Kammet

Mites tuo Ingrid? Ei ehkä istu kaikkien esteettiseen silmään, mutta on niissä jotain jännää.

Tai Canecreekin eeWings. Joka on kyllä todellisen massikeisarin valinta.

Hope?

Middleburn?

ei pysty Ingridiin vaikka onkin aikamoiset cnc-koneistuskammet.

Middleburnit ja Hopet vois olla, Middleburneissa toki saatavuusongelma.

Hai, tää linkki on erityisesti sulle.

^+1
Mut riippuu tietty et mikä pyörä kyseessä.

apua mitä sä teet mulle

Kona Sutra LTD

Middleburnit tai vanhat Raceface turbinet just täykyt

Osta Biltema vääntiöt ja lisää Middleburn-tekstit ite. Menee täydestä.

Mitä oot uusilla kammilla hakemassa? Ulkonäköä, keveyttä, pomminvarmuutta, jotain tiettyä rattaan kiinnitystapaa? Minkälaisia keskiöitä runkoon saa? 30-millistä akselia brittikierteelliseen en voi suositella vaikka sellaisia kuppeja onkin. On pienet kuulat ja herkkä suunnilleen kaikelle.

tätä oikeastaan.

siksi noi Middleburnit kiinnostais, kun ne on melkeinpä ainoat maastokammet 24mm akselilla tätä nykyä. plus saa spiderin 104 bcd rattaille. Sutrassa siis BSA 73.

Mulla on jouten vanha kunnon UN-55 73-milliselle muhville jos ne mieluisimmat veivit löytyy vain nelimänttinä.

Mut joo käsitys hyvien kampien ulkonäöstä vaihtelee katsojasta sekä pyörästä riippuen. Jos ulkonäkö ja budjetti edellä mennään, tuskin niiden kovin hipot tarvii olla kunhan ei ole ihan paskat?

Shimano?

104 bcd löytyy yhä zee (ja saint). Nonboost ketjulinja

Racefacen Aeffect R:ssä on 24mm, cinchiin saa kiinni monenlaista ratasta ja spideria ja itse arvostan myös 165mm vaihtoehtoa, mutta ne ei ulkonäöllään kyl erotu massasta.

Omaan silmääni näitä semivanhoja Race Faceja nätimmäksi on vaikea laittaa ainakaan speksillä 24 mm akseli ja 104 mm pulttikehä. https://www.ebay.com/itm/313844648528?hash=item4912994a50:g:skQAAOSw01th7ChQ

nii siis mulla on Sutrassa nyt tavan Aeffectit, eli Aeffect R:t ei varmaan muuttais kauheasti asiaa :smiley: mutta 165mm samaa mieltä ja nytkin on sellaiset. noi Lumikon linkkaamat Atlaksen vois olla kyl iha asialliset… jos pääsen yli siitä että ne on 170mm

Venaat nyt sen aikaa, että saavat näitä taas varastoon.

https://dailybreadcycles.de/store/produktkategorien/rene-herse-one-by_1x-kurbelgarnitur-kopie/ :sunglasses:

Tarttisin uudet kammet Kepleriin (joka meni törmäyksessä pahasti solmuun; ei henkilövahinkoja). Tähän mennessä olen käyttänyt Suginon Messenger/pista -kampia ja narrow-wide ratasta 1×10 vaihteistolla.

Syy siihen on ollut, että sattui olemaan nurkissa nuo Suginot, jollaiset on kaikissa pyörissäni. Nyt kun speksailin uusia, niin eihän noita tahdo enää löytyä. Eli onko maailmassa enää kohtuuhintaisia 130 bcd nelikanttikampia (170 mm). Ja jos ei ole, niin mitkä olisi järjelliset 1×10 kammet Kepleriin ja 68 mm keskiömuhville? (On pakko olla mustat.)

Laita CNC:ltä vaan tämmöset tulemaan.

Sen verran täytyy vielä suurten ikäluokkien edustajana päästä setämiessössöttämään, että eihän nelikantissa sillä muhvin leveydellä ole väliä. Se on akselin pituus ja profiili, joka yhdessä kampien kanssa määrittelee sen ketjulinjan.

1 Like