King Of Fixed 2014 (15.-17.8.)

Hei,
Kiitos vastauksista. Tiedän että kun EI-lähetit järjestävät kaipunkipyöräilykisoja se tuppaa ärsyttämään ammattikuntaa, koska konsepti itsessään on epäselvä. Tuo LARP vertaus on ironisesti totta :slight_smile: lähettiammattikunnan yhteisöllisyys on kuitenkin niin uniikkia ,että sen puuttuminen kisoista mielestäni estää “lähetti” sanan käytön. Se voisi olla vaikka logistinen osio, koska sitähän se itsessään on :slight_smile: yritän tässä rauhanomaisesti tuoda ilmi ulkopuolisen silmin, että kokonaan oman systeemin luominen niin materialistisesti kuin sosiaalisesti, toisi teidän yhteisölle uskottavuutta eikä plagiointi vaikutelmaa. Rakkaudesta pyöriin ja kaikkeen aiheeseen liittyvään te tätä taidatte tehdä.

Paulus Palmqvist
Rookie 2000->
Järjestin Päärallin.

Sori, mutta missä kohtaa mainittiin kisojen olevan lähettikisat? Selasin mm. tätä lankaa läpi ja täällä puhutaan ainoastaan päärallin lähettilarppauksesta. Johon muuten osallistuivat kaikki(!) Suomen työtä tekevät polkupyörälähetit.

Onko trollolloo?

Mun mielestä meilläki on uniikkia yhteisöllisyyttä.

fetajuusto ja ketä meitä nyt oli

Höh, taisin sit tosiaan itsekin hypätä trolliansaan. Mut ei se mitään.

Teillä on oma yhteisöllisyys joka on aivan erilaista kuin lähettien yhteisöllisyys. Tahdon terottaa tässä, että kisailulle voisi luoda omaperäisemmän ilmeen, joka erottaa ne lähettien kisoista. Vaikka järjestelyt olisivatkin samankaltaisia. Nyt näyttää siltä että te tahtoisitte olla lähettejä, mikä ei ole kovin uskottavaa. Uskon kuitenkin että kiinnostuksen kohteina kuitenkin teillä taitaa olla pyöräily eikä ammattikunta. Tarkoitus ei ole dissata teidän systeemiä vaan kannustaa luomaan omannäköinen juttu.

  1. Vaihdetaan fikseistä vaihdepyöriin
  2. Laitetaan pyöräilyasut
  3. Jätetään reput pois
  4. Lähettisimulaation sijaan ajetaan vaikka joku 140km lenkki

= ainutlaatuiset kisat!

Juuh elikkäs :smiley:

Vähän tulee trollaus fiilistä, kun sun account on tehty tunti sitten, mutta “just my 2 cents”: Suomen lähetithän ovat tämän yhteisön ns luoneet. Se on kasvanut sen jälkeen roimasti. Ja tosiaan ajojen järkkäilijä on pyörälähetti.

  1. Siirrytään kaikki fillarifoorumille?

aika hauras identiteetti tota.

edit. …koskien lähettisössönsöötä, ei niinkään tasa-arvokysymyksiä.

paikalla oli suomen kaikki ajavat pyörälähetit, joista toinen järjesti ja toinen ajoi. lisäksi oli jonkin verran entisiä mukana menossa tai jeesailemassa. tapahtuman juuret ovat kiinteästi lähettiyhteisön kulta-ajoissa, jolloin ammattireppuja oli enemmän kaduilla. nyt vaan kehitys on mennyt niin, et nitä ei niin paljoa ole enää, mut jengi tykkää ajaa älläreitä ja pääralleja.

tasa-arvolähettiasiaan tahdon vielä sössöttä, että ehkä kovin giffi mille oon aamupaskalla nauranu.

Heh,
Musta teillä oli hauskat kisat. Ulkopuolisena paikalle tulleena sain vain ensimmäisenä " trollauksia." Kysellessäni toiminnasta. Tietynlainen avoimuus kaikkia pyöräilystä kiinnostuneita kohtaan olisi varmasti luonut positiivisemman kuvan. Nyt jäi vaikutelma ylimielisyydestä ja vakavuudesta. Lähettilarppaus tuo terveen itseironisen kuvan kisailusta, päänaukomimen tuntemattomille ei.

ununu - 12:22, 18.8.2014 » tasa-arvolähettiasiaan tahdon vielä sössöttä, että ehkä kovin giffi mille oon aamupaskalla nauranu.
eihän noita takana käveleviä tyyppejä ees huomaa jos ei tiedä niitä kuvasta etsiä joten täysin samaa mieltä. voin mä ne maskata piiloon tässä tylsyydessäni jos joku kertoo hyvän ilmaisen giffineditoimiseen kykenevän ohjelman.
lotta - 12:26, 18.8.2014 » Nyt jäi vaikutelma ylimielisyydestä ja vakavuudesta.
En voi allekirjoittaa, meininki oli ehkä leppoisinta ja yhtenäisintä niiQ evö. Oliko vaikutelma yhden henkilön ansiota, vai koko porukan?
konkeli - 12:35, 18.8.2014 »
lotta - 12:26, 18.8.2014 » Nyt jäi vaikutelma ylimielisyydestä ja vakavuudesta.
En voi allekirjoittaa, meininki oli ehkä leppoisinta ja yhtenäisintä niiQ evö. Oliko vaikutelma yhden henkilön ansiota, vai koko porukan?
Joo, jos näin on ollut saa luvan hävetä.

aika moni ottaa tämmöisen puuhastelun tosissaan vasta järjestäessään sitä tai osallistuessaan itse kilpailuihin, ja vaikka se onkin meidän oma vika että ironian (ei sarkasmin) syvyys hipoo välillä samoja pohjamutia hommafoorumin kanssa, olemme aivan ok tyyppelöitä tai en tiiä.

mitä tuohon palkintoasiaan tulee, niin ihan aiheellinen kysymys eikä lotta ole ainoa joka sen asian on ottanut puheeksi.

ruotikoot muut kekä sen tietää notta miten helppoa / vaikeaa se oli ja on järjestää. en esimerkiksi tiedä onko konga itse halunnut lahjoittaa yhden rungon palkinnoksi, ja nyt vain kävi näin, mutta pitäisin jonkin sortin käytännön sattumusten sumaa aika helvetisti todennäköisempänä syynä tuohon kuin valtoimenaan rehottavaa seksismiä.