Katuratapyörät: arvostus, speksaus ja puinti

pabs - 0:36, 27.3.2012 » lol Kimin low on siisti Mikä keula?
Ihan sillä mukana tarjotulla perusalpinalla, riittää mulle.

edit. laitetaan vielä kuva

Squidin keula?

olis muuten cowa, valitettavasti ei…

veloajeluun ilmeisesti. Mitkä kiekot?

muuttuiko tämä nyt KIMin LOW-projektilanganksi. häh?

edit: tai no onhan se oikeastaan tarkoituskin, että täällä speksaillaan katurataisia, eikä vain postailla blogosfäärin alumiinieliittiä… joten jatketaan…

miglos - 9:42, 27.3.2012 » veloajeluun ilmeisesti. Mitkä kiekot?
Ajattelin tosiaan tehdä vastavedon, kun ratapyörillä kerran ajetaan kadulla niin ajan katuradalla radalla. Pyörä kasautuu omista kierrätysosista, kiekot ellipset. Kyllä mä ajattelin sitten vielä täräyttää oman langan niin voi käydä jakamassa ajatuksiaan tästä jo paljon keskustelua herättäneestä rungosta.
kim - 10:02, 27.3.2012 »
miglos - 9:42, 27.3.2012 » veloajeluun ilmeisesti. Mitkä kiekot?
Ajattelin tosiaan tehdä vastavedon, kun ratapyörillä kerran ajetaan kadulla niin ajan katuradalla radalla.
Eikös tuo Käpylän velo ole aika katurata ;) Vain spårakiskot puuttuu kun kanttareita ja muuta löytynee edelleen hyvin.

http://velospace.org/files/toommaasssiii2.jpg

http://velospace.org/files/DSeta1.JPG


Prollyn Brooklyn Randomnessissä on aika paljon matskuu.
Katuratailijat reppaamassa.

^^onko toi Dolan Setan tanko perus maantietanko? Osaisko joku antaa esimerkkejä malleista ja merkeistä? Luulen et lenkkiajoon olis Pista tankoo parempi?

Periaatteessa drop-bullhornkin himoittais, mut kerran kokelin Nitton RB-021:stä ja vannoin, etten enää koskaan osta moista häkkyrää.

^ Mie oon kelannut ostaa FSA Omegan seuraavaks, se on tuommoi mallia kompakt. En tierä kyl onko katurata approved.

Omega ei ole kaunis, mutta se on hyvä.

^^vaikuttaa lupaavalta, aika hyvin on leveyksiäkin tarjolla.

Taitaa olla kaikissa FSA:n compacteissa suunnilleen sama muoto. Itellä on tuo wing compact maantiepyörässä ja tykkään kyllä. Yläote on leveä, joten se on vielä tavanomaista parempi.

Mulla myös kai toi wingcompact…
ruma mut mukava.

Oon tykänny rossikäytössä tuosta kompaktista FSA:sta. On niin vähän droppia että alaote on käyttökelpoinen. Putkelta kiriessä voi ranteet ottaa mutkiin, mutta taitaa olla ratahirmujen ongelma se.

Moderniin käyttökaturataan varmasti järkistonga.

Lontoon skidit tarjoilee LOL-proota:

naurahdin

käyttäjäystävällinen kompaktitanko kiinnostaa, miten tollainen yhdistettynä quilli-stemiin? Tällä hetkellä mennään 25,4mm stemmillä, meneekö tankoo valitessa stemmikin vaihtoon vai onko kompakti+quill ylipäätään laiton yhdistelmä?

edit.
Kysymys siis: ton FSAn tapainen 25,4 kokoisena?