Jyväskylän ylämäkivaihteettomat

Mulle kävis huomenna mut taitaa sataa vettä. Sit en varmaan taas ehdi viikkoon, mutta voi luovuttaa mailat jollekkin muulle myös!

huominen varauksella,ensi viikko aina parempi.

Vettä ja viileää = juurakkokeli. Eli ei tiedossa pooloa tänään?

Mettäkelit olis kyl!

Jeah. Painun tuonne Halssilanrinteen/Aittovuoren juurakoihin, sinne vaan sekaan jos siltä tuntuu. Tiedä sitte kuinka kauan siellä jaksaa palella. Muutama rundi nyt varmaan kuitenkin.

Onko sälleillä millon ollu mtn porukalla puuhastelua, tai onko tuo pooloilukaan toteutumassa. Vois uutena kasvona tulla kattomaan meininkiä, ennenkun tää kesä on ihan tyystin ohi.

Itsekkin olisin kiinnostunut jostain porukkameiningeistä. Jyväskylän ekat täysiit sain ilmarisenkadulla tänään, keitokset.

^tod, maistuu tuo yksin pitkin kaupunkia kelailu jo kumilta

Olepa hyvä vaan kaelum, mukava kun kerrankin joku joka tajus, että huutelin täysii!

Noh eihän ne ajelut vaadi kuin että sopii jonkun ajan ja katotaan ketä tulee. Kokeillaanko vaikka lauantaina illasta?

Itse olen Lutakolla silloin, siel ois jotkut festarintapaset menossa ja pitäs kattoo et hipit juhlii kiltisti. Entäs Helsingin malliin tuo keskiviikko?

Muli - 20:59, 23.8.2012 » Olepa hyvä vaan kaelum, mukava kun kerrankin joku joka tajus, että huutelin täysii!
Siinä olin just sträpin tapellu jalkaan ni saatto kattoa jo ympärilleen :D Kukas muu kuokkalassa omaa mustan rollerin? Pari kertaa tainnu marketilla nähdä.

riittäskö ruipelolla intoa laittaa kasaan viimevuonnakin hienosti onnistuneet ällärit? Sais tuon jumbo pokaalin kiertoon.

tilla nähdä

Lisätuntomerkkejä?

itelläkin lauantai turussa pelatessa. helsingin malli kävis kanssa meikämannelle.

cigant - 7:38, 24.8.2012 » riittäskö ruipelolla intoa laittaa kasaan viimevuonnakin hienosti onnistuneet ällärit? Sais tuon jumbo pokaalin kiertoon.
Mulla ois itseasiassa jo jonkinlainen suunnitelma rasteista kasassa, pitäis vaan löytää ajankohta joka sopis porukalle ja itselle. Tarkoitus oli pitää aiemmin kesällä jo, mutta ei vaan sopinut omaan aikatauluun. Onko ehdotuksia ajankohdalle?
cigant - 7:38, 24.8.2012 »

Lisätuntomerkkejä?

Ei tähän hätään muistu... :D Droppistongalla, jotai valkosii spekkei. Stalkkaan kuskin ku törmään seuraavan kerran.

Varmaan yllekirjoittaneen:

https://www.yksivaihde.net/old/137&page=129

Syyskuun toka viikonloppu?

kyseinen “älläri”, mistä mahtaa olla kyse?

kyseinen “älläri”, mistä mahtaa olla kyse?

Ällärit = alleycat race, eli enemmän tai vähemmän leikkimielinen kisailu. Viime syksynä annettiin kartat kouraan ja kierrettiin keräämässä kuitteja lähialueen Siwoista + tehtävärasteja.

Joku perjantai-ilta kai siihen olisi optimaalinen, mulle käy ne tosin vasta syyskuun puolenvälin jälkeen (21.9., 28.9.) Lauantaista käy 8.9., 22.9, 29.9 ja miksei arki-iltaisinkin, jättää kaljottelun vähemmälle.

Ensi keskiviikkona en varmaan keskareihin ehdi Leppälahtitempon takia.

Mulla on enää 29eri ja kruiseri. Molemmat kyl sinkuloita. :slight_smile: