Katuratapyörät: arvostus, speksaus ja puinti

IhanaTaina - 15:08, 4.2.2015 » En aina ihan hiffaa näitä "vanhempien rahoilla ostettua ei lasketa juttuja" Jos toi waltsun kommentti ees oli sillä sävyllä (internets vaikee ymmärtää) Eikä tuolla blogissa kyllä mainita muutakun kannustamisesta ja kyllä pojalla varmaan jotain ropoja on kun kuitenkin töitäkin tehnyt. Tiedä häntä, hieno pyörä joskin oman silmään vähän alieni. E: En siis meinaa että uskoisin et kaveri on ite maksanut koko roskan, mutta ainakin on töissä käynyt ja jotain kustantanut itse.
Jäbä on 16. Omistaa seitsemän pyörää, joiden joukossa Mash, Cannondale ja Colnagon master pista. Voin lyödä vetoo et ne "jotain kustantanu itse" on aika pienessä osassa. Haters gona hate, mut massipääliköinti perheen rahoilla on aika laimeeta.

Kyl sä ymmärrät sit kun kasvat vähän vanhemmaks.

Katkeruutta mä sanon.

yhen lapsen politiikan edunsaaja

oispa meilläki ollu ni mul ois 15pyörää koska suomi eio kuitenkaa mikää kehitysmaa

IhanaTaina - 20:33, 4.2.2015 » Katkeruutta mä sanon.
Saattaa olla. Mut eipä multa oo koskaan herunnu kunnioitusta kultalusikka perseessä syntyneitä kohtaan jos mällätään toisen rahoja "kun mä haluun"...

Jos asenne on sama kuin yhden tuttuni, rahaa ollut syntymästä lähtien perheen ansiosta sen verran ettei koskaan tarvis tehdä duunia. Mut mm varastotöitä painan ja ajellu paskoil autoil.

Mut ei yllätä et sun kanta on toi.

Mun kanta ei niinkään oo se että se on hyvä homma että lapsi saa törsätä tahaa miten lystää, vaan munmielestä on todella jees jos vanhemmat tukevat lapsensa harrastuksia, sillä kuinka paljon rahaa vanhemmat ovat valmiita käyttämään on imo ihan sama. Eriasia olis jos tolla ois vaikkarolexi molemmassa ranteessa ja timanttigrilssit hampaissa, se ois imo törsäämistä. Ihan tarpeeks varmaan tästä aiheesta, avasin vähän väärin kyllä aluks. sori.

myönnän olevani todella katkera tuon jampan swastika spokeista.

niin, oisko ollut että rikkain % omistaa 50% maapallon omaisuudesta. such is life.

heh, noi uudemmat corimat on munkin mielikuvissa hakaristispoket.
mut asiaan, onhan se parempi että vanhemmat tukee kuin että ne kieltää fixillä ajamisen (tapaus ale99)

netspider - 21:06, 4.2.2015 »

mut asiaan, onhan se parempi että vanhemmat tukee kuin että ne kieltää fixillä ajamisen (tapaus ale99)

:DD Pitkästä aikaa pääs hymyilemään yksvaihteella, kauheen totinen meno ollu (ellei ota huomioon perseilyä melkeen jokavälissä)
DanielBraun - 20:54, 4.2.2015 »
IhanaTaina - 20:33, 4.2.2015 » Katkeruutta mä sanon.
Saattaa olla. Mut eipä multa oo koskaan herunnu kunnioitusta kultalusikka perseessä syntyneitä kohtaan jos mällätään toisen rahoja "kun mä haluun"...
Kannattaa muistaa sekin, että yhdestä näkövinkkelistä katsottuna jokavitunikinen eurooppalainen joka on joko työelämässä tai sosiaaliturvan piirissä on kultalusikka perseessä toisten rahoja mälläävä sika. Siiinäää.... ja miiiinää.

Tarkoitus ei ole sanoa, että tästä pitäisi potea syyllisyyttä, mut hyvä se on tiedostaa, että kyllä me ollaan kaikki tälläkin palstalla olijat oltu oikealla puolella pöytää, kun nallekarkit on ollu jaossa.

Edit: tein yllä liian kovan oletuksen palstalaisten homogeenisuudesta. Korvataan “kaikki” vaikkapa “99,7%”:lla.

Antaa pojan naatiskella jos on vanhemmat jostain saanut rahnaa. Ei se meiltä ole pois, ja aina on olemassa joku jolla on enemmän rahaa.

sanoisin et bitchy resting face tol jäbäl. se sen närkästyksen aiheuttaa

Tai sit se on toi väinämöiseltä varastettu kyrvännuppipipo.

IhanaTaina - 21:45, 4.2.2015 » Tai sit se on toi väinämöiseltä varastettu kyrvännuppipipo.
Raphan merinopipo toi taitaa olla...

Sekin vielä…

Kaverin ongelmahan on vain ja ainoastaan se, että sillä on tarve julkaista kuvia itsestään ja pyöristään netissä. Jos se olis retkipyöräsukupolvea, niin se vaan ajelis laiskakulmaisilla teräsankkureillaan tyytyväisenä, eikä aiheuttais kateutta nettipyöräilijöiden keskuudessa.

https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/10974534_387110834783668_1018659653153098096_o.jpg

Värikoodaus ,not even once. Muuten on kyl tosi jeppis.

lammaspaimen - 21:51, 4.2.2015 » Kaverin ongelmahan on vain ja ainoastaan se, että sillä on tarve julkaista kuvia itsestään ja pyöristään netissä. Jos se olis retkipyöräsukupolvea, niin se vaan ajelis laiskakulmaisilla teräsankkureillaan tyytyväisenä, eikä aiheuttais kateutta nettipyöräilijöiden keskuudessa.
kaverin ainut ongelma on se ettei massilla voi ostaa mielikuvitusta eikä makua

mut ihan hyviä pointteja

Uliuli:D

Edellisellä sivulla pari kivaa tsygää, jamessin gt livenä aika helvetin sykähdyttävä vaikkei gt:t yleisesti mitään kummempia herätä.