Joulutwitter 2018

VITTU unohdin mennä Alkoon

Iikeli - 15:05, 22.12.2014 »
DanielBraun - 14:12, 22.12.2014 »
Iikeli - 11:36, 22.12.2014 » Kai sitä vois siivoilla hieman. Ottaa vähän glögiä...vois sitä varmaan saunaankin mennä. Vähän jännittää, kun mennään tyttöystävän porukoille aatoksi ja päiväksi. Tapani sitten mutsin luona.
Ai joulu Kotkassa? Joulupäivänä hieman alkoholia?
Tää on kuulema teijän kotkalaisten joku ihme perinne, joten luultavasti.
Mie saatan olla jopa aattona humalassa, joten perinteet nyt on vähän niin ja näin. Eli todennäköisesti nähdään yössä. Vielä vähän haussa missä ja missä porukassa mut alkoholi liittynee oleellisen osana joulupäivään.

Kysyin just retorisen kysymyksen työhuonees et mitähän joulupäivänä. Kotkasta kotosin oleva työkaveri sano että mee dokaamaan.

Ilmotellaan missä mennään.

Nyt on joulun ekat glögit kädessä. Meinasin sanoa vuoden, mutta en oo varma joinko tammikuussa.

Tottakai joulupäivänä baariin? Parasta.

Ja luntakin sataa taas.

nysimum - 15:25, 22.12.2014 » Tottakai joulupäivänä baariin? Parasta.
Noni. Ei se siis oo vain Kotkalainen tapa.

kyl toi nykynuoriso on hätäistä – hyvään entisaikaan se oli vasta Tapanina baarille (tosin yleensä baarit oli vielä joulupäivän kiinni…) =D

Mulle toi on ihan uus juttu. En oo ennen tätä vuotta kuullu et kukaan menis joulupäivänä dokaa. Kaikkee sitä kuulee.

rokpete - 15:33, 22.12.2014 » kyl toi nykynuoriso on hätäistä -- hyvään entisaikaan se oli vasta Tapanina baarille (tosin yleensä baarit oli vielä joulupäivän kiinni...) =D
Molempi parempi :] Oon mä ollut jopa aattona baarissa sen jälkeen kun meininki on hiipunut porukoilla. Välipäivät on hyvää bailuaikaa!

Mun ehkä pahin humala on ollut jouluaattona.
Filmi poikki ihan totaalisesti. Toisaalta broidin kanssa oltiin dokaamassa tuolloin ja se herätettiin meidän äiskän tuulikaapista sammuneena. Et ei Braunin veljeksillä vahvasti menny.

Erik - 10:27, 22.12.2014 » Joensuussa jo kolmatta päivää. Vähän saa töitä tehdä vielä tänään ja huomenna, mutta huomattava määrä jouluhenkeä on jo ryöminyt syvälle sieluun tästä huolimatta. Jopa ihan mukavaa, että saa ajatella välissä. Oon valmistautunut jouluun saunomalla päivittäin. Joillekihan tämä on jokapäiväistä arjen luxusta, mutta saunattomana helsinkiläisenä on joutunut soveltamaan. Tänään tulee yhdeksäs saunapäivä putkeen, eri saunoja on takana viisi. Erityiskiitos kaikille uimahalleille ja tietenkin [Torikortteleiden Joulupihan maksuttomalle saunalle.](http://www.torikorttelit.fi/kalenteri/2013/12/12/torikortteleiden-joulupiha/) Kiuas on lämpimänä vielä tänään kello seiskaan asti. Tänään saunon ainakin vanhempien luona, mutta ehkä myös uimahallissa, jos jaksan lähteä.
Tästä piti muuten huudellakin, ollut mukavaa seurattavaa Instagramin puolella. Hyvä setti.
nysimum - 15:35, 22.12.2014 »
rokpete - 15:33, 22.12.2014 » kyl toi nykynuoriso on hätäistä -- hyvään entisaikaan se oli vasta Tapanina baarille (tosin yleensä baarit oli vielä joulupäivän kiinni...) =D
Molempi parempi :] Oon mä ollut jopa aattona baarissa sen jälkeen kun meininki on hiipunut porukoilla. Välipäivät on hyvää bailuaikaa!
niin, kun se nykyään on mahdollista jopa (= baarit on auki) =D

Joulu joutuu mutta joutuuko mies…lahjat ostamatta, kamat pakkaamatta ja alkoonkaan ei ole asiaa. 2x päivystyspoli ja vuodeosasto tullut kyllä tutuksi tässä lähipäivinä ja juuri iskin taas tässä systerin tykönä opiaatteja nassuun. Huomenna vielä poli keikka ja katsoo sitten josko itä-suomi kutsuu. Virtsatiekivi iski yllättäen ja on muuten ollut tuskaisin ikinä kokemani vaiva. En suosittele-ei jatkoon!

^hui virtsakivet/sappikivet kuulema tuskaisimpia kipuja. Voimia!
https://farm8.staticflickr.com/7520/16079553615_d48fd74e77_z.jpg
Syksyn kouluhommelit klaarattu, lahjat kääritty ja lunta maassa. Nyt on lupa naattia. Vieläku pääsis hiihtämään ja luistelemaan.

Mä tein ekaa kertaa porkkana- ja perunalaatikot. Puoliso siivos, koska ite oon ollut kuumeessa viikon, enkä jaksa rehkiä. Tänään tein vielä pellillisen lihapullia joulupöytään, se on mun perinneruoka. Vehnäolusia myös hain Esconbaarista, kiitos avusta. :wink:
Huomenna töihin viikon saikun jälkeen, sit kolme päivää köllöttelyä. Ja sit alkaa ale-helvetti töissä, shiiieeet.

Kummasti alkaa ns. menojalka vipattamaan kun on lomalla ja vaemo lähti pohjoseen joulunviettoon.

Ettei vaan välipäivinä tulis glögiä otettua…

Terveisiä junasta. Otin sit äkkilähdön Ouluun. Äidillä keuhkoputkentulehdus ja isälläkin kuumetta.

Joulupäivänä korkki pysyy kiinni, ohjelmana on perinteeksi muodostuneet skeittisessarit yhdessä katoksessa. Ihan sama kuin paljon pakkasta ni vanha kaveriporukka kerääntyy kokoon. Tapsana sit tansseihin.

ensson - 14:46, 22.12.2014 » Ihmiset oli aika hyvällä tuulella ruuhkassa poislukien nainen ~47v joka huus vittua kovaan ääneen/blockquote>
nysimum - 15:06, 22.12.2014 » VITTU
Erikin saunomiset 5/5!

Kävin hakemassa joululahjoja pyörällä ja ai että ku oli kivaa! Takasin tullessa tuli vähän joulunen olokin kun katteli valkosen etuvalon ja punasen takavalon luomia heijastuksia seinää vasten. 5/5 oli ajaa, saatiinpahan turkuunkin lunta.

peltsip - 13:24, 22.12.2014 » ai niin, pitäis hakea muovirasioita jos vaikka sais aikaan joulusiivouksen stäshiin, mikäköhän on joulushoppailustressihelvetin taso kaupoilla tossa klo 16 jälkeen?
Ei ollut vielä täysin helvetillinen. Yhden kolarin vain näin. Kohtuullisen sujuva meno. Luulen, että on villiintymään päin.