King Of Fixed 2014 (15.-17.8.)

Helsingin päässä oli kyllä aivan törkysen hyvät hyvien tyyppien järkkäämät karkelot ja vieläpä kolmipäiväiset. Todella paljon kiitosta, nöyrä merkitsevä nyökkäys jokaiselle järkkääjälle ja iso halaus jokaiselle, joka paikanpäällä kävi kääntymässä tai osallistumassa tai muuten vaan näyttämässä hyvältä. Joku jo ehtiki kehua, että hyvännäköistä ja kaunista jengiä oli joka puolella, se on aivan totta! Yhteisöllisyyden tunne oli ainakin meitsillä aika vahva ja tällaisissa tapahtumissa sen tajuaa ja näkee ja ymmärtää, että miksi tähänkin on lähtent mukaan. Se on ne ihmiset.

Kii-tos!

Ihanaa oli myös tutustua uusiin kasvoihin, toivottavasti nähdään pian esim. mayhemissa Turusa :slight_smile: rakkautta ja kaikkee jee!

Olipa kivaa!

Duali oli siisti. Perinnelajit kivoja - ensi vuodeksi voisi vähän treenailla.
Pääralli meni vähän ku tein tymästi, enkä tajunnut minkälaista sapiskaa sai myöhästyneistä aikarasteista. #5. Erityinen kiitos rastihenkilökunnalle ja kivennäisvedelle.
Vanhat kaverit oli kivoja ja uudet tuttuvuudet mukavia. Matti Airaksinen hoiti aikamoisen kreban iltajuhlaan. Oli hienot kruunut ja kingi veti hienosti kaikissa lajeissa. Pooloaminen oli kivaa (vaikkakin ranteet vähän löysinä) ja brunssiherkut ihania.

Harmittaa vaan, että kaikkia lähtöjä oli niin vähän. Tätä kivaa voisi olla vaikka kerran kuussa.

^ Paljonkohan mä sain miinusta yhdestä ~25min myöhässä olleesta 5min pikasta? Hups :confused:

Anteeksi off topic mutta onko tämä se kuuluisa seksismilanka?

https://www.yksivaihde.net/old/18708

On

kiitti vielä omasta puolesta.
tommonen videokooste tällä kertaa:

kiitoksia kaikille, oli aika hyvät bileet siel laivalla! crustylle viel lämmin kiitos yöpaikasta. täytyypä tulla uudestaan saunomaan koska on aika vitusti paremmat lauteet ku k-raudan paskat.

pavelle paranemisia <3

samille & fredelle, ja matille hyvää reissua!

nähdään!!

kiitti kaikille!
kisailut oli kaikin puolin hauskat ja yllätyin itsekin spontaanista poolo-osallistumisestani sunnuntaina.

mainrace tais mennä puihin mun osalta, kun joku keikka myöhästyi. mietin sitä jo paikan päällä, että miten ihmeessä sain cyclehawkilta, samurain kautta bc:lle menemään 10 minuuttia. joko jonkun kello, kirjoitus tai mun ajantaju pihalla. mutta hauskaa oli ja olisin voinu vielä ajaa tunnin koska tuntui pahalta jättää toinen manifesti kesken. ekat kofit mun osalta ja tuun toistekin!

Ensimmäistä kertaa tuntui siltä älläreissä että olis voinut vielä 2h kohdalla aja toiset 2h

.... - 21:56, 19.8.2014 » Ensimmäistä kertaa tuntui siltä älläreissä että olis voinut vielä 2h kohdalla aja toiset 2h
Samaa mieltä! Alku meni retkeillessä ja ihmetellessä, loppu kohti alkoi intoa löytyä vähän ajamaankin. Kiitos myös pumpun lainasta ja pumppailuavusta rastipirkoille!

Kiitos kaikille.

Darrasena nautin rastioluista huomattavasti enemmän ku suunnistuksesta ja stressaamisesta, joten en lähteny ajaa. Ei olisi keskittyminen riittänyt manifestiin. Oli kaikkinensa ihan reippaasti paras pyörätapahtuma johon olen osallistunu, ja nyt ku tarkemmin miettii, lähinnä töissä vietettyä kesää, niin varmaan kesän paras juttu muutenkin. Jes!

Laitan kuvia lauantailta kunhan ehdin. On päärallista jotain räpsyjä.

Rentoo oli

Pave, ajoit kanttariin, otb:t, joku whitethrash-pariskunta oli sua ekana jeesaamassa, sit mä tulin IHAMMÄRKÄNÄ siihen. Kyselivät ollaanko tuttuja, mä sanoin ei, sä sanoit joo. Rolleris oli aika painava kantaa ku olin siinä kuosissa, vähän nukahdin Hesarille jonkun grillin taakse matkalla, pollarit herätteli kuuden maissa aamulla ja ihmetteli kahta pyörää. Jouduin kantaa kaks pörää viidenteen kerrokseen yöksi, kesti puolisen tuntia. Vähä väsytti meinaan.

Viro on mukava pyöräilymaa

Kiitos mies. Kanttarihommia mä vähän ounastelinkin.
Kaheksan ja puol kiloo. Et älä kuule yhtään rupee!

vanttera - 10:26, 21.8.2014 » Viro on mukava pyöräilymaa
paskapuhetta.
manuelkala - 21:13, 17.8.2014 » Tahtoisin kiittää nimimerkkiä tnts joka seivasi 12mm full custom made in usa kivisen plugini joka meinas tippua mereen. Oli kivaa ja terkkuja muillekin, nähdään taas
nii, tosiaan nyt ku oon kotiutunu nii vois kai lähettää enemmän terkkuja. kiitos merineitsille ja rouva merineitsille täyshoidosta, oli aika terapeuttista sammahtaa sohvalle. toivottavasti en aiheuttanut pahennusta idässä.

missasin duelit ja perinnelajit :—D mut iha kivaa dokata teiän kaa, useat ihmiset yllättävän mukavia ja normaaleja kaikesta huolimatta. mainrace oli jännä ja kiva, harmi ettei teillä ollu nimikylttei tms, ois voinu siinä rastilla jutustella enemmänki tai jotain.

en myy gt:tä

kiitti pave jatkoista joista en muista mitään, mut muista bloods & crips bangin on wax. voimia ja pikasia paranemisia.

manuelkala - 20:00, 21.8.2014 » kiitti pave jatkoista joista en muista mitään, mut muista bloods & crips bangin on wax. voimia ja pikasia paranemisia.
Samat täältä, paitsi että muisti ei menny, eli kiitti Pavelle ja voimii

https://farm4.staticflickr.com/3849/14985641116_bb705cc59c.jpg

Lisäilin muutamia kuvia tänne. Lisäilen jossain vaiheessa lisää kun jaksan/ehdin käsitellä.

Welho - 22:23, 19.8.2014 » Kiitos myös pumpun lainasta ja pumppailuavusta rastipirkoille!
Itse olin CycleHawk'illa Perkkona, ja muistaakseni lainasin eri pööräilijöille pumppua ennen starttia 2 kertaa, ja rastilla 2 kertaa. Olkaa hyvät!

Ensi kerralla, jos olen edelleen Cargolla matkassa, otan isoon punpun.

Nope, jos ei oo omaa pumppua mukana niin :cry:

jos ei oo omaa pumppua niin puukkoa renkaisiin jos tullaan kyselemään muilta kisan aikana :wink:

Kyll’ minä autan vaikka älläriliekki palaisi kuinka. Ajaminen on kuitenkin se juttu.