Juhannustwitter 2019

Olen.
Viimevuonna kierin mm raflan portaat alas, oksentelin ja sammuin.
Tänä vuonna ajattelin ajaa pyörällä tyhjää kaupunkia ympäri.

Olen. Aattelin katsoa, josko puoli vuosikymmentä pihasäilytyksessä olleen mökkiponin saisi heräämään henkiin.

Ajattelin polkea mökille ja sit viettää loppujuhannuksen syöden.

gg -hommat vähän kutkuttelis. totesin että porukoiden mökille vois ajaa päivässä helposti eikä tarttis ajaa metriäkään 2- numeroisia tai isompia teitä mutta taitaa laiskuus voittaa sen suhteen.

Tämän vuoden ensimmäinen yleisillä duuniin, koska sieltä suoraan mökille ruokkimaan ötökät ja sukulaiset.

Josko ensin vähän kuntoilua tänään ja huomenna aamulla, sit kupu täyteen ja nautiskellaan juhannuksesta, hyvästä seurasta ja tietysti juomasta. Ei siis mitään kovin suureellista. Jussin viettopaikka tuossa puolen kilometrin sisällä kotiovelta.

JUHANNUSSUUNNITELMA:

Liikkeelle Bianchilla.
Siitten otan kaiken Paulan kanssa.
Aamulla palautusta Morgonilla.
Varalla Plan B.


Famiglia Bianchi Malbec 2014
11,98 €
ROTEVA & VOIMAKAS
Täyteläinen, tanniininen, kirsikkahilloinen, boysenmarjainen, luumuinen, mausteinen, tamminen, kevyen vaniljainen.

Kaiken Reserve Malbec 2014
10,90 €
MEHEVÄ & HILLOINEN
Täyteläinen, tanniininen, kirsikkahilloinen, mausteinen, vaniljainen, tamminen, lämmin.

Paula Malbec 2015
10,48 €
MEHEVÄ & HILLOINEN
Täyteläinen, keskitanniininen, hedelmäinen, mausteinen, aromikas

Morgon Côte du Py 2012
RANSKA, BOURGOGNEPUNAVIINI, TÄYTELÄINEN

Plan B Shiraz 2014
12,95 €
MEHEVÄ & HILLOINEN
Täyteläinen, tanniininen, hapankirsikkainen, kypsän karpaloinen, herukkainen, kevyen yrttinen, mokkainen

Jaa 2017… täällä ollaan todella aikaamme edellä, pitää varmaan alkaa jo suunnitella

sepe84 - 10:34, 23.6.2016 » Jaa 2017... täällä ollaan todella aikaamme edellä, pitää varmaan alkaa jo suunnitella
Hah, mitähän vittua nyt taas oon miettiny kun kirjoitin tuota :D No olkoon, ensvuonna voidaan käyttää samaa tvätteriä.

Luin sen, muttei kiinnittänyt millään muotoa huomiota :slight_smile:

Hianoo olla mukana näin edistyksellisessä ryhmässä :smiley: Hyvää juhannusta 2017 vaan kaikille!

Viime Juhannuksena kävin yön yli sojotusreissulla Rokualla. Tänä vuonna aattona olen saunamajurina Kesän Saunalla ja sitten vois harkita taas jotain pyöräilyhommia, jos vain nainen ja lapset antaa luvan… :slight_smile:

http://www.vikingline.com/Global/Ships_and_onboard/gabriella_00038_420x250.jpg
Viini: hanasta
Mitäs voi/kannattaa tehdä Turussa huomenna päivällä jos on noin kaksi tuntia joutilasta aikaa?

sepe84 - 10:34, 23.6.2016 » Jaa 2017... täällä ollaan todella aikaamme edellä, pitää varmaan alkaa jo suunnitella
Jos alkaa nyt juoda niin lienee aika hyvässä kuosissa juhannuksena 2017.

Itsellä tyttären 1-vuotispäivät tai kaksvuotis, riippuu siitä kummassa juhannuksessa ollaan. Tai siis varmanhan ens vuonna juhannus ei osu samaan päivään.

On muuten ihan pirun hyvä fiilis, vaikka tässä vielä kotitoimistolla räpistelläänkin viimeisiä duuneja ennen juhannusta.

tää ei voi mennä enää pieleen.

ahomik - 11:33, 23.6.2016 » tää ei voi mennä enää pieleen.
ite olin jo mukavan rentona ruokatauolla kun pääsi syömään ihan ulkona, sit tulee pomo ja sanoo että puolen tunnin päästä palaveri, katotaan aikataulujuttuja. eli sillä ois todennäköisesti ihan hemmetisti lisää hommia ja nyt ei auta kun odottaa että mitä kaikkea sieltä meinaa puskea niskaan. onneks on vielä loppupäivä aikaa yrittää päästä työhommista irti juhannukseksi ettei nyt ihan neljältä iltapäivällä palaveerata.

Mä en antanut pomolle mahdollisuutta tuohon, se on Tampereella ja minä Lohjalla :slight_smile:

Sähköposti pois päältä, ettei häiritse yv.netin lukemi…työntekoa ja puhelimessakin akku loppu just sopivasti.

on töissä ja juo mehua

Jos sitä ottais Pomppiksen alle ja polkis Oulujärvelle mökkeilemään. Pienet kuumotukset menoliikenteestä, mutta jos lähtis vasta kuuden jälkeen, niin ois ehkä pahimmat ruuhkat nähty.