Kimppatilaus -> www.bike24.net

No niin, tästä lähtee taas.

Tarjolla mahdollisuus tilata roinaa Saksanmaalta jaetuilla postikuluilla. Kohteena tällä kertaa http://www.bike24.net/.

Kulut jaetaan suhteessa ostoksen arvoon, tavarat noudetaan keskareista tai Vallilasta, maksu suoritetaan suoraan mun tilille kun tavara on saapunut (…tai myöhemmin jos näin sovitaan, luottokunta maksaa).

Ilmoittakaa tähän ketjuun tai suoraan pikaviestinä mitä haluatte. Deadline huomenna keskiviikkona klo 23.58 eli olkaa nopeita.

Erityismainintana tuolta löytyy mm. ainakin über-halpoja Campan Record ohjainlaakereita ja ties mitä muuta kivaa.

Mukana jo:

  • minäitse
  • rokpete
  • mattti
  • accro

Wuhuu! Amerikan kieliset saksalaissivut!

Kannattaa katsoa tarkkaan, mitä tilaa. Pista ainakin on kalliimpi, kuin suomalaisessa kaupassa.

jussi - 15:46, 3.3.2009 » Erityismainintana tuolta löytyy mm. ainakin über-halpoja Campan Record ohjainlaakereita ja ties mitä muuta kivaa.
Mjaa. Sekä kierteelinen että ahead malli ovat ainakin Bike-componentsilla halvempia.

Ja ennenkuin joku ehtii haukkumaan B-C:a, niin meikäläisellä ei ainakaan ole koskaan ollut mitään ongelmia B-C:n tilausten kanssa, vaikka about 10 pakettia olen sieltä tilannut.

^ kiinnostavasti molemmat firmat lupaavat jonkinlaiset hintatakuut tms., bike24 näin:

“Logo Price Guarantee
If you find a product offered by another mail order company then you can order it from us for the same price. This applies to all the products labelled with this logo.”

Eli nyt kun vaikka toi Campan laakeri tosiaan on noin 4€ halvempi bikecomponentsilla ja bike24:llä tuote on ton takuun piirissä niin aion toki ilmoittaa sen tilauksen yhteydessä niin nähdään onko bike24 sanansa mittainen.

Polar CS Cadence Sensor € 31,50
Polar CS Speed Sensor + Handlebar Bracket € 31,50

Ok, oot mukana.

Laitoin privaa.

Tilaus on sisällä. Ilmoittelen kun saapuu.

Mainitaan nyt vielä, että bike24 antoi kilpailukykyisen hinnan campan ohjainlaakereille. Teemulle kiitos huomiosta.

Sori Jussi jos oon hätähousu, mut onko mitää hajua, koska ois tulossa? Saanko mun avaruusajan anturit ajoissa? Ens viikolla (to) lähtö Epsanjaan ajelemaan.

ei hätää, paketin pitäis itse asiassa saapua jo huomenna iltapäivällä mun haltuun eli saat varmasti. palaan asiaan ASAP.

No niin, paketti saapui perille eilen ja tavarat löytyy nyt täältä Vallilasta.
Laitan kaikille viestinä omat osuudet kuluista ja mun pankkiyhteydet sun muut tiedot kun tässä ehdin.