Jokamieskeirin helsingin velodromilla torstaina 12.9.2013 kello 19

Viime syksynä harjoiteltiin, nyt suoritetaan. En lupaa palkintoja, diplomeja enkä energiajuomia.

Säävarauksella ja remontin vaiheesta riippuen.

no keirin - no wife

Hitsin pimpulat, kun tul hankittua vaimo, ni ei välttämättä onnistu noi keirinit. No, jos vaikka yrittäis kikkailla jotain.

Ainakin seuraamaan voisi tulla.

nyt vaan säiden herroja lahjomaan

Katos tämähän on jo huomenna!

yksi voittaa, muut feilaa

http://ads-pd.universalsports.com/media/1242911067001/201211/1395/1242911067001_1975920323001_4HW14470A01-850x478.jpg?pubId=1242911067001

Täähän on tänään!

näin on! onko se ihan ajettavassa kunnossa eli onko remontin tilanteesta tietoa? en ole ehtinyt käydä katselemassa.
ryysään tonteille aika tarkkaan seiskaksi.

mä pääsen irtoilee duunista kuuden pintaan, joten ootelkaahan. Seiskan pintaan paikalla abouttii.

Sinisellä alueella on ollut paikkaustoimenpiteitä vaihtelevasti. Vielä tiistaina velo oli ajokunnossa. Infoan viiden maissa jos tänään ei voi ajaa.

Ajeleekos siellä kukaan tänään?

dpstyles - 18:04, 12.9.2013 » Ajeleekos siellä kukaan tänään?
Olisit tullut katsomaan. Ihan hauskaahan se oli, vaikka nolotti olla muiden hidasteena ja pudota suoraan vetoon... No, ei ole mun laji, ja kakkospaikalla on turvallista ajaa. Mopokin käynnistyi.

Olin kyllä katsomassa;)

Edit: Timon vetämän erän.

ihan mielenkiintoista oli tuota ajaa, mut ei vaan tainnu olla mun tasoryhmä kyseessä. Viimeinen erä moppon perässä oli paras, vaikkakin se poistuminen oli vähän epäselvä. jatkoon!

ja kiitos puuhamiehille ja kanssakuskeille!

Olipas kivaa ajaa, kiitos järjestäjille! Keskityin minäkin häntäpäässä hidasteluun kun en nyt osannut ajaa sen kovempaa.

Ajoimme lemmityni kanssa Velon ohi siinä seiskan aikoihin ja minäkin ajattelin käydä vähän kurkkaamassa että millaista se reipas jokamies-Keirin oikein mahtaa olla. Se vähä mitä ehdin nähdä oli nimimerkki Kare Eskola ajelemassa ynpyrää. Vaihtopenkillä istui muita nimimerkkejä. En uskaltanut tulla sisäpuolelle ja kun mielitiettynikin jäi arkana portinpieleen vapisemaan, katsoin parhaaksi luikkia nopeasti tieheni. Huh sentään!

nää meni jotenki ohi, olis voinu tulla vähintään fiilistelemään !
tuliko otettua kuvia?

kiitos laurille järkkäämisestä ja mopoilusta! hauskaa hommaa ja tosiaan se vika mopon perästä oli paras, jukka pääs keulilla vähän karkuun eikä matka riittänyt kiinni saamiseen, on se hurja!

Fullspeed - 21:41, 12.9.2013 » nää meni jotenki ohi, olis voinu tulla vähintään fiilistelemään ! tuliko otettua kuvia?
Jollain oli kyllä järkkäri. Itse nappasin vaan pari luuriräpsyä. Löytyy twitteristä @pstkofixed