Kiekkojen kasailu, vinkit sun muut hässäkät

On näemmä “violet metalized” myös, mutta ei kovin pitkinä

1 Like

Jaa tämmösiä? Pillar Racing Spokes Rainbow Colored 2 mm J-bend - Bikable

1 Like

vähän semmonen satunnainen kysymys että jos tarttis 26 tuuman fiksikiekkoja (tai no taakse riittää oikeestaan) niin mistähän lähtis metsästään?

Joku tollanen tuli haulla vastaan muttei paljon muita.

Taitaa vähän riippua sun budjetista, mutta paikallinen pyöräverstaasi naittaa varmasti just sellasen kiekon navasta ja kehästä kun haluut. Tolla tavalla saat ainakin laatuosaa.

E: Tai sit hankit vanhan 6-pultti etukiekon, 6-bolt fiksirattaan ja laitat pitemmän akselin 100mm etuakselin tilalle.

1 Like

Hetkinen, tuo “26 tuumaahan” eli 590mm on joku antikristuksen aikuinen brittiläinen koko? Ikinä nähnyt tuollaista ainakaan Suomessa. Saattaa olla vähän heikko rengasvalikoima?

(Suosittelen joo teettämään jos tarvitsee yhtään omituisemman tarvitsee, saa avainlipputuotteen)

1 Like

Tää on erinomainen neuvo ja pistän korvan taakse tulevaisuutta varten - tällä hetkellä vaan mun kiekkotietämys on 0% ja pyörä johon se olis tulossa on ~viidenkympin ysärihirmu, niin en ehkä kuuhun olis lähdössä budjetin kanssa :blush:

Noniin, m.o.t. eli en tiedä selkeesti näistä yhtään mitään :smile:

Sit vaan opettelemaan, mihis tässä kiire valmiissa maailmassa.

no hautaan vittu

2 Likes

//: kun mä kuolen brakeless-fiksini sä saat ://

taivaas’ liftaan kerubilla
enkä skidaa rollerilla

kun mä kuolen, brakeless-fiksini sä saat

4 Likes

18:34 väleillä noustaan kyl vaikka haudasta

10 Likes

Hei nyt seis tämmönen pohdinta, vaikutat tyypiltä jolle maistuis ennen kaikkea kiekkojen kasaaminen joten edulliset figs nabensatz otteeseen, jotkut räyhäkkäät 26” kehät jostain ja pinnalaskurin kautta nypläämään itsensä onnelliseksi!

Kiekkojen kasaaminen on kivaa!

4 Likes

jopa mä oon kasannu kiekkoja.

1 Like

meneekö monesti uusiks? Itellä menee mutta kun aattelee että se on jo pilalla niin kolmas kerta toden sanoo

1 Like

Kiekkojen kasaaminen on myös yleensä kallista, harmi kyllä. Vrt. pyörän kasaaminen itse ja kompliitit.

1 Like

Ööh what. Kiekkojen kasauttaminen voi olla kallista mutta kiekkojen kasaaminen on ilmaista jos löytyy pinna-avain.

1 Like

sillä ajetaan mitä tulee. tai sitten ei edes ajeta.

1 Like

Niin siis onhan pyörän kasaaminenkin osista ihan ilmaista, jos sen noin haluaa ajatella. Mut ei siinä rahaa säästä, kuten ei myöskään kiekoissa säästä jos ostaa osat ja kasaa itse. Toki tossa fixed 26" -kategoriassa joutuu väkisinkin edes vähän DIY-hommia tekemään, kun sellaisia valmiskiekkoja ei liene olemassa.

1 Like

Nyt riita poikki muksut. Sopivat vanteet löyty jo:

image

Nyt ei tartte ku hoitaa navat ja pinnat, niin voimaantuminen voi alkaa.

8 Likes

Hyvänen aika sentään tyypit, kiitos kannustuksesta & ideoista :heart::heart:

Ootte parhaita.

Vau no jopas rupesi omaakin orastavaa kiekonkasaamiskiinnostusta kutkuttelemaan.

1 Like