Keula, stemmi ja tanko

Juu 1" kierteellinen keula, siihen sopiva stemmi ja droppitanko hakusessa. Sieltä halvemmasta päästä. Mielellään Tampereen alueelta.

Vielä jos laitat, että kuinka pitkä emäputki sinulla on, niin voit saada toimivankin

No sehän on selvä. Ei tällaisia asioita osaa ajatella kun on ajanut vuosia pikkupyörällä joissa on standardi mitat emäputkissa. Runko on nyt eri osoitteessa, mutta yritän saada mitan selville.

Oi! Mulla on kans hakusessa tuumaiseen kierteelliseen stemmi. Tuumaista haarukkaa varten, niin mä olen tyytis. Eli emäputki mallia LYHYT, elikkä varsin lyhkäistä stemmiä. Myös stemmin pituus sais olla alle 90mm. Sori thread-kaappaus.

Käy Kalle tsekkaamassa mitä sieltä Kyläsaaren Uusix-pyöräverstaalta löytyy, jos ehdit päivisin käymään. Se mesta on jälleen auki tauon jälkeen on mutta ilmeisesti vain arkisin ja menee kiinni neljältä iltapäivällä.

Ainiin, sekin on nyt auki. Kyllähän multa noita stemmejä omasta takaa löytyi, mutta se joka oli pituudeltaan passeli omasi liian pitkän kaulan. Ja päinvastoin. Pitänee piipahtaa Kyläsaaressa.

Kaulaahan voi sahata. Se on tosin vittumaista jos ei satu omistamaan muita metallintyöstötyökaluja kuin rautasahan.