Kevät tulee. Jee.

tarkentaisin että: omalla kommuuttireitillä nihein talvi tän kommuuttireitin ajovuosiin. ja toki, henkilöismuisti: rajallinen.

tasanen pikkupakkanen bäst.

tutam - 9:58, 2.3.2017 » koska ei ole ollut isoja nietoksia
Nietoksista voi olla aika varma, että vaikka ne aamulla vituttaisi, niin illalla ne on jo aurattu veke.

Mutta tää sentin paksuinen suolan, kuran, sepelin ja loskan sekoitus.

Eihän sitä kato tartte aurata, vittu, ikinä.

Paitti ajoradalta.

ajakaa kommutenne pääradan kelviä pitkin niin pääsette helpolla

Mielellään en. Mulla on nykyään teräksinen pyörä.

happo-orgiat - 9:55, 2.3.2017 » ahma vain nauroi
Tämähän se olis. Jotain pikkusta roisketta ollu kenkien päällä välillä jos en oo syvimmissä lammikoissa malttanu jättää kampia vaateriin. Pääradalla välillä käyny ihmettelemässä suolaa. Ruostetta ei oo näkyny ketjussa mutta jumaliste mikä ajo-bliss!
kid_scientifik - 10:05, 2.3.2017 » tasanen pikkupakkanen bäst.
Tämäkin kyllä olis. Aijai niitä aikoja kun sai vedellä tähän malliin:

https://c1.staticflickr.com/6/5528/12267328166_acdcc2d590_b.jpg

hihna ei ruostu.
Sori, oli pakko.

li-sam - 9:59, 2.3.2017 » Vedin katuradalla puistola-ydin. Oli sukat märät ennen malmin hautausmaata, vaikka kengänsuojat. Viikissä kylmä vesi yllätti pyöräilijän persvaon takaapäin, vaikka majavanhäntä. Hämeentietä alas mennessä nauratti, oli vaan niin siistiä. Kevät, mä oon valmis.
Asenne, Kunnossa!

en oo varma mistä puhutte ku pyöräilly ehkä tammikuus viimeks ja ennoo huomannu mitään ongelmia, mut luotan teihin ja larppaan messissä:

oispa ursuitin pelastautumispuku

siis helsingissä. eikä mökillä.


Lähestytään harmauden ydintä.

Mulla on kyllä tänä talvena kalusto ruostunu siihen malliin, että hirvittää. Majavanhäntäpyörässä chainstayt ja keskiönseutu punaruskeen roiskeen peitossa ja ketjut, lukkomutskut ja akselinmutterit kukkii tai on ihan yhtenäisessä ruosteessa. Alkutalvesta kun ajelin fläteillä + varvaskoukuilla myös tennareiden totaalinen suolautuminen vitutti.

viime keväänä tuli paikkamaalailtua hankaumat yms, nyt ei kyllä välttämättä uskalla edes katsoa että miltä näyttää.

Tätä rataa kun jatketaan, on patissa vuosikymmenessä louhittu Etelä-Suomen kallioperä Helsingin kaduille. Kaikki väylät niin tukevasti hiekotettu (jopa loskakelillä!), että keväämmällä kahlataan nilkkoja myöten kivimurskassa. Ah.

Toista päivää katuratailua. Menin äksen katsomaan säätiedotusta. Iltapäivästä vähän lunta ja keli nollaan tai alle.
Jaha, töistä kotiin luistellen.

^^Mut kato voidaan pistää työttömät kuntouttavaan työtoimintaan sepelilouhoksille. Sillä se nousee!

mitenköhän toi zepeli jatkokäytetään?Käsitin että sitä ei enään uudestaan kaduille ripotella?Mahdollistaa tietty ympärivuoden katuratailun mutta voisin ostaa ispit ja monsterträkin jos toi lopetettais.Ei tunnu kauheen kestävältä kehitykseltä.Mut tää luikastelun horjunta onki aika monipiippunen keissi.

e.ainii kiitos sepeli t.korkeapaineen ystävä.

ei tullut kevät vielä tänäänkään

asb - 10:25, 2.3.2017 » Mielellään en. Mulla on nykyään teräksinen pyörä.
c mon,et usko toho itekkää.Ei se ny mikää upporasitus oo kuitenkaa.Tupla putki stava kyl pistää hyvin pitäen.

e.ostetaan kusiset speedon kiikarit

vastaan tuli pyöräilijä teepaidassa

Ei tämä nyt kyllä ihan keväälle tunnu :confused:
https://c2.staticflickr.com/4/3706/32875485380_4c6d598d76_c.jpg

https://scontent.fhel1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/17155184_10154953912849651_2629238358401389006_n.jpg?oh=3902a864775b4a2aaf25b7ec663f25d4&oe=596A995D

Mummielestä oli aika keväistä.