Kesä tulee. Jee.

Mustaa on näkyvissä ja asvaltti sieltä kurkistaa. Tätä lunta ei ehkä piisaakaan juhannukseen asti.

EDIT Keskiviikkona tulee.

kylläpä juu tuntui eriskummalliselta ajella paljaalla, joskin märällä asfaltilla. kurjaahan tuo loska on joka kohta kaiken lisäksi jäätyy. kauniit lumimassat likastuu, sulaa ja painuu. sääli.

tudetski - 23:20, 10.1.2011 » Keskiviikkona tulee.
Jäbä editoi....

Mut joo, oli kyllä vitsikästä ellei jopa eksoottista ajella vuorotellen puhtaalla paljaalla kadulla ja möyriä 15 senttiä syvässä loskamoskassa.

(hhuhhuh miten tiukka meno ton “beyond the scenes” jutun jälkeen :D)

kesäsetit pitäs saada pikkuhiljaa kasaan kuka myy mulle NJS-navat tai kiekot? sori semi-ot

Turun lämmitetyllä kävelykadulla kuivaa asfalttia. Ei oo kuivan voittanutta.

!!!

^Turkuun +4, mutta puupää meteorologit harvemmin osaa edes ennustaa seuraavan päivän säätä.

Tänään maantiepyörällä töihin.

Jätin pitkät kalsarit pois, kun kuulin et kesä tulee.

joo…mäkin arvoin tänään aamulla pitkään Vitaliksen ja HawaiianTropicin kanssa :wink:

hys, älkää jinxatko.

Ajelin yöllä kesätukan, täst se lähtee!

Liimasin yöllä mun runkoon Yksivaihde.net-tarran. En saanut unta.

onkos kooveeällät kesärengaskunnossa vai entistäkin liukkaammat? (himasta on yli 500m lähimmälle julkiselle tielle niin en jaksa käyä kattomassa) ilmatieteenlaitos antaa jotain liikkennesää varotusta… jos tekis kevään ekan pitemmän lenkin tänää…

Eiköhä ainaki sepeli oo vielä tallella.

kyl se kesä sielt taitaa tulla. Itse olen kyl lähössä nastarenkaat alla pilkkikisoja katsomaan, eli tovi tässä kyl vierähtää.

http://193.166.221.29/src/snow-depth-observations/plot-snow-depth.php?station=0&lang=fi

ooh… kesämpi väli ja Krylion Carboniumit.

Sekä Käpylän sorakasat.