Kesä tulee. Jee.

keskustassa ja sen lähiympäristössä pärjää jo noilla jos on uskallusta vetää ajoradoilla.
keskustan ulkopuolella on sitten vielä paikoitellen aika heikkoa.

aikaisin aamulla kannattaa toki olla hereillä mahdollisen jään kanssa.

Itse olen jo reilun viikon ajellut 25mm 4seasoneilla keskustassa ja esikaupungeissa. Ajoradat erittäin hyviä ja kevyen liikenteen väylätkin pääosin ok, lähinnä varjopaikat pitää mennä varovasti (=ei täysii alikulkutunneleissa).


Kyll’ tulee kesä, mutta tänä aamuna ihan pienen hetken masensi.
Cargossa oli nastat, fixyssä ei, joten lähdin sitten kuntoilemaan.

Vanha Turuntie Espoossa 20.3.2012.

Olin menossa perjantaina espooseen ryyppäämään, ja tuolta näytti ainakin kilon risteyksessä vähän lepuskin jälkeen. Vitutti.

Perillä näytti tältä:

https://lh4.googleusercontent.com/-gTwX7ipKzZI/T2iZJIBPPWI/AAAAAAAAA9w/1bYlKM4PMLY/s720/IMG_20120316_175350.jpg

Ei kauaa concor säästyny paskiintumsielta, mutta samapa tuo. Menomatkalla heti yks flätti töistä lähdettyä ja tapani mukaan eksyin munkkivuoressa kun yritin päästä pitskuun.

Aijaijai! Vuoden eka lenkki 23millisillä ja samalla neitsytajo uudella pyörällä. Feels goodman.

Kesä saa mun puolesta tulla. Duunipaikka plakkarissa, kelvit sulia ja kumit kapeita!

Smurf - 8:31, 17.3.2012 » Ne lassilan naarmut tai 28mm:sen renkaan imevät railot (jos niistä oli kyse) ovat olleet siinä jo vuoden päivät.
Katoin tänään tilannetta, etten vaan muistanut väärin. Vihdintien varrella Kaupintien eteläpuolella on noita railoja ja ne ovat olleet siinä tosiaan pidempään. Kaupintiestä pohjoiseen taas laitettiin KLV:lle viime kesänä uusi päällyste, jota fiilistelin jo Jopolla ja myöhemmin hihnafiksillä; täyttä levitointia. Ja tää uusi päällyste on vedetty nyt aurauskalustolla paskaksi. Eikä siitä edes sanottavaa etua ollut, koska vittumaista siinä oli joka tapauksessa talvella polkea. Tai mistäs mä aurausasioita tiiän, mutta luulisi ettei tarvii ihan niin [i]"close shave"[/i] olla, vaan asvaltin päälle voisi jättää jokusen sentin kovaksi pakkautunutta lunta.

Nyt tolla pätkällä (Vihdintien KLV Manskulta Konalaan asti) ei ole kuin jokunen lätäkkö ja siinä kehä I:n kohdalla on joku mystinen ikisohjo, joka ei vaan ota sulaakseen.

Ihan just kyllä vaihdan katupyörään. Asensin siihen 23 mm sliksit. Vähän vois vielä hiekan määrä vähentyä, sit lähtee.

Koskelantien kevli oli “lakaistu” tai ainakin yritetty maanantaina!!!

Terminen kevät alkoi syrjäisellä rannikkoseudulla

Kevät alkoi pari viikkoa “normaalia” aikaisemmin.

?!?!?!?! ja just tänään kun puolivahingossa ajoin sieltä kumpulan puiston läpi mojitoa muistuttavassa perunapellossa.

pieni merenneito - 10:10, 21.3.2012 »

?!?!?!?! ja just tänään kun puolivahingossa ajoin sieltä kumpulan puiston läpi mojitoa muistuttavassa perunapellossa.

Siis tää fiilis... Niin monta kertaa oon kironnu sitä kumpulan Mojitoa!
zykkeli - 8:54, 21.3.2012 » Koskelantien kevli oli "lakaistu" tai ainakin yritetty maanantaina!!!
Kehä I:sen vartta on myös putsattu ainakin Kannelmäen hoodeilla.

Porkkalankadun varressa veti just harjapartio sepelit talteen kans!

kyllä on kevättä rinnassa!

http://i.imgur.com/Pxl3K.jpg

Munkkiniemen valot (Huopalahdentie X Paciuksenkatu) parin viikon päästä… :smiley:

^ Arvostan.

http://www.mustaninja.org/blog/wp-content/uploads/2012/04/meanwhile_snowdepth.jpg

^^^

Tollanen kypärä ois siisti.

Mikroshortsimies rullaluisteli eilen vastaan.

mut leizörskeittörhän nyt vetää vaikka -20 pakkasessa.