of Fixed 2014 (15.-17.8.)

ttmy - 21:12, 23.8.2014 » Kyll' minä autan vaikka älläriliekki palaisi kuinka. Ajaminen on kuitenkin se juttu. (tm)
Kiitos myös sinulle hyvästä rastiseurasta!

ja vissysyä-

negaatio - 22:27, 19.8.2014 » Laitan kuvia lauantailta kunhan ehdin. On päärallista jotain räpsyjä.
Näitä odotan. Oli kaikinpuolin todella kova tapahtuma, suurkiitokset kaikille osallisille.

Elias

Mun tietsikka on huollossa ja en saa kamerasta kuvia ulos.

lotta - 8:07, 19.8.2014 »
pahus - 0:50, 19.8.2014 » Lähettikulttuuri syntyy Helsingissä ja ympäri maailmaa. Koko ajan. Lähettiys ei määrittele ihmistä, ihmiset (lähetit) määrittelee lähettiyden. Mä nautin perjantain tapahtumasta ystävieni kanssa. Kuten nautin EM-kisoista Tukholmassa kansainvälisessä kollegakollektiivissa. Peace.
En nyt väitellyt siitä mitä lähettiys Pohjoismaissa, Suomessa juuri tällä hetkellä on. Tämä kritiikin tarkoitus ei ole muuttaa tai määritellä teitä vaan saada ajattelemaan, miksi teillä alunperin on tälläinen yhteisö tässä ajassa. Respect the roots. Yritän tuoda esille sen minkälaisissa olosuhteissa ja minkälainen elämänasenne on johtanut alakulttuurin syntyyn. Ilman sen alalulttuurin olemassaoloa. Meillä ajeltas edelleen tunturin maastopyörillä pitkin talvista Helsinkiä eikä olis mitään em tai mm- kisoja.
Mää oon kanssa aina kyselly bonareilta että "tiesikkö että ekat skinnarit oli neekereitä?" En osaa ottaa yähän nykyiseen "ongelmaan" mitään kantaa, mutta on jännä juttu miten "nuoriso"kulttuurit muokkaantuu.

Muistan kun joskus ysärin alussa yks tunnettu hiphoppari kyseli multa bussissa että “mitä sulla on mustia vastaan, miks sä vihaat mustia” jne. Olin just tulossa kirjastossa, ja kassissa oli ainakin Bo Diddley, Richard Penniman ja Chuck Berry. Last Poetsia diggailin tosi paljon ennemmin kun ko. tyyppi oli edes kuullu RAPista. En mää ainakaan syytä siitä ketään että pitää jotain alakulttuuria muuna kuin mitä sen alottajat on pitäny. Jumala loi ihmiset Afrikkaan, nyt meillä on useempaa värisävyä ympäri planneettaa, kelle nyt pitäis valittaa asiasta.

Ja tää tyyppi, joka selvis harhaluuloistaan ja oli myöhemmin hyvä kaveri, oli valkonen papin poika ihan siististä omenapuulähiöstä, ja kävi Norssia kun oman lähiön koulu ei tarjonnu mitään spesiaalia. Mun käsittääkseni aika kaukana räppigetosta, tai en tiiä.

E/Oluutio.

Itteenikin tavallaan vituttaa se että täälä meilläkin on sotaveteraaniyhdistys, jonka kaikki puhuvat jäsenet on aikasintaan sotavuosina syntyneitä. Itse sotaveteraaneja ei näy kun joulumarkkinoilla myymässä arpoja ja kauralyhteitä.

Lisäsin tonne settiin kuvia jos kiinnostaa käydä kattomassa.

https://farm4.staticflickr.com/3890/15020609691_e984e283c3.jpg

uppasin just kuvia flikriin, lähinnä main racesta ja ovat pokkarilla räpsittyjä

pari kuukautta siinä meni, että selvis jälkihehkuista (ja sai niitä kuvia tänne), kiitos vielä kaikille.

mun näkemykseni KoFista oli tämmöisenlainen.

Missäs päin Suomenmaata nää kisat pidetään ens vuonna?

Kuningas joutu muuttamaan Helsinkiin jotta paikka ei vaihdu.

oke, hyvä :smiley: