Jyväskylän ylämäkivaihteettomat

Moi,

Oliskos JKL:n kaikkien kuuden pyörän aika kokoontua yhteen ja jakaa tarinoita happoisista reisistä?

Moro,

ei välttämättä onnistu ihan kaikki kuusi, mutta eiköhän me nyt ainakin kolme saada. Minä ja murrli siis ainakin voidaan lähteä. Kaljaa, pyörän päällä paikallaan istumista, ihan mitä vaan.

Hep. Ensi viikko saattaisi ilmojenkin puolesta olla parempaa kauraa… Ehdotuksia mestoista ja ajoista?

Ens viikko ei sopeudo ainakaan omiin menoihin, mutt sen jälkeen voisin lyöttäytyä rientoihin. Rajakadun amiksen pihamaalla on ainakin tilaa ja obstaakkelejä avamaan lasiin pullotetut kaljat.

Tuttu mesta… Seuraava viikkokin käy, olen kyllä maisemissa näillä näkymin koko viikon.

Mites olis ke-to? Säälaitokset lupailevat kohtis ilmojakin?

Hei, ihmiset tuntuu hiukan harvakseltaan seuraavan tätä, mutta kokeiltasko tällä viikolla jos onnistuisi? Säät näyttäisi suosivan. Vaikka keskiviikko? Rajakadun amis? Kello 19.00?

Vaikka en kuulukaan noiden kuuden bongatun joukkoon, voin silti tulla jakamaan omia vähäisiä kokemuksiani. Aika ja paikka OK, jos muitakin kuin Ruipelo ilmaantuu. Alla 80-l sini-valkoinen Atala Corsa GS konversio.

Kimpassa aina kivempaa. Mä tulen paikalle.

Vaihdoin paikkakuntaa elokuuksi, mutta hengessä ja menossa mukana heti kun paikalle pääsen

Käytiin murrlin ja KiljuM:n kanssa seisoskelemassa ja suunniteltiin aloiteltaisiin Jyväskyläänkin keskariperinnettä ja mentäisi myös ensi viikolla. Toivottavasti muitakin tulee paikalle!

Eli keskiviikkona kello 19 rajakadun amiksen pihassa taas jos ei kilpailevia ehdotuksia tule.

Tänään siis taas!

kunhan syyskuussa jälleen palailen jykeen, niin voisin tulla pyörimään.

Keli näyttää sen verran kostealta, että mä jätän tällä kertaa väliin. Ensi viikolla uusi yritys.

Tänään keskareiden ohjelmana valmistautumista Tampereen Formal Friday -lälläreihin kruisailemalla ympäri Jyväskylää. Startti klo 19 Rajakadun amiksen pihasta. Paikalle tulossa ainakin minä ja ruipelo. Onko muita halukkaita? Ilmoitelkaa, jotta osataan tarvittaessa odotella amiksella.

Vihdoinkin mahdollisuus paikalletuloon!

Huomenna 2.9. raja-amiksella, jos kelit on kohtuulliset? klo 19?

En valitettavasti ehdi paikalle. Yritän ens viikolla uudestaan.

Uutena keskarispottina toimii viime viikolla testattu ja hyväksi havaittu Kolmikulman parkkihallin katto tai sadekelillä toiseksi ylin kerros. Sinne siis huomenna klo 19.

Juu kattolle voitas mennä! Tulen myös.

Sinne siis!