Joulutwitter 2018

alkaa olla töissä järjestelmät hakattu inventaariokuntoon, sit ois vaikka ikuisuusprojektien edistämistä loppupäivä jos ei tule mitään lomallaolijoiden juttuja selvitettäväksi.

Fffuuu. Mikä joulu? Joululahjat ostamatta, kämppä siivoamatta, töitä jäljellä illaksi yhden työpäivän verran.

Kohta ostamaan ekat ja vikat joululahjat ja itselleni MÄTIÄ.

Joulu on kyllä kiva! Aamupäiväksi porukoille syömään herkkuläskisuperjoulupuuroa, takaisin himaan loikoilemaan muutamaksi tunniksi, ja illalla sitten ylensyöntiä kalapöydästä, suklaasta ja muista herkuista, ja tietty lahjoja. Nammmm.

Ps. Mätiääääää <3

Tilasin joululahjakirjat enimmäkseen netistä. Postilta tuli ilmoitus että pakettiautomaatti täynnä, tuovat kotiin kunhan olen paikalla. Kysyin että voisiko viedä postin palvelupisteeseen odottamaan noutoa silloin kun ehdin. Ei voi - sielläkin on täyttä…

joulun takia alakerran ruokala kiinni ja piti kävellä ehkä jotain kilsan luokkaa toiseen ruokalaan. olipas mukavaa vaihtelua kun oli lunta, valoisaa ja pakkasta.

Miksi joulutwitter? Meillä on jo yksi säie tällaista varten.


vietän joulun yksin kotona.

Kai sitä vois siivoilla hieman. Ottaa vähän glögiä…vois sitä varmaan saunaankin mennä. Vähän jännittää, kun mennään tyttöystävän porukoille aatoksi ja päiväksi. Tapani sitten mutsin luona.

FixiVihaaja - 11:33, 22.12.2014 » Miksi joulutwitter? Meillä on jo yksi säie tällaista varten.
Siksi että ne, joita moinen touhu ei kiinnosta, voisivat skipata mm. ahmimisläpät.

Oma things to do lista aatoksi:
-pese pyörä
-vietä lokoisa ilta perheen parissa Pulmussa

Meil samat likeli. Olen appilassa, ja vähän kuumottaa kun ei voi tehdä perusjuttuja kuten pelata ja kiroilla kuuluvaan ääneen :smiley:

Joulufiilis oli ja meni ihmissuhdekiemuroiden myötä. Jos innostuisi vielä tässä lahjoja hankkimaan ja asuntoa siivoamaan ennen kuin juna kuljettaa huomenna suvun luo. Toimistotöissä kärvistely tuntuu turhalta nyt, mutta pois ne on nekin kuitattava.

Pari päivää duunia ennen aattoa, ennakko-odotuksista huolimatta tuo kassan piippailu on sesongilla yllättävän mukavaa. Muutamasta kiukkupylly-stressaajasta huolimatta fiilis on hyvä ja pääsee itsekin jonkunlaiseen joulutilaan.

Sitten joulusaunaan ja lepäämään Nuuksioon.

Bensalenkkari pakattu, ny kolme tuntia autossa. Onneksi ei oo ruuhkaa.

Ajele varovasti, road was very slippery. I was fast but Michael was faster.

ai niin, pitäis hakea muovirasioita jos vaikka sais aikaan joulusiivouksen stäshiin, mikäköhän on joulushoppailustressihelvetin taso kaupoilla tossa klo 16 jälkeen?

Yritin mennä kauppahalliin mut ei mahtunut sisään

Oispa jo uusvuos.

Iikeli - 11:36, 22.12.2014 » Kai sitä vois siivoilla hieman. Ottaa vähän glögiä...vois sitä varmaan saunaankin mennä. Vähän jännittää, kun mennään tyttöystävän porukoille aatoksi ja päiväksi. Tapani sitten mutsin luona.
Ai joulu Kotkassa? Joulupäivänä hieman alkoholia?

Pullonpalautus, ruokaostokset (kauppalista unohtui) ja alkossa käynti selätetty helvetin esikartanossa aka prismassa, selvisin 50min vaikka olin letkeesti liikkeessä. Ihmiset oli aika hyvällä tuulella ruuhkassa poislukien nainen ~47v joka huus vittua kovaan ääneen keskellä käytävää :smiley:

ja mikä parasta, vain glögi unohtu mutta se kuitattiin matkalla kun tuli paketin saapumisilmo viereiseen valintalatoon just sopivasti.

Ainii…se aurajuusto. …

DanielBraun - 14:12, 22.12.2014 »
Iikeli - 11:36, 22.12.2014 » Kai sitä vois siivoilla hieman. Ottaa vähän glögiä...vois sitä varmaan saunaankin mennä. Vähän jännittää, kun mennään tyttöystävän porukoille aatoksi ja päiväksi. Tapani sitten mutsin luona.
Ai joulu Kotkassa? Joulupäivänä hieman alkoholia?
Tää on kuulema teijän kotkalaisten joku ihme perinne, joten luultavasti.

Huhhuh, joulushoppailut suoritettu. Miten mä aina onnistunkin päätymään just sille kassalle missä mun edellä oleva turre on ottanut ostettavaksi näytekappaleen/testerin ja myyjän pitää ravata tavaratalon toiselle puolelle hakemaan myyntikelpoista tavaraa, tai kassa sählää niin että pitää kutsua joku vastuuhenkilö selvittelemään sen sotkuja, tai tai tai. Tänäänkin kolmasti. Oispa ollut liekinheitin mukana. Tai napalmia.

Ja voi jeesus että ihmiset on kyllä käytöstavattomia juntteja. Mä en yksinkertaisesti kehtaisi edes pahimpina ihmisvihaisina hetkinäni olla avaamatta/pitämättä ovea lastenvaunuja kuskaaville ihmisille, vanhuksille tms. joilla on hankaluuksia liikkua. Saati että päästäisi oven lävähtämään niiden päälle. Toisille tämä ei kuitenkaan tunnu olevan minkäänlainen ongelma. Wtf?